Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.6

Ben Seni Kapak Yıkarken Bile Sevdim

Az çok tanırsın ya beni ey sevdiceğim, gözümün nuru
Hani bilirsin nelerden hoşlanmadığımı, nelere kaydırdığımı
Kolsuzlara os1 çekmek bile dokunmadı bana bu kadar
Oysa bi yerde kamu hizmetiydi, neden dokunsun dimi..
Oy sevdiceğim, ben seni kapak yıkarken bile sevdim...

Düşündüm durdum, sordum, anlamadım.
Kopya çekerim, telif hakkı ödemem. O benden çaldı.
Bi o kadar çirkefim ammağ, nefret ettim revizyon denen şeyden.
Revizyon edeceğimiz şey, mutlu aşk yuvamız olmalıydı, ahhh...
Oy sevdiceğim, ben seni kapak yıkarken bile sevdim...

Pembe pancurlu, bahçesinde 1561 tane çocuklu evimizi revizyon edelim,
Bu arada o kadar çocuk yaparsak Tayyip bize plaket bile verir.
Ünlü oluruz, demeç veririz; Kapak yıkayarak geldik bu günlere, deriz.
Yılmadık, darlandık ama çıldırmadık, deriz.
Oy sevdiceğim, ben seni kapak yıkarken bile sevdim...

Yıllar yılı taşşak geçerdim kendimle,
İşte şimdi oldum gerçekten teknik amele
Ellerim cifli, üzerim köpük olsa bile
Aklımdasın sen benim sarma hatun
Oy sevdiceğim, ben seni kapak yıkarken bile sevdim...

Alırsın eline bir adet kapak ve bir adet fırça
Dökersin cifi, gözün görmez o zaman dünyayı
Gelse müdür, bir şey dese basarsın kalayı harbiden
Ama sen gelsen kızsan bana bişiy dersem iki gözüm önüme aksın tatlı kuzum
Oy sevdiceğim, ben seni kapak yıkarken bile sevdim...

Bazen dellenmiyor değilim, alıp vurasım geliyor tüm kapakları yere
Üstüne çıkıp deliler gibi zıplayasım bile geliyor, yalan değil.
Binlerce aduket çekseler şu zavallı böğrüme,
Ha bu kadar ağırıma gitmez, canımı sıkmaz, zor gelmez.
Oy sevdiceğim, ben seni kapak yıkarken bile sevdim...

Kapak yıkadığım yerden ayrı bi nefret ediyorum tatlım, yavru ceylanım
Telefon çekmiyor, senden uzak kalıyorum..
Bu daha bir nefretle bakmama neden oluyor kapaklara,
10 milyar verseler yapılmaz lan bu iş.
YTL hemde.
Şaka lan, o zaman yaparım, yalarız bile icabında,
Memleketteki tüm kapakları getirsinler yalamayan Seyfi ibnedir.
Oy sevdiceğim, ben seni kapak yıkarken bile sevdim...

Aşık Seyfi derki;
Bezdirdi beni bu kapaklar ruh eşim,
Darmadağın ettiler bile icabında..
O zamanlar gerçekten agresif olabiliyor ve kendimden geçebiliyorum ama,
Ben seni kapak yıkarken bile sevdim...
Ben seni kapak yıkarken bile sevdim...
Oy tabi ya, oy...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.6

  1. Darkohl says:

    bu seyfiyi taniyorum ben sanki biryerden.
    tamam icimizden biri ama du ba, bulucam sanirim!

  2. Ahaha bayılıyorum şu olaya ya, gerçi seyfi cem olmuş la bu:D

    Ama olsun hayranıyız her zaman,feysbuka yazmıştım bi ara Seyfi abi kim demişti millet, bakarsın meşhur oluyormuşsun hocam, o zaman kapaklara tekme atar patrona aduuket çekersin ahaha:D

    Fazla arayı açmadan devamını bekliyorum, yolda "ben seni engelleyipte sildim ahh" diye bağıran birini görmekten usandı tanıdıklarım, yeni bi slogan lazım bana ehehe:D

  3. Canselmo says:

    KAPAK YIKARKEN SEVDİM ne lan! Milletin diline espri mi doluycan Umut Sarıkaya style..?

Bu gadget'ta bir hata oluştu