Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Sikko Foto Olayına Devam..

Günün anlam ve önemini anlatan bir fotoğrafla başlayalım. Bunu sanırım 1 yıl kadar önce çekmiştim. Belki 1 yıldan daha fazladır, kim bilir? Allah bilir.

Fotoğraf makinamın kötülüğünü mazur görün, ancak bu kadar olabilmiş işte..



Bu fotoğrafı ben çekmedim ama çeken arkadaşı takdir ettim. Gayette soteye yatılarak hazırlanmış, beklenmiş ve bir emek verilmiş. Fotoğraf güzel, mesaj güzel, düşünce güzel. Helal sana bro!


Bizim köy, bizim evin önü, bizim mangal ve bizim peder bey. Burada konsepti şöyle anlatayım. Aslında fotoğrafta çok komik bir durum yok ama yaşanan mevzu komik hehe Mangal style takılmak üzereyken elektrikler gider, ev halkı düşünceli bir şekilde takılmaya başlar (şekil A - Resim 3) Bu sırada Cem insanı (o zamanlar süper değildi) bahçe içersinde dolaşırken canı sıkılır, flaşla ortamı aydınlatıp, bir resim çekmek ister. Makinayı açar, flaşı seçer ve göz kararı basar deklanşöre. Konuşmalar ve tepkiler:

Baba: Gelmez şimdi bu elektrik..
Görünmeyen Enişte: Çok zamansız gitti yahu.. (Cem bu sırada flaşı patlatır)
Baba: Aha geldi galiba!
Görünmeyen Enişte: Aha! (Flaş söner)
Baba: Tüh yine gitti..
Görünmeyen enişte: HayAllah..


Bu da fazlasıyla abartarak eğlendiğimiz bir geceden yakalanmış bir fotoğrafın accuk eğlenceli hali olaraktan...


Aha bu fotoğrafta nasıl işkencelere maruz kaldığımın belgesi olarak siz sevgili okurların huzuruna sunulmuştur...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Sikko Foto Olayına Devam..

  1. Ugo says:

    hahaha mangal style olayı fenaymış harbiden güldüm:D

    (bu arada blog yorumu için sağolasın, blog adresi değiştirdim;))

  2. Canselmo says:

    Fotoları seviyoruz. Ama ilk fotoyu seçemedim ben. :( Ezüx müyüm ne..?!

  3. ehahah İlk fotoğrafta mevzu bahis olan bir cami var ve bu camiye kayan yazı muhteviyatlı bir dijital tabela yerleştirilmiş. Normal şartlarda o tabela bünyesinde neler yazıyor bilemiyorum ama o gün "System Halted" yazıyordu. Bana ifade ettikleri size anlamsız gelebilir ama bence gayet taşşağa alınmaya müsait bir mevzu olduğundan, sikko kameramla olabildiğince ölümsüzleştirmeye gayret ettim Sayın Canselmo. Umarım şimdi daha açık ve de seçiktir..

  4. Peluk says:

    haketmistin bence :|

  5. ahaha flaş işine çok güldüm yahu, iyi kafalamışsın adamları. son foto da koltuklarımı kabarttı (o ne demek lan!) bi ben böyle olamadım hanunaa!..

  6. ataşehir sinemalarına saygılar o zaman xD

Bu gadget'ta bir hata oluştu