Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yok Canım, Daha Neler!..

Evet efendim. Bir anda yatmış olduğum yataktan fırlayıp, tekrardan yazmayı istedi canım. Yok canım, daha neler?! Biz öyle yasakçı zihniyete boyun eğebilecek kadar aciz bir insan gibi mi görünüyoruz oradan? Yok yok, siz beni tanıyamamışsınız. gf

Şimdi bu kapatma olayına azıcık uğrarsak göreceğiz ki, yine Türk yasalarının acizliği ile karşı karşıyayız. Pire için yorgan yakma deyimini, bilişim suçları adı altında her gün yüzümüze yüzümüze vuruyorlar. Komik olmayın beyler?! Boktan dijitürk yayını yapan bir blog için, tüm insanların emeklerini nasıl gasp edebilirsiniz?

Olaya şu pencereden bakarsak bu tamamen anayasal bir suç haline bile gelebilir. Bu bloglardan para kazanan insanlar var (reklamlara tıklıyor musunuz hala lan dasnflşsd bence tıklayın ihu), kendisine portfolyo sitesi hazırlayıp bir gelir kazanan, kendisinin ve yaptığı işin reklamını yapan, araştırmalarını yazan ve bizim gibi yazıp çizerek kendini deşarj eden, eğlenen insanlar var. Dava açsalar kazanırlar vesselam.

Burada blogger'ın da ihmalini göz ardı etmemek gerekir tabi..

Her neyse, yılmadan yazmaya devam edeceğizdir.

Bu aralar kayıptım çünkü isteğimi kaybetmiştim. Yine kaybedebilirim, yine aklıma gelmeyebilir yazmak. Yazacağım şey konusunda sıkışacağımı sanmıyorum zira yazacak şey çok memlekette euhauh. İlla bir "çamlıca kanatlı hayvan katliamı" beklemeyin canım sizde her zaman?! Tamam, ben de özlüyorum Seyfi Abiyi ama onunda bir özel yaşamı olsun, bırakın dolaşsın dağlarda, aşkını yaşasın falan?..

Neyse işte, bu aralar hala iş arama sürecindeyim ve bu biraz boğdu beni, isteksizleştirdi. Yakın zamanda yine boktan bir iş bularak yazılarıma bu doğrultuda yön vermeyi hedefliyorum ahuashd

Birazdan çıkmam gerekiyor o yüzden aklımdakileri tam olarak yazıya dökme zamanım olmayacak. Daha duş alıcaz, tertemiz, mis gibi bir adam olucaz. Son olarak; hükümete koyim, Fener'in Arsenal'den aldığı 1 puan tamamen şanstı, öyle sosyal güvenlik yasası mı olur amk!, yuh lan allahsızlar, o kadar zam yapılır mı lan!, lan Mustafa'dan örnek alacaksanız fikirlerini örnek alın, ne sikik Türk gençliğisiniz işiniz gücünüz karı-kız-sigara-alem!, 2006 yapımı olan Bug filmi ne rahatsız bi filmmiş mk, yarıda bıraktım resmen kasıldım!, özlemişim sizi lan blog, sevdiceğim sen çok yaşa, canım feda olsun sana, laylaylalayalalayllaaya! diyerek bitireyim. Aslında çok yazasım var bunları ama şimdi "genel" bir görüşme yapmam gerekiyor. Boş yere yol parası masrafı yaptıracaklar bana bu "genel" görüşme için ama olsun, bana seninle geçen yıllarım yeter! Zeki Müren olsa da dinlesek hanuna. Bakayım... Yokmuş. O zaman Cannibal Corpse dinleyek. Farkettiyseniz özlemişim, bi türlü bitiremiyorum. Hanuna. Öptüm lan ;)

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 0 Comments

National Geographic POD