Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bir (Süper)Cem Hikayesi...

Evet, kararımı vermiştim bir kere, ki zaten ben vermesem bile bu kararı, tarih beni bir yerlerden sürükleyip yine bu kadere mahkum edecekti, biliyordum. Yapılacak fazla bir şey yoktu ve yapılması gerekenler belliydi. Hayat bize bir rol üstlenmemizi uygun görmüştü ve bu oyuna uymak zorundaydım. Damarlarımda akan asil kandan belliydi zaten benim bir Süper olduğum.

Şile'nin Sahilköy (eski adı Domalı oranın ehehe) isimli köyünde, yüksek bir kayalığın üzerinde attım (Süper)Cem olmak için ilk adımı. (bknz: sağ üst köşe, profil resmi hehe)

Madem bu yolda yürümeye karar vermiştik, o zaman daha old school (Süper)Cem pozları yakalamalıydık. Elimizdeki kötü makinaya rağmen denedik, yılmadık, çizdik kaba eti - başı ama dağılmadık. Süper olmanın bedeliydi bunlar elbette, katlandım ve olduğunca işte!

(Süper)Cem deneme uçuşlarında..

İlk olarak yüksekliği kesmeliydik elbette. Riva plajında artık havanın kararmaya yüz tuttuğu ve plajın sakinleştiği saatlerde ileride duran kum tepesi gözümüze çarptı. O tarafa doğru yürüyüp elimizde taşıdığımız ama midemize indirmek için gereksiz bir heyecan duyduğumuz biraları yudumlamaya başlamıştık bile. Sabahtan beri içiliyor olması bile kesememişti heyecanımızı elbette.

Kum tepesinin tepesine çıktığımızda (ne sikko bir cümle oluyor hehe) hazırlanın (Süper)Cem geliyor dedim ve bira şişesini bir kenara bıraktım. (Normal)Özkan alacağı pozisyonu zaten biliyordu ve ben (Süper)Cem olarak deneme turlarına yani uçuşlarına başladım.

(Süper)Cem henüz heyecanını atamamış...

(Süper)Cem çakılırken...

(Süper)Cem'in güzel uçuşunun fotoğrafçının yakalayamaması yüzünden heba edilirken...

İlk birkaç kötü denemeden sonra (Süper)Cem olarak damarlarımda akan asil kan sayesinde durumu toparladım ve iyi işler çıkartmaya başladığımı düşündüm. Çevreden gelen alkış sesleri, "Oooo, Süper oldu lan!" nidaları beni işime konsantre etmeye yetiyordu.

(Süper)Cem'den basın mensupları için gösteri uçuşu...


Ve (Süper)Cem süperliğini kanıtlarcasına göklerde bir kuğu gibi süzülürken sadece pelerinini ne renk diktireceğini düşünüyordu...

Ve Taklitlerinden Sakınınız Köşesi' ni yukarı da ne kadar iftiharla sunduysam bi o kadar utanarak sunuyorum...

Y O R U M S U Z
demek isterdim ama değinmeden edemeyeceğim tabiiki hehe.

Yani her insana verilmiş bir yetenek değildir ki bu arkadaşım, nedir bu kompleksleriniz? Bu yüzden (Normal)Özkan ve (Acaip)Ahmet'siniz. Hele (Acaip)Ahmet sana ne demeli bilmiyorum. (Normal)Özkan haddini bilmiş ve çivileme dalmış ama sen o kocaman kıçınla ne yapmaya çalışıyorsun ki?

Beyler! Haddinizi bilin ve (Süper)Cem'in önünde saygıyla eğilin. Bu gururu hakediyorsunuz.

(Normal)Özkan özenirken...

(Acaip)Ahmet bişiyler yaparken...

(Acaip)Ahmet'in ne yapmaya çalıştığını anlayan varsa bi' zahmet gelsin anlatsın. Ben olaydan sonra sordum, o da bilmiyor. Tamamiyle klinik bir vak'a olarak bunu tarihin tozlu raflarına kaldırıyorum. Tarihin raflarının tozlu olduğunu kim söylemişse tüm Türkiye onu pandiklesin. Nerden biliyormuş? :s

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Bir (Süper)Cem Hikayesi...

  1. ozkan(normal)tek denemesınde beklı havada halay cekıyor olabılır ,belkı ızmırın efelerıne oznemıs bır edası var belkı cem (super olan) duzgun cıksın dıye 88 kere poz cekerken yorgunluktan helak bır halde kendını dıpsız ucurumlardan assagı bır (cuvalın nıtelıgını sıze bırakıyorum) cuval gıbı bırakmıs olabılır kımbılebılır kı ? :)

  2. Ahahha pelerin yollayam sana, adresi mail at bir ara hacı klş

    ÇukurNot: Süperliğini ilk ben dile getirdim dimi, olur da ilerde kahramanlığa terfi edersen maaşından belli bir prim isterim haberin ola!

  3. Boba says:

    benle de böle uçuş denemeleri yap, heba et kendini asf

  4. Pelin says:

    off yine yeniden baktimda bunlara koptum yahu :D ne kadar cok zaman gecmi
    of ahmet :D

Bu gadget'ta bir hata oluştu