Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bir Metalciğin Uzun Yol Macerası / Bölüm 4

Okuyucu... .mıma koyim lan okuyucu. Ciddiyim. Kendi kendime yani :s Dur heyecanlanma, dinle bi.

dredg dinledikten sonra Konya merkezinde yarım saat civarı bir mola verdik. Otogarda geyik yapar şeklinde dolandık, bakındık, Konya'ya da işedik. Sevdiceğe yine mesaj attık. Sonra otobüs kalktı ve birden 9 bin 500 inatçı eşek gücünde bu sefer Sinister dinleyeceğime dair söz verdim kendime.

Tam CD'yi ararken Kenan'la muhabbete daldık. Neyse lan dedim, dur bi! Yeter! Sinister dinlemeliyim artık!

Çantayı açtım, CD leri çıkarttım. Bach, dredg, Gorguts, Deicide, Deep Purple, henhünhenhen bla.. Sinister? Sinister nerde .MIMA KOYİM?! Çantayı döktüm kucağıma, donlar, atletler, çoraplar, nesli tükenmiş kaplumbağalar... Canım o kadar Sinister istemişken, o kadar heves edip son anda başka gruplar dinlemişken ve doğal olarak içimde önlenemez, çılgınca, vahşice, adeta hayvanca ve binlerce aduketlik bir enerjiyle istenen Sinister'ı bulamamak çok koydu bana okuyucu. Bunca zaman ben boş yere mi Sinister hayali kurdum yani dedim, VAY .MISINA KOYİM YAHU! dedim.

Çok komik bişiy olmalı dışardan bakılınca. Ama içerdeyim ben. Buradan aynı şirinlikte göremiyorum durumu. Gayette bir şerefsizlik görebiliyorum ben bu olayda. Mal bi adam görebiliyorum ve bu adamın bana benziyor olması, hatta ve hatta tıpkısının aynısı olması beni pek eğlendirmiyor, adeta içimi karartıyor. Darlandım lan okuyucu.

Gorguts taktım bende kulağıma! From Wisdom To Hate! dinliyorum. Sinister'dan daha çok severim bu grubu aslında. Bakmayın, last.fm de Sinister daha yukarılardadır ama Gorguts benim için her zaman daha özeldir. Neyse, ama Sinister madem yoktu, neden bunca zamandır varmış gibi geliyordu bana? 0.O

Uyuz oldum kendi kendime. Son anda çanta yerine sehpa üzerine falan bıraktık sanırım. Neyse, Gorguts daha güzel zaten hıh.

Kahve geldi, durun bea!

Kenan'la birlikte resim çekemedik. Çekmeye çalıştık ama olmadı, beceremedik. Becerdikte güzel olmadı işte. Aman yahu, neyse işte. Olmadı güzel becerememekten gibisinden selam?

Karaman'dan geçtik. Çük kadar bir yer olmasının yanında "Türk Dilinin Başkenti Karaman" şeklinde bir yazı yazmışlardı çimenlere, ona pek güldük. Karaman'lı olan bir asker arkadaşımız ve onun hala dilimizde olan şivesi geldi aklımıza çünkü. Süper Türkçe konuşurlar vesselam. Molada hemen Karaman'lı arkadaşı aradık. Karaman'a tükürdüğümüzü, sıçtığımızı ve bunun gibi iğrençlikleri yapmaya devam edeceğimizi söyleyip üzdük onu. Türk dilinin başkentiymişsiniz? diye sordum, HEEEĞ ÖYLEYİZ NE VAR AMUĞE GOYİM, BEĞENEMEDİN Mİ dedi. LA SUS GONUŞMA dedim. DESSİKTİR GET LA dedi. Ben şahsen çok eğlendim ahahah

( Karaman'ın tek kırmızı ışığı... :p )

Şimdi saat sabah 10. Silifke'ye varmamıza pek birşey kalmadı sanırım. Kaldıysa bile koyim dötüne artık, yapacak bişey yok ahaha Pinhani dinliyoruz yine. Bir yandan TRT fm çalıyor otobüste. 90'ı geçmiyoruz. Tahminen 2-3 saatlik bir yolumuz daha var. Havalandırmaya güvenerek bol bol osuruyoruz...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Bir Metalciğin Uzun Yol Macerası / Bölüm 4

  1. EURO 2008

    TURQIYA Congratulations!!!!!!!!!!!

  2. Darkohl says:

    dshafksdjfa super lan

    de Pink Floyd ne alaka la :D

    bir de o dagin adini isterim ben gf

  3. Darkohl says:

    Pink Floyd ne alaka lan Gojira olcakti o :s
    off dsajh

  4. Boba says:

    eee her çekilen resmin benle olduğun kadar etkileyici olmaz biliyosun bunu değil mi lkadfkjasf

  5. Boba says:

    üstteki amcam koparttı yalnız DKLASOPFJSAOIFSAFNASgJKOAŞSG OF SİKEM BAAAA xDDD

  6. Boba says:

    dur bi hele cemo :S o trafik ışığı ne hanuna goyasun, gören de gnome lar yaşıyor garamanda of xD

  7. Ugo says:

    zuhaha bu ispanyole dayının ne işi var burda:D

    dinlemek istediğin müziği dinleyememek kıyamet gibi vesselam. şahsen neredeyse hergün yaşıyorum. kimse yaşamasın, amin

  8. Cem says:

    acaip uluslararası bir bloğum var olm ewq ahahahah

Bu gadget'ta bir hata oluştu