Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tavuk, Yazıcı, İş Yavaşlatma Eylemi...

Ucuz diye, evet, tamamen bu sebeple, tam iki - üç haftadır tavuk burger şekliyle doyuruyoruz karnımızı. Şirketin verdiği "yemek yardımı" ancak ona yetiyor ve fazlasına kasamıyorum. Bu yüzden tavuk yiyorum ve yakında mini mini tavuklarım olacak. Ya tavuk gibi gıdaklamaya başlayacağım ya da tavuklar kapıma dayanıp, yenilip sıçılan tavuklar konfederasyonu adına beni yiyecekler. Seviyorum ama tavuk burgeri, elimde değil.

Kendimi kandırıyorum tamam! Bunların hepsi gençliğimi, çocukluğumu, umutlarımı (
dramatize mode: ON) yok eden o şerefsiz horoz yüzünden. İntikamımı bu şekilde alıyorum ve lanet olsun, hiç pişman değilim!

Bugün yine elimde bekleyen işler olmasına rağmen dışarıya, bir amele işi olan toner dağıtmaya gideceğim. Elimde kalan işleri olabildiğince yapmaya çalışıyorum ama bir iş yavaşlatma eylemi içersinde olduğumu sizlerden saklayacak değilim.


Bugün bir değişiklik yapıp tavuk burger yiyeceğim.


Cuma günü Scorpions konserine gideceğiz ben ve canımdan çok sevdiğim sevdiceğim olarak. Gelecek olan varsa orada görüşmek, buluşmak, birbirimize iğrenç espriler yapmaktan kıvanç duyarız. Gelmeyecek olanlar parmak kaldırsın, gelecek olanlar mail atsın, kararsızlar amuda kalksın, yalancılar kazığa otursun, suskunlar parmağını emsin ve bütün bu bahsettiklerimden bi haber olanlar şehadet getirip istavroz çıkartsın.

20 dakika sonra yemek tatili var, yuppi.


Havalar sıcakladı sıcaklayalı doğru düzgün kahve içemiyorum. Kahve kavanozum hemen önümde boynu bükük duruyor adeta. Kendini aldatılmış hissediyor eminim. Ama sıcakta her zaman çekilmiyorsun biricik kahveciğim. Bu kadar abartma lütfen. Elbet seninle yeniden kavuşacağız ve hüp diye içime çekeceğim seni, dudağımı yaktığında küfür edeceğim. Ve ettiğim küfür karşısında alınırsan gönlünü alacağım, "sana değil, suya küfrettim" deyü.. Fiti fiti güleceğim sonra. Azıcık daha dayan olur mu canım kahveciğim, hadi nolursun, üzme kendini öyle, bak beni de ağlatacaksın..


Aslında şu an yanımda duran yazıcının onarımı bitmek üzere.

Renkli yazıcılardan nefret ettiğimi düşünebilirsiniz çok zor tamir edildikleri için ama aksine seviyorum ben renkli yazıcıları. Evet, gerçekten çok zorlar ama zor olan şeyler daha bi ilgimi çekiyorlar. Tek müzdarip olduğum konu bir milyon tane vida sökmek zorunda kalmak. Bi görseniz vida sökmekten adeta kol kası yaptım. Bir milyon tane yemin ediyorum, bir milyon tane! Gerçekten çok fazlalar. Bu beni sıkıyor sadece ama tamiri güzel ve eğlenceli. İş bitince özellikle sevdicek resimleri basabiliyor olmak pek şahane bir test deneyimi oluyor. Hem test ediyorum hem işimi görüyorum. Odamın duvarları sevdicek dolu işte bu yüzden ihi


Renkli yazıcılar lazer türüyse ve toner kartuşları doluysa derin bir haz duyuyorum bu işten!...


İş yavaşlatma eylemim toner dağıtırkende sürecek.

Yazıcılar ve fakslar klasörümde, daha önceden yüklenmiş, denenmiş, müşteriye teslimatı bile yapılmış yazıcılar var. Onları bilgisayardan söktüğüm zaman kendilerini çevrimdışı hale getirip, simgeleri bir silüet haline geliyor ya, işte bu gerçekten hüzün veriyor bana. Terk edilmiş gibiler.. Yazık.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Tavuk, Yazıcı, İş Yavaşlatma Eylemi...

  1. ozkan says:

    Hp Color Laserjet 2600n bir teknolojı devrımı bu lısteden anlıyoruzkı adı gecen urunlerden uzak durulmalı hala kasınıp alıyorsak sonucuna katlanılmalı

Bu gadget'ta bir hata oluştu