Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yepisyenilik yapasım geldi, baktığınızda içiniz aydınlansın dedim, böyle bir renk uygun görerek başladım yenilenme işine. Aslında yenilenmek gibi bir hedefim yoktu bloğu açtığımda. Sadece bazı eklentileri kaldıracaktım ama yanlışlıkla tıkladığım bir bölümü görünce deneysellik damarım tuttu. Ve aslına bakarsanız içinizin aydınlanması falan da pek umurumda değildi bunu yaparken. O sadece şirin görünmek için söylenmiş bir yalandı eheheha

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 9 Comments

9 Responses to :

  1. Ugo says:

    white metal olmuş bu yau ahahaha
    yaraşır güzel hayırlı ola

  2. Yanlış blog sayfasına yönlendirildiğimi sanıp, sağ köşedeki süpercem'i görünce doğru yerde olduğumu anladım. Alışana kadar zaman gerekecek gibi.

  3. lady jade says:

    gogıl reklamları ilginç durmuş, mavi siyah beyaz fosforlu yeşil=)

  4. çok beyaz bu gözlerim kamaştı :D

  5. Pandora says:

    son cümle itiraf.com dakiler gibi olmuş hhahua :D

  6. Canselmo says:

    Lan ben de 1-2 kere tenezzül ettim. Bilhassa arka plan rengi çok göz alıyor diye. Renkler çok oturduğu için yapamadım ama. Ben de aydınlık blog istiyorum lan. Neyse, benim ki de The Dark Blog olsun. Seninki de Harvey Dent blog'u olsun. Ben de daha az film izleyeyim.

  7. Darkohl says:

    çok iç açıcı olmuş yani baya iç açıcı olmuş işte:D fazlasıyla
    ferah ferah

  8. Adsız says:

    yaz gelince herkes açıyor blogların rengini sanki :)

  9. The Dude says:

    eski template daha kraldi

National Geographic POD