Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Dürümtaym...

Of of.. Bilgisayarda yıllardır duran ve kırk yılda bir açılan klasörlerin açılma yıldönümüydü sanırım bu gece. Eski belgelerimin, eski kayıtları arasında birkaç şey buldum, gece gece koparttı beni.. Başrolde Facebook olayının kahramanı olan Seyhan var yine :D Stres topu mubarek mıosdaf




deathrow | holy shit!:
dürümtaym
Dreamtime[röörhhh time!]:
ne varr ya ne vaarr
deathrow | holy shit!:
kıyamam ya nasılda sinirlenmiş
Dreamtime[röörhhh time!]:
üstüme gelme
deathrow | holy shit!:
gelmiyorum ki
Dreamtime[röörhhh time!]:
geliyosun
deathrow | holy shit!:
naaptım yahu
Dreamtime[röörhhh time!]:
ne yapmadınki
Dreamtime[röörhhh time!]:
hayallerimle oynadın
deathrow | holy shit!:
oynamam ben öyle şeylerle
Dreamtime[röörhhh time!]:
tabi yap yap sonra ben masumum de
deathrow | holy shit!:
naptım ulan
Dreamtime[röörhhh time!]:
duygularımın ırzına geçtin!!!
Dreamtime[röörhhh time!]:
dürümtaym diyerek beni yemek yemeye teşvik ettin
Dreamtime[röörhhh time!]:
har daim aç hissi yaşattırtın bana
Dreamtime[röörhhh time!]:
dalga geçtin
deathrow | holy shit!:
geçmedim
Dreamtime[röörhhh time!]:
kullandın sömürdün beni
deathrow | holy shit!:
sömürmedim
Dreamtime[röörhhh time!]:
önmrümü yedin
deathrow | holy shit!:
yemedim

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Dürümtaym...

  1. ozkan says:

    bi bira ismarlarsan tıklarım reklamlara yanında dürüm olursa ikikere tıklarım.

Bu gadget'ta bir hata oluştu