Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Efendim selamlar!

Nasılsınız lan?

Bugün bayram ve neşe doluyor insan hehe. Sırtımın ağrımasını zerre s.kime takmayarak yine bilgisayar başında pineklemesyon yapıyorum. Köyden gelmiş anne-babaya bayramın mübarek olsun style karşılamasını bile yapmadım henüz. Çünkü bayramlıklarımı giymedim hehaha

Önceden böyleydi lan bu işler. TRT radyosundan Barış Manço'nun sesiyle uyanırdık olm! hahaha nostaljiye bak! Harbiden hatırlıyorum lan, süper eğlendim bi anda :s... Bugün bayram, erken kalkın çocuklar! Çok neşe dolardım o şarkıyı duyunca. Belki dolmazdım aslında tam emin değilim ama şu an dolasım geldi. Bence dolardım. Yani ben olsam, şu anki kocaman Süpercem olan ben olsam, dolardım. O zaman süper olmayan Cem doldu mu, dolmadı mı tam olarak emin değilim, ama ben olsam dolardım. Yani süper olan ben... Vallahi dolardım!

Neyse..

Baba tutardı elinden, bayram namazına götürürdü. Sonra gelinir, kahvaltı edilirdi. O kahvaltının tadı hiç bir şeyde yoktu çünkü bir ay boyunca kahvaltı denen şey Meksika barlarında vurulan tekila & limon & tuz kombinasyonu gibi uzak bir durumdu. Neyse. Kahvaltı biterdi, valide sultan masayı falan toparlarken biz çocuklar olaraktan üzerimizi değiştirmek için suitlerimize çekilirdik ehuaha. O zamanlar bayramlık style giysiler alınırdı ve her çocuk birbirini keserdi en güzel kim olmuş diye. Bense s.ke takmaz bir adam olduğumdan bayramlık kıyafetlerimi hep ilk yarım saatte kirletir, pek mutlu olurdum annemle karşılaştığım ana kadar...

Evet işte, üzerlerimizi giyinip el öpme faslına geçerdik. Sonra anneanne, dede ve ardı arkası gelmeyen teyze sürüsünü dolaşıp huzura ererdik. Sonraki adım köye gitmek olurdu. Toplanırdık ve köye giderdik. Köy olayı boğucu olurdu ilk etabında çünkü her gördüğün insanı öpmek zorundasındır köyde. Yaşlıların ellerinden, yaşıtların yanaklarından style.. Suratın tükürük bombardımanına tutulurdu ve bu bayramın sonuna kadar sürerdi. Mutlaka yeni gelen birisi olurdu ve onu da öpmek zorunda kalırdın. Hele köyde bayram namazı style tam bir felaket. Diğer türlü her insanı öpmeyebiliyorsun, aradan görmezden geliyorsun, sıvışıyorsun falan ama bayram namazını köyde kıldıysan bu işten kaçışın yok. Cemaat çıkar ve tek sıra halinde dizilirler yaşlılardan başlayarak.. Sıranın başından başlarsın el öpmeye, sıranın sonuna kadar gidip, senden sonra gelenlerin seninle bayramlaşmasını beklersin. Yarım saat boyunca insan öpüyorsun olm sdahufsudha Çok fena. Ha iyi yönü şu oluyor, herkesi tek seferde aradan çıkartıyorsun..

Diğer yandan köyde bayram eğlenceliydi. Çocukluk style, harman yerinde oynardık, köy maçları yapardık. Üzerimizi kirletip anneden fırça yerdik. Bakkal Osman abiyi zengin ederdik.. Güzel zamanlardı vesselam.


Ama bak şimdi suratımda bir karış sakal, anlamsızlık sorunsalları içersinde amacını kaybetmiş, eşofmanlı ve kamburu çıkmış bir adam olarak duruyorum bilgisayar karşısında.

Ve lanet olsun, sevdiceğimi çok kıskanıyorum! Sevdiceğimi geçen hafta tekrardan İngilazya'ya yolladık efendim. Gayet mutlu, mesut, eğlenceli - konserli zamanlarımızı geçirdik. Bazı insanları görmek istedik ama yemedi (-hıh!) Bazılarını görmek istemedik ama gördük falan.. ehah.. Neyse. Tekrardan gitti ve bu sefer 6 aylık bir periyot var önümüzde. Sonrasında -eğer bir sürpriz olmazsa- buralardayız...

Netekim kıskançlık olayına gelelim! Hatun gitti, ayağının tozuyla Gojira konserini izledi ulan! :(

Şerefsizim çok kıskandım. Ama o Kıristiyan'ı görürsem iki çift lafım var! Sahneden beri benim sevdiceğime göz kırpmak neymiş sorucam ona!...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to :

  1. ozkan says:

    üzülme olm sanada seyyal taner göz kırpar ödeşirsiniz haahsdasdhasd

  2. Pelin says:

    sen kirpsan o gozu yeter bence ozkoscugum

  3. 2 gün bakmadık kaç tane yazı eklemişsin be! oku oku bitmez lan bunlar.

    içim acıdı bu yazını okuyunca, ben her bayram bi köşede otururdum kimse konuşmaz etmezdi benle, arada gelip başımı okşarlardı falan, bende zeka geriliği olduğunu düşünüyordu ailemdeki çoğu insan, ondan olsa gerek. son 5 yıldır falan işte ciddiye alınıyorum ama işime yaramıyor artık, ne para veren var ne bayramlık alan, bi de hiç uçurtmam olmadı lan benim, hediye etsin biri, sevaptır...

Bu gadget'ta bir hata oluştu