Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Holy Shit!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Holy Shit!

  1. ozkan says:

    kurgu 10 puan yaratıcılık 10 puan görsel tasarım 10 puan renk 10 puan .... . . . .. ..

  2. eFeNDi says:

    selam cem naber falan dicem ama (:

    nys, konuya gelenzi.
    ben bugün bir milyon yıl önce fotoğrafını bloguna koyduğun bulgurKing i gördüm, görür görmez nerden hatırladığımı hatırladım, adamların yaratıcılığını(!) oracıkta alkışladım. yok alkışlamadım aslında sadece gülümsedim biraz ama alkışlasam da kimse şaşırarak dönüp bana bakmazdı bence, istanbul saçma bir yer çünkü. sen muhtemelen çok daha iyi biliyorsundur.
    öyle işte..



    not: hatta tesadüfe bak, o fotoğrafta bulgurKing in önünde kadrajına girivermiş birtakım abla&teyze insanları vardı ve sen ablanın tanga giydiğini iddia ediyordun sanki. ya da ben öyle hatırladım şimdi.

    eFeNDi

  3. Pelor says:

    iptir o ip.

    bir de yukaridaki 'efendi'ye demek istedim ki; bendim o iddaci. nerde tanga giymis bir kadin gorsem hemen tanirim..

    ayrica senin de isigin boyle zamanlar icin bol olsun lan Ozkoscugum.

    ve Cemcigim niye milletin tangasini afise ediyorsun gf

  4. Yalçın says:

    bu ablalarda daha ne yetenekler varda böyle gizli kalıyor onlarda :))

  5. The Dude says:

    "resimli sozluklerde ironinin anlaminin yanina ilistirilebilecek bir enstantene!"la gazetta del sport

    "two thumbs up" el humus post

  6. Boba says:

    tam fantezilikmiş

National Geographic POD