Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Efendim selamlar. Nasılsınız?

Cem insanı sıkılır ve last efem arkadaşlarına sarar...

---------- o ----------

Efendim selamlar. Nasılsınız? İyisiniz işallah? Kitap noldu? Eğer olmuyorsa tersten okuyup patik olayına girelim. Kitapta yardım edemesem bile patikte yardım ederim. Kollarımı açıp yünü sarmanda yardımcı olabilirim. Desen konusunda fikir verebilirim icabında. Kış geliyo hem, giyeriz sıcak sıcak. Hem sıcak tutar hem de kendi yaptığımız bişiyi giymenin gururunu yaşarız. Hadi gel, lütfen patik yapalım :(


---------- o ----------

Efendim selamlar. Nasılsınız? İyisiniz işallah? Bizi soracak olursanız iyiyiz. Bizim burada havaları bilirsiniz, kışlar kurak ve yağışlı, yazlar ılık ve sümüklü geçer. Sümüklerle mücadele işte, anlarsnız ya.. Netekim burun silicisi icat ettim ben. Otomatik olarak siliyor. Kulaklara asıyorsunuz, bıyık modeli taşıyorsunuz. Baktın sümük akıyo, kafayı accuk bi sallıyosun, hooop gitti bütün sümükler. Süper bi icat ettim. Şirkettteki arkadaşlarda istedi, dedim, bokumu alırsınız, nah veririm size dedim. Burun silicimi alıp eve kaçtım. Şimdi evdeyim işte. Ilık ve sümüklü bi şekilde oturuyorum :G

-----------o-----------

Efendim selamlar. Nasılsınız? İyisiniz işallah? Çok muhteşem bir listeniz var, çok heyecanlandım listenize bakarken. Böyle tüylerimden diken diken oldum desem abartıyor olmam sanırım. Elbette abartıyor olmam. Abartmaktan dolayı bi güvensizliğim var kendime. Çünkü benim önceden abartı motorum vardı. Böyle abar abar abartıyordum her bişeyi. Abartı motorlarını aldırdım geçenlerde ufak bi operasyonla ama hala tedirginim işte. Abar alışkanlığı ayol ne yapayım. Ağız alıkşanlığı gibi yani. Çaktın? ;) Dur şarkı söyleyesim geldi, bi boğazımı açıp geleyim ben.

-----------o-----------

Efendim selamlar. Nasılsınız? İyisiniz işallah? Yaptığım bir yazıcı geri gelince içim içimi yiyor, adeta volkanlar patlıyor içimde. Volkan dedim de aklıma bayram tatili geldi. Ne alaka dimi? Alakasız olduğunu biliyorum çünkü kel alaka diye bi kelime grubu var bu memleketin kelime haznesinde. Haznelerin hazine dolsun ey yolcu! Yolcu dedim de aklıma çanakkale geldi. Ne alaka dimi? Alakasız olduğunu bilyorum ama umurumda değil bu sefer. İçimden geliyor çünkü. İçimden geldi deyince aklıma bodur ağaçlar altında güneşlenmeye çalışan yavru kaplumbağalar geldi! ne alaka dimi? Salak! Ağaç gölgesinde güneşlenilir mi hiç. Şu kaplumbağalarda çüke sürülecek akıl yok gerçekten. Çük dedim de aklıma japon balıkları geldi. Ne alaka dimi? Ne çirkin hayvanlar. Ben beslemiştim onlardan ama öncedendi. Şimdi hepsinden nefret ediyorum.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Efendim selamlar. Nasılsınız?

  1. Mirim hastasın herhalde geçmiş olsun ne diyeyim, kafamı sktin 2 dakada:Ç Dedim len noluyoruz:D Güzel olmuş ama ya delinin biriyle konuşur gibi, hani bi filmde vardı 10 sn'lik hafızası olan bi adam, çok gülmüştüm yau... Ehuhuhehee neyse öptüm bye...

  2. Pelin says:

    sapık bilinçaltı

  3. Boba says:

    rakibim olma yolunda iyi yerlere gelmişin tebrikler oakfs

National Geographic POD