Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Baştan Kokmuş Bir Balığız...

Selamlar okuyucu, naber? Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Malum işler güçler, ekonomik sıkıntılar, sevdiceğe zaman ayırmalar, iş sıkıntıları falan derken uğrayamaz olduk buralara. Hayır, bizde malzeme bitmez ama gel gelelim bloğun konseptine uymuyor aklımdan geçen cümleler. Zehirli düşünceler salgılıyor beynim bu aralar, bir döksem tam dökücem. Ha, dökmek dert değil, yine dökeceğim elbette ama günü birlik değişen hava sıcaklıkları gibi benim zihnimi kurcalayan zehirli düşünceler. Hani bugün faşistlik karşıtı, "bütün dünya bir olsa laylay" yazıları yazarken, yarın da direk anarşik (dedelerin dediği gibi) bir düşünce yapısıyla "bu çağda yıkım, yapılabilecek en güzel devrimdir, ayrılın, dağılın, iç savaşın" şeklinde cümleler sarfedebilirim.

Bir sonra yazacağım yazıda patronuma saydırıp, diğerinde müdürlerime giydirebilirim.

Sonrası her gün internet üzerinden okuduğumuz muhteşem saçmalıkta olan ve halen sürmekte olan anlamsız soruşturmalar, kapatma davaları, kadrolaşma, ODTÜ'nün yıkılma tehdidi falan filan gidebilir.

Aklımı bunlar kurcalıyor şu an. Hani Canselmo bey gibi aklıma birşey gelmiyor tribinde değilim, geliyor, geliyor ama konsepte uymuyor hacım!


Nerede kaldı o Seyfi Abi'ler, Cafer'ler ya da Çamlıca'da ki kanatlı hayvan katliamları..


Belediye otobüslerinde, kalabalık yüzünden artık sadece nefes almaya çalışıyorum. İnsanları izleyip yeni yazı malzemeleri çıkartamıyorum bu yüzden. Önceden kullandığım Eminönü motoru bana bu konuda çok yardımcı oluyordu. Bir çok yazımın mimarisini o motorlarda atmışımdır ama artık o motorları kullanamıyorum.


Önceden kendi işimiz olduğundan, işler sikko ötesi olsa bile kafa olarak daha rahattık. Abidik gubidik insanlarla uğraşmıyor, sadece abidik gudibik bi insanla uğraşıyorduk hehe. Bu kadar yormuyordu zihnimi işler güçler. Çünkü iş yoktu ahaha Neyse.


Ne olduk, nereye gidiyoruz, ne umutlarım vardı ve nerelerdeyim, neler başarabildim ki henüz? triplerinde yürümekteyim şu an sanırım. Bu yüzden aklım bloğun bunca zamandır yürütmüş olduğu geyik konseptine pek paralel ilerlemiyor. İşin kötü yanı, yazasım gelmediği için bilgisayarı sadece müzik seti olarak kullanıyorum sadece. Bu, diğer blogları takip etmemi de engelliyor. Yeni fikirler türetemiyorum.

"Yazdandır lan" şeklinde bir avuntu yapasım geldi aslında ama değil, yazdan falan değil.

Birazcık daha durağan ve bazı bazı biraz daha sert bir şekilde devam edeceğiz bundan sonra bloğumuzda. Seyfi'ler, Cafer'ler ve bunun gibi Cemsel geyikler kendiliğinden gelecektir zaten.


Aslında başlığı atarken bambaşka bir konu vardı aklımda, bugün gördüğüm bir mevzudan yola çıkarak "Balık Baştan Kokar" atasözümüzün ana temasıyla birlikte bir dokundurma yapacaktım ama artık kalkmalıyım bilgisayar başından. Yarın artık ehehe


Sevgiler efendim..

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Baştan Kokmuş Bir Balığız...

  1. Canselmo says:

    Yazdandır yazdan.. :)
    Abi bilmiyorum, bende şahsen yazın başladı yazamama olayı bu sefer. Başka bloglar da durgun. Hatta blogger bile yavaş, zira şu an 2. yorumumu atıyorum ilki yalan oldu a.k.

  2. Benim gibi yaz/kış farketmeden 8'de işbaşı yapsanız işten kaçmak için yazasınız ya neyse :p
    Kendine gel hulen. Mim yolladım sana muhaha

  3. sıcaktan değildir demeyin hakkaten o bunaltıcı havada klavyeyle içli dışlı olmak pek de iç açıcı değil. tabi yapacak daha iyi bir işiniz yoksa mecburen oturuyorsunuz başına ama. olsun ilham er yada geç gelir Cem Bey. Cafer'in kanlı düşleri v-2 yi beklemekteyiz.

  4. Yazın okul olmadığı için yazamıyorum derdim bende hep, ama zaten okula gittiğim yoktu ne alaka!

    Yazın insan tatil yapmak istiyor azizim, ondan böyle sosyal içerikli kişisel zırvalıklar yazmaya hevesi olmuyor. Yani sen iş güç nedeniyle evine sıkışmış tek eğlencen olan pc başında kavrulurken birilerinin umarsızca tatil modunda olduğu gerçeği kemiriyor bünyeyi. Birilerine saydırıp giydirmek bile sıkıcı gelebiliyor yani.

    Yazın gerekliliğini olduramayınca beynimiz, bedenimiz ve ruhumuz küsüyor bize. Boşlukta kalıyoruz böyle. Haklılar anasını satiim!

Bu gadget'ta bir hata oluştu