Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.7

Devlet İmkan Verse...

Ohh beybi,
Aşk adamı değil ama orman adamı olmak isterdim.
Dağlarda taşakları yaya yaya takılmak,
Gördüğüm her hatuna tanrıça görmüş gibi bakabilmek isterdim.
Abazalık hesabı..
Oh beybi,
Devlet imkan verse tavuskuşlarının götünde gökkuşağı olmak isterdim...

Çılgınca mı geliyor bunlar sana bebeğim,
Hayatımın benden başka kimseye birşey ifade etmeyen anlamı!
Ormanlarda yaşasak, yabani olsak fena mı yani?
Utanmadan sevişsek ortalık yerde ferah ferah, mis gibi olmaz mıydı?
Devlet imkan verse gorillerin seviştiği ottan yatak olurdum.
Belgesel hesabı...

Ohh beybi!
Şehrin kaossal havasından kaçıp, kollarına sığındığım böceğim, otum!
Mağaralara kaçıp yaşayalım orada ferahça!
Kira masrafı bile yok olm!
İki masa bi sandalye tamamdır işte.
Aslında bir masa iki sandalye daha uygun olurdu gerçektende ama çaktırma...
Devlet imkan verse bir yarasanın baş aşağı duran maketi olurdum!
Eğlence hesabı...

Ohh heybetli dağların maralı,
Şeklinde bir Türk sineması girişi yapasımı getirten sevdiceğim!
Konsepte uydu ama, gülme öyle yarım ağızla..
Issız bir adaya düşüp yanımıza 3 şey alalım bebeğim!
3 sen, 3 ben derken 6 parça olur, kara bile geçeriz.
Orada muz, mango falan takılırız mis gibi.
Tropik ada değilse sıçtık ama kabul ediyorum.
Ohh beybi,
Devlet imkan verse tropik adalarda yetişen salatalık olurdum...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.7

  1. Adsız says:

    mü-kem-mel
    :)
    bu, bu serinin en iyisi!

  2. Darkohl says:

    dur bir daha okiğim
    dfldkhfs

  3. Teliflerini al bunların Cem :D Hakkat bak feci şeyler bunlar, Seyfi Abi yeni bir akım yaratacak gibi ahaha :D

    Bir de "Şehrin kaossal havasından kaçıp, kollarına sığındığım böceğim, otum!,Ohh heybetli dağların maralı" ne abi ya, asjkljkahaha klş

National Geographic POD