Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bisküviyi çaya bandırarak yediğimiz o gerizekalı zamanları özledim. Birileri hala çaya bisküvilerini bandırıyor ve onlar için yaşam hala çok güzel. Dertsiz, tasasız zamanlar. Demişler ya bir şarkıda, biz büyüdük ve kirlendi dünya..

Çok önemli sınamalar geçiriyorum sanırım eheh. Sorunsuzlukta sorun yaratma oyunu oynuyoruz. En uzağa kim işeyecek?

The Mayan Factor grubunu en az bir kere dinlemeli insanlar. Bu fırsatı kaçırmamalılar. Gayet güzel gerçektende.

Bugün neler yapacağımı hiç bilmiyorum ve ne yaparsam yapayım ayaklarım beton dolu bir teneke içersindeymiş gibi hissedeceğim. Hiç bir şey yapasım gelmiyor ve sadece telefonu kapatıp, deve kuşları misali kafamı yastığın altına gömüp insanların beni bulamamasını isteyebilirim. Kocaman bir kıçla bu mümkün değil tabi.

Dün halısaha maçında yine yenildik. Bi tam toparlayamadık takımı, bi oturtamadık sistemi. Sinirlendiriyor bu durum.

Çarşafları falan değiştireyim bari. Bunalıma girmiş kadınlar gibi hissettim kendimi birden. Traş falan olayım bi de, tam olsun ahah

Annelerin günü kutlu olsun.

Dolapta duran süper kaymağın yarın son kullanma tarihiymiş. Ziyan olmasın diye hepsini bitirdim! Şaka lan. Yemedim hepsini, daha çok var. Yiyebilmek isterdim ama pek bir şey yemedim zaten. Zayıf bir insanım ben, göbeğim bile yok :G

Daha fazla saçmalayamıyorum sanırım. Görüşmek üzere.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to :

  1. Aman bişi gelmedi aklıma yorum diye yazcak. Havadandır ya, yalnızlıktan bi de, pazar günleri zaten sendrom olayı hocam, öle geçici bunalım falan diye geçiştirmek lazım, traşını ol çarşafını değiştir, odanı süpür sil işte süper... Zaten senin odayı görmüştük bi ara, temizliği elden bırakmaman lazım :p

    Oturup çöpe gitmesin bahanesiyle kaymak yemek ise pisboğazlık, onu kurtaramamışsın orda...

  2. lady jade says:

    Aklıma ayın 23ünde tarihi dolacak olan soya sosumuz geldi. Ziyan olmasın diye mi yoksa çok mu açgözlüyüm ondan mı bilemiyorum 23 üne kadar bitsin diye her şeye soya sosu koyuyorum ve işin komik tarafı bunun farkına senin yazıyı okuyunca vardım.

  3. fish says:

    sen bu yazıyı pazar yazmışsın ben de cumartesi işte tam bu halet-i ruhiye de dolandım durdum evde..

    üleyn napsam acep, ortalığımı süpürsem,çarşaflarımı şeyetsem,kek mi yapsam,dışarımı çıksam,eski sevgilimi telle taciz mi etsem, uyusam mı , spor mu yapsam,gardrobumu döksem sonra sıkılıp toplayamasam mı derkeeeeen aradan 6,5 saat geçti ve gün bitti :((((

    ve farkettim ki tüm bunları düşünürken bilinçsiz bir şekilde yeni keşfettiğim absurd bir kanalda hülya koçyiğit ve tarık akanın milattan önce kalma bir filmini izleyip anlamakla geçirmişim vakti...

    hala da anlayamadım filmde hülya koçyiğit kimde hamile kalmıştı...

    bu arada yarım kavanoz nutella yedim :((

    işte bunun bilincindeyim zira yol açtığı alerji hala bedenimde...

    ara sıra oluyo böle anlamsız günler işte...

National Geographic POD