Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bir Metalciğin Uzun Yol Macerası / Bölüm 7

Yuttuğumuz iki ağrı kesiciden sonra, boktan filminde bitmesiyle kendimizi yatar halde bulduk. Otobüs boş olduğu için Kenan arkadaki koltuğa geçti, bende ikili koltukta takıldım. Her türlüsünden sıkıntılı bir yolculuktu kendi adıma. Doğru düzgün uyuyamadım, ki zaten daha önce de belirttiğim gibi yolculuklarda kolay kolay uyuyabilen bir adam değilim. Bunca yorgunluğun üzerine ister istemez uyudum tabiki ama o da sikkodan oldu işte. Mola yerlerinde inmedim, devam etmeye çalıştım uykuma ve ayağımın ağrısıyla mücadele ettim. Bu sırada Kenan horlayarak osurmaya devam ediyordu (Reklam ettik adamın kıçını, bir fotoğrafını koysamıydım ahaha)

Ankara'ya indik, duygusallaştım ben, anılarım depreşti ehaha. Hislendim, işedim, kahvaltımı yaparken mesaj attım, sonra otobüse bindik hemen ve sabah 7'de kalkan otobüsle İstanbul'a doğru yollandık.

Kulağımda Deep Purple var, otobüs yavaş gidiyor, kahve servisi başlıyor ve ayağım hala ağrımaya devam ediyor. Terbiyesizce. Tv açmadılar. Oysa sabahın bu saatinde gerçekten çok iyi gider 80'li yılların old school korku filmleri haha. Tavsiye ederim kesinlikle. Bi sabah uyanın ve daha yüzünüzü bile yıkamadan geceden hazırlamış olduğunuz 80'li yılların o klişe korku filmlerinden birini takın. O yeah!

Geçenlerde Dagon isimli bir H.P. Lovecraft hikayesinin sinema uyarlamasını izledik. Gerçi bu 80'ler filmlerinden değil ama görüntü ve konseptle o çağları yakalamış adamlar. Kesinlikle 2001 yapımı olmasına rağmen old school bi konsept hakim filme. Tavsiye ederim, gerçekten seveceksiniz ve eğleneceksiniz ahaha haha!

Gerçektende gerizekalıca!

Çözünebilir kahve

Kahve beyazlatıcısı (hemde iki 'a' lı)
Beyaz (toz) şeker


Çözünebilir kahve olayını anlayabilirim. Hadi ona neyse diyorum, bişey demicem ona. Ama kahve beyazlatıcısı nasıl bir tabirdir abi sadoıfsdfsd Hadi böyle salakça bir tanım buldun buna, ok, kabul. Bari doğru yaz lan sdafudsfdsa Beyaz toz şeker. Yeşil, kırmızı, mor, çingene pembesi olan versiyonlarıdamı var bunların? Şekerin beyaz olarak nitelendirilmesinin mantıklı açıklaması nedir yani? Nedir? TAŞAK MI GEÇİYORSUNUZ ULAN!

Zaten tam ortakapıda, servis bölümüne oturttular bizi. Ayaklarımı uzatamıyorum, sinir krizine girmemek benim için gerçektende müthiş bir sinir testi olacak. Du ba, kahvemi içeyim bari, çözünebilir kahve lol Ama önce Deep Purple çıksın ve MALAVURAN CREATION gelsin artık! (
Malevolent Creation :p)

Sinister nasıl olmaz hanuna, ben hala orada kaldım gerçekten... :/


Ayakları uzatamamak nasıl sikko bir his lan okuyucu! Neyse. Bu yolculuktan son olarak düşeceğim not; Metro Turizme koyim.


Genel olarak yolculukla, yaptıklarımız seyehatle ilgili düşüncelerimizi yardıralım accuk.


Mersin - Silifke taraflarına gidecekseniz kesinlikle Özkaymak Turizmi tavsiye ederim. Saatte bir kahve servisi yaptılar resmen lan :G Bir sürü mola verdik, hiç kasmadı bizi yolculuk. Gidişimiz gayet rahattı, buradan saygılar sunuyoruz kendilerine..

Memleket çöl oluyor lan okuyucu. Anadolunun hali içler acısı. Bitki örtüsünün büyük etkisi var tabi bu duruma ama bu kadar olmamalı. Kel ve kayalık tepelerden başka bir şey göremedim gidene kadar. Konya civarı zaten dümdüz ova style. Ağaçlandırma çalışmaları yer yer görüldü ama dünyanın en gereksiz ağacı olan çam ağacının bi s*ke yaramayacağını hala kimse görmedi. Maliyetten kaçmayın hanuna! Bu hatıra ormanı şekli yapan şahıslara ve firmalara o yarattıkları ormana 10 yıl boyunca bakma zorunluluğu getirilmeli. Yaptın bi hayır, bari adam gibi yap hanuna! Bin tane ağacı dik, sonra siktirolup git, on tane ağaç kalmıyor o hatıra ormanında. Kel bir tepede duran üç-beş tane ağacın yanında "zıbiribitti holding hatıra ormanı" diye yazıp beleş reklamla kendini rezil etme. Terbiyesiz. Amacınızın reklam olduğunu zaten biliyoruz da, yapacaksanız adam gibi yapın, "ulan zıbiribitti holdinge bak, helal olsun yahu" diyebilelim. Hep g*tümle gülmüşümdür o hatıra ormanlarının kel hallerine. Ayıp.

Ama okuyucu süper dağ tepe, yarık, kaya style var Karaman - Silifke yolunda. Bizzat kendim tırmanma olaylarına yabancı olsam bile bu dik kayalıkları görünce heyecanlanıyorum. Yükseklik korkusundan olsa gerek sdfsda. Extreme sporların amansız takipçisi sevdiceğim yüzünden oluyor demeyin. Çünkü daha önce de bakmayı severdim ama ezelden beridir üçbuçuk atarım yükseklerden. Ancak şimdi, yapabilirsem eğer, extreme sporların amansız takipçisi sevdiceğim yüzünden oluyor diyebilirsiniz. Karşı koymam, ikna etmeye çalışmam.


İçinde 5 tane hane olan köyler gördüm okuyucu, çok sıkıcı göründü gözüme euha. Oralarda yaşıyor olabilirdik lan. Doğacağın yeri seçebilme gibi bir şansın yok sonuçta.. Sana bir hayat sunuluyor, gökten zembille mi iniyor yoksa anne babanın kendini tatmini mi bilinmez; bir göçebe çingenenin sümüklü çocuğu olarakta doğabilirdin, Saddam Hüseyin'de, Bush'ta olabilirdin ya da Lebron James ahah (YOK ARTIK LEBRON JAMES!) 3 haneli bir köyde de dünyaya gelebilirdin, 10 milyon nüfuslu bir metropolde de.. Sayko.

Yengeç olayına göz atın derim okuyucu. Abartmıyorum hala tadı damağımda..

Daha yol çok ama çok yazdık lan. Daha bunları bloğa geçiricez, kim bilir kaç gün sürecek bu tembellikle (
nihahaha biliyor adam kendini)

16 sayfa falan sürdü heralde la :s Yarra yidih.


Bir daha ki yolculukta görüşürüz lan. Yeter artık. Oh.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Bir Metalciğin Uzun Yol Macerası / Bölüm 7

  1. Darkohl says:

    kahverengi sağlığa az zararlı şeker var çünkü

  2. Ugo says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  3. Ugo says:

    malavuran creation euehueheu

  4. Otobüs camındaki yansımanız fotoraftaki halinizden daha güzel desem ayıp etmiş mi olurum hacı? Hakket öyle yauv :D

National Geographic POD