Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Mim Olayından Kurtuluş...

Efendim çift taraflı mimlenmişiz. Önlü arkalı saldırılara uğramak style bir durum bu bence. Teker teker gelin ulan! diyerekten bu mime dahil olmaya geçte olsa nail olabiliyorum..

Sözü uzatmadan size fazla sürpriz yapmayacağımı belirtmek üzere full metal taşşak bir grupla başlıyorum. Morbid Angel'ın en kral albümü olan -bana göre tabii- Covenant albümünün son parçası olan God Of Emptiness ve onun kasvetli klibini sunarım size efendim. Adamlar direk müzik olarak, görsellik olarak bir korku filminden geri kalmamışlar. Takdir ediyorum bu amcaları!..

Morbid Angel - God Of Emptiness

İkinci klibimiz pek eğlenceli bir klip. Hastası olduğumuz Hypocrisy grubunun mesihi olan Hz. Peter Tägtgren üstadımızın yan projesi olan elektronik müzik destekli Pain grubunun Shut Your Mouth klibini yardıralım. Peter abiyi bu halde, bu sesle görünce baya bi şok olmuştum ben hehe. Yakışmış ama lan!.. Klibimizin olayı şu: Peter abimiz evinde uyurken evine bir uzaylı geliyor ve gelişen olaylar hehe. Bu adam zaten uzaylı manyağı, Hypocrisy grubunda da baya bi uzaylı şarkısı var hehe..

Just wipe your own ass and - shut your mouth

Pain - Shut Your Mouth


Efendim o zaman Hz. Peter'den devam edelim ve bir Hypocrisy parçası koyalım!.. Aslında hangi parçayı koyacağıma bir türlü karar veremiyordum ama Killing Art'ı görünce kararımı vermem gecikmedi. Bu da pek eğlenceli bir klip. Eski filmlerden alınmış gore sahnelerle oluşturulmuş bir klip, bol zombili, bol kanlı hehe

Hypocrisy - Killing Art (Sansürsüz Versiyon)

Şurada olan atmosfere hastayım abicim!

Iron Maiden - Fear Of The Dark

Fazla söze gerek yok, her zaman hastasıyım! Hastasıyız! Arada bir açar, çılgınlarca headbang yapıp air gitarımı çalarım. Arkadaşlarla toplanır ve bu parçayı dinleme günleri düzenleriz, dans edip, hep bir ağızdan söyleriz bu parçayı.. Kendimizi kontrol edemeyiz bu parça çalmaya başladığında..

Gençkan - Kendimi Kontrol Edemiyorum

Hem eğlenceli, hem de güzel bir klip. Ayrıca parça pek güzeldir. Thrash Metal olayından Kreator'u her birinize ayrı ayrı sunarım. Saygılar büyük adamlara..

Kreator - Violent Revolution

Önceden çok fazla sevdiğim, yiyip içip dinlediğim, adeta beraber yattığım bir gruptu Dark Tranquillity. Sonradan yavaş yavaş müzikal zevkimin melodik olandan biraz daha brutal olana kaymasıyla arka planda kalmaya başladılar ama her zaman benim için önemli gruplar arasında olmaya devam edecekler. Bu yola onlarla başladık azizim.. O zamanlar pek çok Dark Tranquillity parçasını araştırırdık, sözlerine kasardık, kasılmışları arardık ve Hedon benim için idol parçalardan bir tanesiydi. Sözleri inanılmaz yardırmasyon falan filandı. Klipte pek egzantirik. De hayde buyrun o zaman..

Dark Tranquillity - Hedon

Nostaljiye daldık iyi mi haha Bak yine yapıyorum! Ne severdim zamanında...

The Offspring - Why Don't You Get A Job

Yeter şimdilik. Bilgisayarımı yeniden başlatmam gerekiyor çünkü. Kimseyi mimlemiyorum, rahat olsun insanlar. Zaten mimleyebileceğim kimse kalmamış, herkesi parsellemişsiniz. 3 kişilik okuyucu kitlem, görüşürüz!..

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Mim Olayından Kurtuluş...

  1. Pelor says:

    cok kisir olmus bence tek yanli gf hep gor metal hep gor metal

  2. pelor says:

    hakkaten uc tane okuyucun kalmis la Cem :D
    ey gidi gunler

  3. Canselmo says:

    Gençkan seçimin için multiple kutladım! +rep!

  4. Boba says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  5. Boba says:

    YOK YOK !! Bu adam bensiz dayanamaz intihar fln eder hastalıksız bir yıl geçirmek nedir sen bilmezsin belki pelor apla ama o çok iyi bilir asuhdas. O değil de şu klibi izlemeyen kalmasın
    SODOM - die stumme ursel
    http://www.youtube.com/watch?v=kxoYL1Vpke0

  6. Bu mimden ben de almıştım yahu! Anam anam şimdi hatırladım.

National Geographic POD