Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Gözleme Yiyorum ve Bir Başlık Gelmiyor Aklıma


Diğjeyiniz Cem Kılıçarslan yine görev başında efendim. Selamlar.

Cem Aslan diye bir radyocu var, pek severim kendisini. Neyse. Ben harbiden radyoculuğa başlasam ve bir anda ünlü olsam kesin bana ismimden dolayı Cem Aslan'ın çakması derlerdi. Ben tribe girer bir basın toplantısıyla yalanlardım bunu tabi. Cem Aslan'ı severim, beni onunla karşı karşıla getirmeyin, derdim. Hatta onun repliklerini kullanarak "yapma bunu, yapma bunu" derdim heyecanla. Çakmalık bize göre değil vesselam.

İsim falan deyince aklıma geliverdi. Bilmiyorum, belki daha önce söylemiş olabilirim. Eğer adım Cem olmasaymış Necmettin olacakmış. İsim kısaltmalarından nefret eden bir insan olarak herkesin bana Necoo yada Necmiğğ demesine engel olamayacaktım. Bedenimin şu an sahip olduğu sinirleri o durumlarda hiç çekinmeden kullanır, .mısına kordum öyle Neco diyenlerin. Yapardım bunu. Neyse ki adım Cem ama bazı gavat insanlar arada bir Cemo diyebiliyorlar. Ama bu bir kısaltma değil, bir uzaltma. O yüzden çok takmıyorum bu mevzuyu. Kendimi kandırıyorum. Birisi Cemo diyince hemen gözlerimi kapatıyorum ve içimden tekrar ediyorum; "hayır oğlum Cem, uzaltma yaptı, uzaltma yaptı, uzaltma yaptı..." Ayıp birşey gerçektende.

Yörsan firması 400 işçiyi sendikaya girdiler diye işten çıkarttı, biliyor musunuz bilmiyorum. (Cümleye gel.) Boykot hala devam ediyor ve bende işçilerin sendika haklarına bir diktatör gibi karşı koyan bu zihniyete karşı olduğum için destekliyorum.

Şaka maka yoğurtları çok güzeldi ahaha. Neyse. Yemiyoruz, evet.

Şunu farkettim ki, benim dileklerim kabul edilirken seçiliyor. Kendim için bit dilek dilersem kesinlikle kabul edilmiyor. Vergi dairesinde bir işlemi halletmeye çalışan acemi birisi gibi bir o masaya bir bu masay sürükleniyor dileğim ve günün birinde birisi işleme alacağını söyleyerek dileğimi alıyor ve tozlu raflar arasında kayboluyor dileğim. Gerçektende. Başka bir insan için iyi bir dilek dilediğimde ne olduğunu bilmiyorum. Şimdi hepsi zenginler ve beni tanımıyorlar. Bir anda zengin oldular. Ama herhangi bir konuda karaktersiz bir bencil gibi karşımdakini düşünmeyerek dilersem bir şeyi, o şey oluyor. Şerefsiz bir insanım. Kabul ediyorum. Hiç hoşnut kalmıyorum sonuçlarından ama dilemiş bulunuyorum. Üzüyorum insanı ve ben de üzülüyorum buradan. Ayıpçı bir insanım.

Geçen gün çok güzel bir mail aldım. Bloğumu okuyan milyonlarca (UFALDA CEBİME GİR) insandan biri pek güzel bir mail atmış bana, beğendiğini falan söylemiş, gururlandırmış beni, sağolsun, buradan da kendisine teşekkür ediyorum. Söylediğine göre bütün bloğu okumuş. 114 tane yazı olduğunu göz önüne alırsak arkadaşın baya bi boş vakti varmış ya da hiç çalışmıyormuş ahaha. Şirket mailinden yazmış ve bilişim firması olduğunu gördüm. Müdürüne mailini forward edip, ilişiğe düşüncelerimi ve özgeçmişimi ekledim. Tam aradığım işti, tekrar teşekkürler Fırat! kihkih

Yarım şişe şarabım var ve birazdan onu içmeye başlayacağım.

Bugün çok bok bir gündü okuyucu. 3bin tane kağıt katladım. Ayrıntılarını sormayın, zaten boktan olan bu değildi tam olarak. Öğleden sonra çok sevdiğim bir arkadaşımın ablası arayıp bilgisayarında yaşadığı bir problemden bahsetti. Vista olduğu için pek yardımcı olamadım ve akşam uğrayıp halledebileceğimi söyledim ve anlaştık. Ben kendi servisime değil, arkadaşımın evinin oradan geçen servise bindim haliyle. Servisten indim ve ablayı aradım. Abla naağber dedim, aaa Cem ben hallettim o sorunu dedi. Yaşadığım yorgunluğun üzerine dönmek zorunda olduğum yolu da ekleyince gerçekten çok yıkıcıydı. Ve daha beteri trafik tamamen sıkışıktı ve otobüste tek boş olan yer benim ağzımın içiydi. Amcanın biriyle vals halinde yolculuk ettik o sıkışık trafikte. 45 dakika boyunca vals yapabiliyorum.

Verdiğimiz kısa rahatlıktan ötürü özür dileriz. Biriniz sırtımı keselese ya? Nolur ki sanki?

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Gözleme Yiyorum ve Bir Başlık Gelmiyor Aklıma

  1. Cem, rica ediyorum bana da Sayısal çıkmasını dile. Lütfen. Lütfen lütfen lütfen. Sıkıldım çalışmaktaann!

  2. Adsız says:

    bazı otobüslerde bedeninizi öylece bıraktığınız hiçbiryerlere tutunmadığınız halde düşmemek ne acı değilmi?

  3. Canselmo says:

    Bloggerlar olarak toplanıp, radyo açsak ne garip olur..
    Ben sana daha kötüsünü söyleyeyim bu arada; Ben ne zaman kendim için bi' şey dilesem, bi' hayal kursam, gidiyor o hayal çevremdeki bir başkası tarafından gayet yaşanıyor. Kabus gibi a.k. Hayal de mi kuramayacağız yauv?

  4. Darkohl says:

    elinin koru olur nolur gf

  5. ne istesem oluyor çok yüzsüz bir tipim o konuda, Canselmo'nun tam tersi durum benimkisi ama işin eğlencesi kalmıyor belli bir zaman sonra...

    Yörsan Yersen pankartıda iyi güldürdü beni süper olmuş ehehe:D

  6. Adsız says:

    Selamlar;Cem ve diğerleri..
    Fırat diye bahsettiği boş kişi benim ahaha.Valla alayını 2 günde okudum. 26 yaşındayım.Kişisel gelişim kitaplarından başka bişey okumama rağmen kitaplarda bulamadığımı Cem'den çok ince detayları,büyük bir zevkle öğrendim."Ulan bu çocuk tam idiot-sıyırmış-vakai vakvakiye" cümleleriniz kulaklarımda çınlıyor."
    Ayrınlar bende saklı. Şebnem Ferah gibi;"artık kısa cümleler kuruyorum."
    O mailden sonra yani yaklaşık 2 haftadır iş arıyorum :P

Bu gadget'ta bir hata oluştu