Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

İçmemeniz, hatta gördüğünüz zaman koşarak uzaklaşmanız gereken bir şarap; VERA...

Meşhur bir Şarköy Şarabı olmasına kesinlikle kanmayınız. O berbatlığıyla meşhurdur bence. Kesin öyledir.

Dün akşam Karaköy'de, Galata Köprüsünün altında güzelce bir oturduk, sohbet ettik. Garson efendinin getirdiği şarap kataloğundan, adını şu an anımsayamadığım bir şarap seçtim. Sanırım şişesi 80 YTL olmalı. Hep beraber "şarap bu beaaağ" dedik ve gazımızı alamadık, bir şişe daha söyledik. Gazı hiç bitmeyen amcaoğlum Hüseyin'e kalsa bir şişe daha söyleyecektik ama el freni olan ben, onu durdurdum. Yeter, dedim, çıkınca tekelden alır içeriz, dedim.

2.5 YTL lik şaraplarla büyümüş olan bizler, hiç bir durumda dengemizi kaybetmemeliydik ve haddimizi bilmeliydik ahaha. Long Live tekel şarabı...

Netekim çıktık, eve geldik. Tekelden her zaman aldığımız şaraplardan aldık.

Ben hayatım boyunca ne kadar iğrenç şaraplar içtiğimi o VERA şarabından ilk yudumu aldığım zaman anladım. Biz şarap değil, direk şıra, sirke falan içiyormuşuz hacım. İçersen kalitelisini içeceksin bu meretin, o zaman daha bi şarapçı olası geliyor insanın.

Ve pahalı şarabın alkol oranının daha gerçekçi olduğunu düşünüyorum. Payıma düşen 4-5 ufak bardak şarap gayette mutluluk vericiydi, yeterliydi...

Bundan sonra ucuz şarap içememekten korkuyorum ahah. Ne kötü şaraptı hanuna..

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to :

  1. Verdiğin paranın hatrına alkol daha bir etkili olmuştur bence :)
    Şaka maka votkanın, biranın kötüsü bir yere kadar da şarabın kötüsü rezil be azizim. Rakının kötüsü de kör ediyo zaten :p

  2. Ahaha alemsin Alice ya klş...

    Şarap benden sorulur hocam, çook tatmışlığım var. Roze şaraplar dışında her şarabı sever sayar kollarım. Roze benlik değil.

    Ucuz şaraplarında güzel olanları var bence, direkt hepsini kötülemeyelim, pahalı olup da bi halta benzemeyenlerde var...

    Ama ahh.. Ahhh bir Casillero Del Diablo getirin bana(merlot ya da cabernet sauvig fark etmez) ya yok böyle birşey ya, ağlıycam ya :(

  3. Canselmo says:

    Cem gidek de şarap içek Taksim'de..

Bu gadget'ta bir hata oluştu