Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

He tabii bir de şu var ki;

6 Kasım'da orada, o ambiyansı yaşamış birisi olarak, bu güzide günü anımsatmak istedim..

SüperCem damarlarım kabardı vesselam! (iyi bakın lan resme, Normal Özkan o kadar uğraşmış..)

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to :

  1. ozkan says:

    Etiket hiç hoşuma gitmedi hıh
    sikkomu benim çektiğim fotolar!

  2. saduhfuhsfuhs olsun Özkan'ım genel olarak böyle adlandırıyoruz. Senin çekmiş olduğun fotoyu geç içinde benim olduğum fotoğraf zaten sikko olamaz. O açıdan çok takılma bunlara :P

  3. ozkan says:

    hee demek senın oldugun foto oldugu ıcın sıkko olamaz ...
    ben senı photoshopta 3 kere layerlayıp sevdım bunu karsılıgı :P

  4. Yalçın says:

    özkan ilk defa güzel denebilcek bi espiri yaptı bunun karşılığında kendisini göz yaşları içersinde alkışlıyoruz bırrraavoo özkan gurur duyuyoruz seninle aushasuahsuahs

National Geographic POD