Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Sikko Foto Serisi

Ara ara görünce dayanamayıp, pek bir şeye benzemediği halde işimizi gören cep telefonu kamerasıyla çektiğim anten resimlere devam edeceğim yine..


Öncelikle bu resim beni yerlere yatırdı resmen. Galatasaray'ın şampiyonluğu kazandığı maçtan sonra bir gazetenin arka sayfasında olan bu resim bence bir Fenerbahçe taraftarı tarafından tasarlanmıştır. Yani ta.şak mı geçmişler, yoksa harbiden güzel bir iş başarmanın umutlarıyla mı yapıp yayınladılar ben karar veremedim. Hadi bu adam gizli bir Fenerbahçe taraftarı, koca gazete dahilinde hiç mi adam yok, " bu ne lan sdanufnsduf " şeklinde sahici bir tepki verecek? Çok komik olm dsamnfıdusafmsd Ayhan çok fena ama Arda zaten olayı kopartmış. Bir adamı övmek için değil, sinir etmek için yaparım ancak böyle bir saçmalığı sadfmnsd. Çok fena yahu...




Bunu Şişli civarında giderken gördüm. Sivaslı bir amca olduğunu arabanın her yanına yapıştırdığı Sivas Spor bayraklarından anlayabiliyorsunuz. Ancak aracın arka tarafına baktığınız zaman bir kendinizi göremeyeceksiniz, diyeceğim ama yanılırsınız, ayna falan var, yansımadan görebiliyorsunuz kendinizi bile. Ne ararsan var şeklinde bir araç. Hepsini kablo bağları ile sıkıştırmış, yapıştırmış, envayi çeşit süs eşyası, saçmalık, ıvır zıvır. Seyyar züccaciyeci ehua



Burada hatunları çekmedim, lütfen hatunlara bakmayınız. Arka tarafta görmüş olduğunuz büfe ve onun insanüstü ismi beni görür görmez yıkıverdi. Burger King çakması olarak Bulgur King! Yer Şişli.





Önceden bunlara mescit falan denirdi ama milenyum falan derken isimleri değişti. Benim anlayamadığım içeride hem cami, hem kilise, hem sinegog falan mı var? Yada diğer dinlere özel bir bölme falanda mı var? İngilizce yazılması böyle derin düşüncelere soktu beni :P Mescit yazarsın anlar yurdum insanı, ha zaten sağlam hristiyanlar pazar ayinlerini kaçırmazlar. Museviler zaten kendilerini dine adamış insanlar, ibadet zamanlarında alışveriş merkezlerinde gezmez onlar ahaha Yaz Türkçe, olsun bitsin işte.. Yer İstinye Park.



Yani böyle garip bir tanımlama var mı, yoksa ben mi çok dar düşünüyorum ahaha. Çorba içerken çatal kullanmak yasaktır! gibi bir durum söz konusu değil mi burada? Sadece bana mı mantıksız geliyor acaba? Bütün Beşiktaş - Üsküdar motor iskelesi para gişelerinde var bunlardan çünkü. Sorun bende mi, lütfen söyleyin, çekinmeyin? :s



Hahah bu favorim hacı. Baba pis koymuş lafı, takdir ettim. Hemen bizim sokağın başında asılı bu süpersonik karton. Zamansız bırakılan çöpler gerçekten iğrenç görüntüler oluşturuyor. Bizim gibi dağ başında oturuyorsanız etrafta dolanan kedi - köpek türünden yüzlerce başıboş hayvan o zamansız bırakılan çöpleri paramparça edip, tüm dağ başına yayıyor. Bu bağlamda abiyi takdir ediyorum ancak bir sonuç alacağından şüpheliyim. Çünkü evet, hayvan dolu her yanımız. Sen, ben, biz, o, hepimiz bir yerde, bir şekilde hayvanlaşıyoruz.

Toplumsal mesajımızı da verdik, de hayde o zaman! Nassınız lan okuyucu?

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 11 Comments

11 Responses to : Sikko Foto Serisi

  1. son fotoğrafın verdiği mesaj hakkatten güzel ((: güzel de bunu gören yurdum insanı gururuna dokunduğu için 'hayvan' tanımlaması inadına çöp döker oraya.

  2. Dreamtime says:

    Son mesaj ölümcül nitelikte.Koptum :D
    ''insanlar için'' haahhahahaha.Kim demişse çok yaşasın :D

  3. Darkohl says:

    kahkahalar attim terbiyesizim
    adamin eline zorla malzeme veriyorlar hea

  4. Darkohl says:

    bir de hatun tanga giymis, sonra 'i' nin noktasini unutmuslar ayrica cama yansimissin *k
    ve bundan sonra daire icerisinde gordugum her D'yi 'Dua Odasi' olarak anicam

  5. Canselmo says:

    Olm o Sivaslı manyağı spora giderken hep görüyorum lan. Rumelihisarüstü durağının hemen yanında park ediyor. Ya da aynı manyaktan 2 adet var ama sanmıyorum pek..

  6. Can senin Hisarüstü'nde ne işin var ya? Yıllarca o karavanın yanında otobüs bekledim ben. Bazı günler olmazdı yerinde de o kütlenin hareket edip de nasıl gittiğine şaşardım. Amca sıkı il milliyetçisi.

  7. bende görmek istiyorum o il milliyetçisi amcayı yaa! yaratıcılığa bak hayran kaldım resmen... yarın hisarüstüne gider bu Mimi haberiniz olsun...

  8. Maybe. says:

    HOHOHOHOHOHOOOOOOOO SAATLERCE GÜLDÜM.


    not : gişelerinden üstünden hoplayıp geçenlere ithaf etmişler o tabelayı.

  9. Canselmo says:

    Sporum orda Santa Roja hanım..
    Geçen Taksim'den dönerken de Bulgur King'i gördüm.

  10. Bizim Hisar kampüsteki kıçıkırık gym'e gitmediğini umuyorum :)

  11. Canselmo says:

    Valla orda 2 spor salonu var benim bildiğim ama ben spor salonumdan memnunum gayet. Tertemiz mekan.. +rep

Bu gadget'ta bir hata oluştu