Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kilobekçim Olur musun?...

* Günde ortalama 10 tane karınca öldürüyorum. Bundan zerre pişmanlık duymuyorum. Sanırım bugün 4 tane oldu bile.. Hayvanları severim eyvallah ama masamın üzerinde dolaşmalarına göz yummayacağım!

* Harbiden bak aklıma geldi. Bu hayvan hakları savunucuları gece yatarken kendisini rahatsız eden sivri sineği öldürmüyorlar mı acaba? Öldürüyorsa çok pis kızarım. O da hayvan ulan! Onun da canı yok mu? Bu nasıl tezat..

* Haftasonu halısahada yağmur altında süper maç yaptık. Aslında süper bir maç değildi ama olsun. Yağmurda süper değildi zaten. Sağanak şeklinde yağıyordu, gözümüzü bile açamıyorduk, o derece. Süperlik birşey yok yani.. Neyse.. Islanan ayakkabılarım o günden beri radyatörün üzerinde duruyor ama hala kurumadı. Öyle ıslanmış adam öyle..

* Fenerbahçem sen çok yaşa, canım feda olsun sana, avrupa arenasına havluyu attı dün akşam oynadığı süper oyundan sonra. Yanlış nerede? Ruh nerede? Geçen sene oynayanlar bu adamlar değiller mi? KİM SATIYOR BU TAKIMI?.. O değilde, iddaayıda yatırdı pezevenkler!

* Uzun zaman sonra sabahı kahve ile karşıladım. Çay yerine kahve içtim ve diyorum ki; çay, kahvenin hanuna kor abicim. Canım çay istedi resmen.

* Kilobekçisi diye bir ilan gördüm geçenlerde.. Ahanda, kaydetmiştim. N'accaayip işler var hanuna..
* Kalecilere file bekçisi diyorlar ya, çok komik birşey bence bu dsfsadmf

* Gerçi yabancıların ki daha komik. Goalkeeper. Gol bekçisi. sdmafsd

* Meşin yuvarlak.


* Sinirleniyorum. Bu puzzle bokunu yapmışsın arkadaş eyvallah ama neden tüm parçaları birbirine uyuyor hanuna! Hem tek renk, hem tüm parçalar birbirine uyuyor. Yapıp bozmaktan anam ağladı resmen. Protesto edeceğim mevzuyu ama toplasan 50 tane parça kaldı, yerleştiremiyorum haftalardır. Hepsini tek tek deniyorum yine olmuyor amk. Kesin yanlış oldu kesin. Mk.

* Sonradan eklenen not olarak şunu belirtmeliyim. Cafer için söz veremeyeceğim ama Seyfi Abi yakında yeniden sizlerle beraber olacak. Cafer'i hepimiz çok seviyoruz ama benim hikaye sistemimin gidişhatına uygun bir hikaye daha çıkartabilirmiyim bilmiyorum. Kendi sistemimi bozarsam olmaz ehuah. Seyfi abi yakında, az sonra, geliyor geliyor :dsamoıfds

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Kilobekçim Olur musun?...

  1. Yalçın says:

    seyfi abi is dı best

  2. (Kirli)Yalçın is fakin best ;)

  3. Ben ofisteki bir hatuna kilobekçiliği yapıyormuşum demek ki. CV'me yazayım hemen :p

  4. hayatımda duyduğum en ilginç meslek hakkaten asdafsdafd. e şimdi adamın ne zaman kendine hakim olamayıp yemek yiyeceği belli olmadığına göre 7/24 başında beklemek de lazım haliyle. yani adamın evinden yararlanıp, tuvaletini pisletmek, kotalarını yemek için para alıcan, bi de yanında "onu yeme bunu yeme" diye eline eline vurucan. çok karlı işmiş. ahahah zavallının önünde öğle yemeği yemek xD sevdim.. vallahi sevdim...

  5. ozkan says:

    abı o degılde bu yalcın esya tasımadı yırttı maca gelmedı sagnaktan yırttı bılgınle bı bagmı kurdu bunlar kendı aralarında acep

National Geographic POD