Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Osuruktan Anketler v.1

Efendim Osuruktan Anketler bölümümüzü uzun zamandır planlıyor ve düşünüyordum ama ilk defa bugün bunu yapma gücüne eriştim. Zor bir anket oldu, gelen cevaplar şaşırtıcı ve bir o kadar düşündürücüydü. İnsanlar genel olarak anket sorumuza şaşırmayı tercih ettiler ama hemen cevaplamaktan çekinmediler. Bazıları çok politik çıktı, bazılarıysa çok orspu.

Evet, anket sorumuz şuydu?

"oynaya oynaya gelen çocuklar nasıl gider sence?"

Gayet basit, açık ve net bir soruydu, şimdi cevaplara ve yorumlamalara geçelim.


oynaya oynaya gelen çocuklar nasıl gider sence?

Chopartypical®

oynaya oynaya gıder


dmndrtms:

aglaya aglaya

B ig N!!!:

oynaya oynayaa gider çocuklar

exilia

kosarak ;]

...timeout expired...:

ağlaya ağlaya giderler bence

Dreamtime:

aynı şekilde

Betacom Bilg.Orhan:

gider bi şekilde

ALLAHIM SEN VATANIMIZI KORU...TÜRKİYEM RABBİM SENİN YANINDA.:

ağlaya ağlaya


µmµt:

neye abi

deadnight:

valla bilmiyorumd el ele el ele verirler

Günün kuul göründüğünü sanan ve öyle olmaya çalışan yörükaleyhüsselam cevabı;

" efesgrup ~ Kenan ":

ya$ami$liklarina bagli

deathrow | holy shit!:

günün en orospu cevabı için sizi tebrik ediyorum

Günün en politikacı cevabı;

deathrow | holy shit!:

oynaya oynaya gelen çocuklar nasıl gider sence?

Semini:

nee?

deathrow | holy shit!:

deathrow | holy shit!:

oynaya oynaya gelen çocuklar nasıl gider sence?

deathrow | holy shit!:

soru gayet açık ve basit

Semini:

oynaya oynaya gelen cocuk hiç görmedim ben

Semini:

genelde zırlayan

deathrow | holy shit!:

keritwertwe

Semini:

bagıran

Semini:

sümükleri akan cocuk gördüm

deathrow | holy shit!:

bak şimdi bana kelime oyunu yapma

Semini:

bi de sabah yolda babasının elini tutarak oKula giderken ayakta uyuyan cocuk gördüm bu sabah

Semini:

nassı?

deathrow | holy shit!:

bana oynaya oynaya gelen çocuğun nasıl gideceğinden bahset

Semini:

bence sen de anana babana göre bi cocuk olduguna göre

Semini:

sen bi dene oynaya oynaya gelmeyi

Semini:

nassı gittigini de çözersin

Semini:

;)

Semini:

ahah

Semini:

:D

deathrow | holy shit!:

çok siyasetçi gördüm lan seni

deathrow | holy shit!:

:D

Semini:

sorma iş hayatı beni hale getirdi

Semini:

hemen üste çıkma politikası

Semini:

haksızken haklı çıkma politikası

deathrow | holy shit!:

bunu uzun olsa bile eklicem hacı



Evet, kayda değer cevaplarımız genel bağlamda bu şekildeydi.

"oynaya oynaya giderler" cevabı 3 kişi tarafından seçildi.

3 kişi "ağlaya ağlaya giderler" dedi. Bunun mantığını çözemedim ben şahsen. Neden ağlasın abi adamlar? Yeteri kadar oynayamadılar mı? Misketlerini mi çalmışlar adamların? Niye ağlıyorlar amk?! Adamlar oynamış, eğlenmiş, misler gibi, süt gibi olmuşlar. Mutlu olmaları gerekirken neden ağlasın bu adamlar? Amacınız nedir? Güleryüzlü insanlar görmek sizi rahatsız mı ediyor? Neden ağlasın abi bu adamlar? sdmaıofsad Neyse ya, sinirleniyordum neredeyse...

Bence anket sonucunda eşit oy alarak liderliği paylaşanlar aralarında kavga etsin, hangi taraf kazanırsa o kazanmış olsun.

Yeni anket sorusu, "oynaya oynaya giderler" diyenler mi döver, yoksa "ağlaya ağlaya giderler" diyenler mi?!

Şakaydı, soru değil bu.

Evet efendim, bir anketin sonuna geldik, gelecek anketlerde görüşmek üzere. Anketimize katılan herkese sevgiler sunuyorum ve bir dahaki anket sorusunu fark ettiklerinde kendileriymiş gibi cevap vermelerini salık veriyorum. Tribünlere oynamayın, çükerim.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Osuruktan Anketler v.1

  1. Yalçın says:

    abi ilkokuldayken sikik atraksiyolar vardı çocuklardan koro oluşturulur ve onlara zorla neşe dolu şarkılar söyletilir yok sesim kötüydü benim ne işim var okadar adamın içinde vede neden yanımdakilerin ellerini tutuyorum işte böyle bi ortamdayken bize oynaya oynaya gelin çocuklar el ele el ele verin çocuklar die saçma sapan bişey söyletiyolardı söylediklerimin ne anlama geldiğini bile anlamamıştım neden orda olduğumuda hala çözemedim işte (süper)cem insanının bu sorusunu görünce birden anılarım depreşti ogünlere geri döndüm aklıma geldi ve o şekilde bir cevap verdim peki sormak isterim anketörümüze bu soruyu nerden bulmuş beni nie o iğrenç günlere götürmek istemiş tam atlattım derken neden tekrar hatırlattımış şuan göz yaşları içersinde ağlıyorum içindeki acıyı nasıl söndüreceksiniz şimdi sorarım size (süper)cem insanı neden bana bu kötülüğü yaptığız belki kötü bişey yaptığınızın farkında değildiniz ama önce bi düşünmeliydiniz (kirli)yalçın insanı böyle bir şeyi duymaya hazırmı acaba geçmişinde ne tür olaylar atlattı ama siz ne yaptınız hiç düşünmediniz benim duygularımla oynadınız kendimi sikimden asarak intihar edeceğim elveda hayat elveda güzel günler elveda böcek kardeş elveda götünü siktiğimin palyançosu (genel anlamda kullandım nefret ederim palyaçolardan hepsinin götüne koyim irenç haysiyetsiz çirkin yaratıklar şerefsizler topluluğu sizi) hepinize elveda...

  2. ozkan says:

    öldürme kendini yalçınn

    yalçın hayırrr!!!

    ya belkide karışmamalı

    sen bilirsin kanka zaten hayat kötü
    kolla ötü :)

  3. Ugo says:

    aslşdjasşdjaskldasasdsad bu siteye ne zaman girsem kahkahalara boğuluyorum ya:D cem üstad yemin ediyorum süper ötesi potansiyel var senin bu arkadaşlarda. hatta potansiyel fışkırıyorlar şerefsiz olayım

  4. Pelor says:

    hastasiyim seminiminininim

  5. anket çok iyi olmuş cem bey devamı da mutlaka gelir kanımca. fakat birşeyi merak etmeden duramıyorum. cafer ve onun kanlı düşlerine ne oldu? çok seviyorduk biz onu (şahsen bizzat biz yani) her ne kadar iki bölümle de kalsa

  6. Yorumcular süper yahu, anket yorumum güme gitti şu ilk yorum sonrasında :D

    Ayrıca Seyfi Abi daha güzel bence, kan man iğrenç işler azizim. Hem savaşma seviş işin ne yau...

  7. Yalçın says:

    seyfi abi bir sanat eseridir, o bir halk kahramanıdır hatun olsam hiç düşünmem verirdim hatta istese şimdi de veririm ama önce düşünürüm bi ondan sonra veririm nese konudan uzaklaşmayalım lütfen anketlerin devamını istiyoruz o sikik soruları tekrar sor bize (süper)cem seni de en aşşa seyfi abi kadar seviyoruz

Bu gadget'ta bir hata oluştu