Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Çok Boyutlu...

Sene bindokuzyüzkırkbeşti ve mayısın onüçüydü. Altmış üç yıl önce dün yani.
Tam tepeden çıkan dolunaya şiddetle bakıyordu güneş.
Biz mavi çizgili pijamalarımızla otururken sahilde, Everestten inen gulyabaniyi izliyorduk.
Herşey o kadar komik ilerliyordu ki, arkamızda duran koca tırın acı freniyle kendimize geldik.
Tırdan inen Shrek'ti.
Elinde ışın kılıcıyla üzerimize geliyordu ama birden ortadan yok oldu.
Üsküdar Belediyesinin açık unuttuğu foseptik çukuruna düşmüştü ve onu kurtarmak için uzun yollardan uçup gelen süpermen elektrik direğine çarpmıştı.
Anlık bir çarpmanın etkisi olarak, muhteşem Elektrik idaresinin yoğun çalışmalarıyla 6 ay elektriksiz kaldıktan sonra uyandık bir gün yine bir Kasım sabahında.
Aslında daha uyurduk ama saat 09:05 ti ve çalan acı sirenler gözlerimizden süzülen yaşlarla birlikte diken diken olan tüylerimize ayak uydurup, bizi de ayağa kaldırmıştı saygıyla.
Sirenler bittiğinde çocuk doğurmak için atağa geçtik. 6 Taneydi hedefimiz.
Memleketi kalkındırmalıydık ama bizden önce davranan baskül ailesi hepimizin üstüne oturdu.
Bir pres makinasının altında ezilmiş çizgi film kahramanları gibi etrafımıza bakınırken üç boyutlu cipsi keşfettik.
Önce çükümüz sonra diğer uzuvlarımız büyüdü, şekillendi.
Otuzbir çektik biz de. Vazgeçtik 6 çocuktan.
Kızların da büyüyen memelerine baktık. Büyükken daha güzellerdi. Bazıları çok büyümüş, global olmuştu.
Bütün kızlar ve erkekler toplandık ve üç kere bağırdık sevgiyle ve neşeyle;

YAŞASIN ÜÇ BOYUTLU CİPSLER! YAŞASIN MEME ÖZGÜRLÜĞÜ!

En çok erkeklerin sesi çıkıyordu ve kızlar kadın olmayı öğreniyorlardı, kadın olmaya çalışıyorlardı kendilerini saran çemberin içinde.

Başları kapalıydı ama memeleri belli oluyordu üç boyutlu cipsler sayesinde.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Çok Boyutlu...

  1. Darkohl says:

    adam alamet i farika hanuna ya :D
    yaklas la bi

  2. bu rüya falansai akşam yatmadan çok bişiler tıkınma hocam derim, "yok değil mimi, ben yazdım böle oturup" diyorsan, biraz daha otur ince ele sık doku iyi kurgula yaz derim, cevheri işlemek lazım sende heba ediyorsun kendini gibi bir his var içimde...

    anladın sen beni.

  3. Cem says:

    Yok Mimi valla bunlar bi anlık güzellikler. Üzerinde kastığım zaman eski tadı alamıyorum. Eski tadı alamazsam gülemiyorum. Gülemezsem yazamıyorum.. ehua. Kendi yazdıklarına en çok gülen insan benimdir. Ben çok eğlendim yazarken aahuah Kısacası kurgu olayına girersek çıkamıyoruz azizim, böyle güzel ehu

National Geographic POD