Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

8 X 15 = 1561

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 12 Comments

12 Responses to :

  1. aslında buna yorum yazmamak lazım ama adamın aklını çeliyorsunuz şerefsizim...

    bende bi sevdicek yapıyım rakamlar silsilesi sahiplencem böle... gece gece iyi denk geldi bak, ee tabi olaya başlarda yabancıydık anlamadık hala da yabancıyım ama bişiler çözdüm gibi, sonuçta o kadar da saftorik değilim ehuhe...

    neyse, ne diyordum bende sevdicek bulcam böle pamuklara sarıp sarmalıycam sonra, mantıksallık aramadan bi sayı tutcaz o bizim sayımız olcak...

    kıskandırıyorsunuz milleti kınıyorum .hıh

    iyi dilek sunuyorum böle türk filmi repliği misali... hatta koklaşmak kaynaşmak kopmamak konulu kompozisyon bile yazabilirim, bu gece öle bi gece işte oof...

    ok by!

  2. Cem says:

    hahaha sana bunu açıklama sözü veriyorum efendim ahahahaha

  3. Şifreli konuşmayın hulen

  4. Darkohl says:

    haci yazi yazsana lan okuyak
    kitlendin kaldin ask bocugu gibi ne o oyle gf

  5. Canselmo says:

    Sonuç yanlış.. *Salak similisine ihtiyaç duyar..*

  6. şerefsizim hergün girip bakıyordum kim atlayıp sonuç yanlış diyecek diye... klşklş

  7. Ahaha sazan çıktı
    Sayın Cem, geri dönünüz bloğunuzla da ilgileniniz, kıskanır valla billa

  8. Dreamtime says:

    Sonuç yanlış :P
    Ya da biz malız :P:P O halde benim ilkokulu tekrar okumam lazım lan!

  9. lady jade says:

    gxl=adea

    feci sıkıldım değişik atraksiyonlar deneyeyim dedim..

  10. Boba says:

    taktik bu işte 1 cümlemsi söze 10 adet yorum asfas

  11. The Dude says:

    mal mal baktim oyle

National Geographic POD