Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Entel Amele Style..

Yokluğumda neler yaptığınızı bloglarınızı okuyarak takip edebiliyorum tabiki. Ancak ben neler yaptım, şimdi onlara kasıcaz biraz.

Öncelikle odamı değiştiriyorum kesin olarak. Yarın bu iş bitmiş olur. Bir kaç gündür devamlı bu olay üzerinde kasıyoruz evde ablamla beraber. Yan oda annemlerin yatak odasıydı ve yaklaşık bi 7-8 yıldır badana ve tadilat görmüyordu. Yılda bir iki kez annemler gelirse kullanılıyordu ve genelde kapalı kalıyordu. Ya da arkadaş falan gelirse ve yatacak yer yoksa oraya atıyorduk falan işte. Malum feci bir rutubet dalgası ve havasızlık hakimdi odaya..

Sanırım tavanı 3 ay boyunca süpürsem, 3 ay boyunca o tavandan üzerime toz yağmaya devam ederdi. Öyle lanet bir toz birikmiş tavana, çözemedim ben. Neticesinde ortaya çıkan görüntü bundan farklı olamazdı tabiki...















Sırf odayı temizlemek ve boşaltmak 1 gecemizi aldı. Anneler ve babalar garip metabolizmalardır pek bu ayrıntıya dikkat etmesek bile. Onlarda "atmak" gibi bir eylem söz konusu değildir. Bir şeyi alırlar ve o şey ortadan yok olana kadar onu bir yerlerde saklarlar. İşte odanın sakladığı o kadar çok şey vardı ki, çocukluğum odanın bir yerinden çıkacak diye korkmadım desem yalan olur. O ıvır zıvır bir sürü saçmalığı atmak ve tavanı, duvarları süpürmek bir gecemizi aldı.

Ertesi gün boyama işlemindeydi. Yıllarca boya görmemiş duvarlar, boyayı çölde susuz kalmış bir bedevi gibi kana kana içti ve boya bazı yerlere yetmedi. Kısım kısım açıklıklar var ama dikkatli bakmazsanız görmezsiniz bence. O yüzden dikkatli bakmamanızı rica edicem eğer bir gün teşrif ederseniz. Odanın resimlerini başka zaman şeyettiririz. Çünkü daha işi bitmedi.

Boyama işlemimizden sonra yer döşemesi için mineflocuları çağırdık ertesi sabah gelip, biz işyerimizde yardırırken onlar annane nezaretinde odayı kapladılar ve gittiler. Akşam gelip pisliklerini temizledik, pek güzel olmadığını (işçilik açısından) ama bu boktan evin, boktan zeminine göre daha iyisininde baya pahalıya patlayacağına kanaat getirdik. Süpürdük, sildik pek mutlu bir şekilde ertesi gün gelecek bazaları beklemeye başladık.

Ertesi gün çılgınlar gibi erkenden uyanan ben (yani bugün oluyor bu aslında) bazaları getirecek elemanları bekledim, bazalar geldi, kafama göre yerleştirdim uydur kaydır şekliyle. Sonra hemen evi terk eyleyip bozulmuş olan bilgisayarımı tamir için gerekli parçaları almaya adadım kendimi.

Bu dekorasyon olayı bununla bitmeyecek tabi. Paramız olunca gardrop ve bilgisayar masası alacağız daha. Bunu geçelim.

Diğer gelişmeler 2 haftadır maç yapmıyoruz. Göbek salmamak için koşuyorduk ama tadilat & dekorasyon işleri yüzünden onuda yapamıyoruz. Sonumuz hayrola.

Geçen gün feci sarhoş oldum okuyucu. İnanamazsın beni öyle görebileceğine. Ben göremedim, bir çok şey benim için sadece hayalden ve silüetten ibaret oldu. Öyle ki, ayıkken yaşadığım şeyleri bile anımsayamaz oldum. Gecenin sonu salya sümük bir Cem olarak bitti. Duygu seli yaşadım kendi içimde ve gelen bir mesajla bir anda kopuş yaşadım. Bu güzel oldu ama gayet memnun oldum, boşaldı her şey. Ancak sarhoşken yaptığım konuşmalardan nefret ediyorum.

Asıl ondan önceki gün çok şahane içtik. Sahilde süper mangal olayına girdik, bombalar patlattık, süp süper eğlendik. Buradan iki günümü geçirdiğim süper insan Özkan ve Duygu'ya da sevgilerimi yollıyım euhehu. Özellikle ikinci gün beni baya bir çekmek zorunda kaldılar sanırım ahahahaa Bilgin'e de yolluyorum tabi kıskanmasın hemen.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Entel Amele Style..

  1. Gariptir blog sayfamdaki her ismi hergün düzenli ziyaret ediyorum, hastalık gibi oldu, yeni yazı göremeyince feci kızıyordum, valla bak, sapıklık gibi bişi gerçekten.
    Bilgisayarınız bozulmasın bi daha ehi:D

    Değişim rüzgarları ciddi ciddi esiyor bünyede demek, süper süper, lafta kalmamış demek ki, kendim yapmışım etmişim gibi gururlandım, helal Cem bey.

    O oda anlattığın gibiyse eğer ben duvar falan örerdim kapısına, o ne "canlı" odaynış öyle. Yutar adamı bırrr! Anne babaların odaları çocuklar için garip ve gizemli bir yer bence, yani benim için öyleydi küçükken, hala da öyle. Garip birşey sanırım bu...(?) Neyse işte, bir de "odanın sakladığı o kadar çok şey vardı ki, çocukluğum odanın bir yerinden çıkacak diye korkmadım desem yalan olur" cümlesi çok hoşuma gitti, belirtmeden geçemem, bişeyleri adlandırmama vesile oldunuz sağolun, varolun.

    Hayırlı olsun demek lazım, odanın karakteristik kurgulaması hala devam ediyormuş ama bir oda zaman içinde birinin odası olur zaten, yavaş yavaş... Hediye falan yollamak lazım aslında, bakalım olmadı beğendiğim bişeyin resmini çeker yollarım ehehehe:D

    Tirbüşon falan feci kıskandım bu arada, yapmayın böyle şeyler, kıskanıyoruz, mangal demiş bi de ya :mü (yumruk yemiş burnu içeri göçmüş simili)

  2. Dreamtime says:

    Hayırlı olsun cem.Güzel şey değişiklik vallahi.Bitsin bi gün kahveni içmeye gelirim :)

  3. Yeni eve taşındığımda bu dekorasyon olayını feci abartmış olmalıyım ki Aralık ayı kredi kartı borcumu ancak bu ay kapatabildim. Amman dikkat, kendinizi kaptırmayınız. Kafi yerde durunuz.

  4. Cem says:

    ahah teşekkürler efendim. dekorasyon olayını abartmayı düşünmüyorum daha fazla. sadece bir bilgisayar masası, bir gardrop ve armutlardan almayı düşünüyorum 4 adet. ve ortaya şekilli bir sehpa olsun istiyorum. armutlar ve şekilli sehpa ev hediyesi olarak kabul edilir. diğerlerini ben alabilirim :P armutlar lacivert, siyah olabilir, sarı da tercih sebebidir, kırmızı kesinlikle istenmez. sehpa cam olsun ve mümkünse yüksek olmasın. teşekkürler. ihi.

National Geographic POD