Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hayatınız Seçtiğiniz Kadındır...

Hayatınız seçtiğiniz kadındır.......

Zevkli bir kadına rastlarsanız zevkiniz, bilgili bir kadına rastlarsanız bilginiz, zeki bir kadına rastlarsanız zekanız gelişir. Hayat kat kattır. Babil' in Asma Bahçeleri gibi teraslar halinde yükselir ve bir terastan bir terasa sizi kadınlar götürür. Ve bugün durduğunuz teras, seyrettiğiniz manzara, gördüğünüz hayat yanınızdaki kadının terası, manzarası ve hayatıdır.....

Hayatınız seçtiğiniz kadındır.....

Bir mailden alıntı...

Ancak madalyonun bir de ters yüzü var ki, o da düşman başına olsun o halde. Ben zevkli, bilgili ve zeki olan bir tane tanıyorum! Güzelliği yanında bonus olsun bana. ehehe..

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Hayatınız Seçtiğiniz Kadındır...

  1. fish says:

    tabii bu yazı seçici erkekler için geçerli sanırım dimi..

    önüne gelen her kadınla sırf "kadın" olduğu için birlikte olan "seçici" erkek grubunu pek terastan terasa sıçrarken düşünemiyorum...

    zira az gelişmiş olarak kalıyo kendileri...

    az gelişmiş ama çok görmüş geçirmiş :PP

  2. Cem says:

    Herkesin hayatında birden fazla insan olacaktır muhtemelen ancak sonunda yanında bir kişi kalacaktır. Burada anlatılmak istenenin bu olduğunu düşünüyorum.

    Sadece erkekler değil, kadınlar da daldan dala atlıyor, birini bırakmadan diğerine sıçrıyor. Bu o karakter insanlarının kendi tercihleridir, biz işimize bakalım ehehe

    Ayrıyeten seçici olmak her yönden iyidir. Bokunu çıkartmayacaksın tabi eheh..

  3. hayatımız seçtiğimiz her şeyin sonucudur. sevdicekten diş macununa kadar.

    25dk dır yorumu yayımla demedim o kadar düşündüm ama başka bişi bulamadım, odunluğum üzerimde Cem,ama anlamışınızdır zaten...

    Seyfi Abi okuyalım da kendime geleyim yaw:s

Bu gadget'ta bir hata oluştu