Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

2008'in Son Yazısı!..


Efendim selamlar!

Aslında yazacak birşeyim yok. Sadece yazmak için yazıyorum yine. Sonumuz hayrola..

Biliyorum, bu ay bokunu çıkarttım yazma işinin. Devamlı yazıyorum ve siz, benim tembelliğime alışanlar olarak kırk yılda bir baktığınızda bir sürü yazı birikmiş oluyor. Hepsinin çok güzel olduğunu bildiğiniz için dayanamıyorsunuz, hepsini okumaya çalışıyorsunuz ve bir sürü kayıp dakika olarak işliyor bunlar hanenize. Bana sorarsanız kayıp dakikalar sayılmaz. Sizi daha gereksiz olan işleri yapmaktan kurtarmış olabilirim. Belki çıkıp gidecektiniz ve bir kamyonun altında kalacaktınız. Hayatını bile kurtarmış olabilirim okuyucu! Yani bana ne kadar dua etsen azdır bence.. Neyse, bu aralar çok yazdım, yazdıkça yazdım ve yazmaya devam edeceğim.

Malum evde göt büyütmece yapıyoruz. Yapabileceğim daha iyi bir iş varsa o da insan kaynakları sitelerinden iş ilanlarına bakmak oluyor ama onu da birkaç post önce olan bir yazımda anlatmıştım zaten. Şimdi burada yine küfredip kimseyi sinirlendirmek istemiyorum. Okuyun, işiniz ne?

Sadece buraya da yazmadım. Sizin bloglarınıza baktım, oralara da yorumlar yaptım. Bazıları benim yorumlarımı çok beğendi, bazıları s.klemedi.

Bir çok blog dolaştım ve Türk milletinin ne kadar kompleksli olduğuna bir kez daha kanaat getirdim. Dolaştığım ve çok yoğun takipçisi olduğunu gördüğüm blogların %90'lık bölümünün blogroll bağlantı listesinde onlarca blog var. "Ben size yorum yapayım, siz de bana yapın" tadında süper bir şirketleşme görüyorum. Ben prensip olarak böyle bloglar ne kadar güzel olursa olsun okumuyorum. Dünyanın oluşum amacını yazsalar o bloglarda, okumayanlar ölecek olsa (ki hayat, evren ve herşey hakkında ki nihai cevabı ben biliyorum) yine de bakmam o bloglara. Bir standartım var. Bir bloğa giriyorsam ilk önce blogroll bağlantısında yazılmış olan blogların sayısına bakıyorum. 20 den fazlaysa s.kseler okumam o bloğu. Ha, bu sadece blog camiasında böyle değil. Pek değerli arkadaşım (Normal) Özkan pek özene bezene fotoğraflar çeker, onları HDR ile renklendirir, süsler ve fotokritik sitesinde yayınlar. Birilerinin fotoğrafları 800 izlenme alabilirken Özkan'ın fotoğraflarına bakan sayısı ancak 50 olur. Burada söz konusu Özkan'ın fotoğraflarının kötü olması değil, söz konusu olan blog camiasında olan "al gülüm-ver gülüm" dayanışmasıdır. Bir başka değerli arkadaşım Emrah'ta aynı siteye üyedir ve bir kere günün fotoğrafçısı bile seçilmiştir. Ama nasıl biliyor musunuz? Fotoğrafı yayınladıktan sonra herkese "fotoğrafıma bakar mısınız" gibisinden bir özel mesaj atarak.. Al gülüm'le, ver gülüm'le...

Diyeceğim şudur ki, güzel ve sevdiğim bir okuyucu kitlem var. Az ve öz. Sevmediğim bloglara, onlar da gelip bana yorum yapsınlar diye gidip yorum yapmıyorum.. Sevdiğim blogların da her yazısına yorum yapmıyorum. Beğenmediğimden de olabiliyor, yazabilecek bir şey bulamadığımdan da.. Takılması gereken şeyler değiller bunlar. Takılması gereken kompleksli bir jenerasyon olduğumuzdur. Kendimi bunun dışında tutmuyorum..

Geleceğim diğer nokta ise; yukarıda bir paragrafta bahsetmiş olduğum bir noktadır.. Bazı bloglara, sitelere girip yorumlar yapmayı seviyorum ve bunlardan bir tanesi yorumlarımı ve burada yazdığım karalamalarımı sevdiği için beni de aralarında görmek istemişler. Birkaç kişiden oluşan www.delininkuyusu.com yazarları, beni de aralarında bir deli olarak görmek istemişler. "Ben de atılacak taş bol kuyuyu bulduktan sonra" diyerekten memnuniyetle karışık bu teklifi kabul ettim. Bundan sonra orada da yazılar yazacağım ama burayı ihmal etmeyeceğim. Oradan beni Cem Gezmiş olarak takip edebileceksiniz. Çoğunuz beni tanır, adımı cibiliyetimi bilir.. Neden Cem Gezmiş? Çok öğrenmek isteyen mail atsın kehkeh

Efendim sevgiler. Boktan geçmiş bir yılın sonrasında; umutla...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : 2008'in Son Yazısı!..

  1. ozkan says:

    güzel bir yazı dertli oldugum bir konu. hani bu hastalığın bir tedavisi varmı pek sanıyorum ve ümidimde yok. olmasın zaten iyiyi ve kötüyü ayrıt edilmesini sağlayan basit bir denklem bence ve buna denkleme ihtiyaç var. birde şu konu var hani zaten şanslı olsam kız doğardım derler eğer kız olmuş olsaydım bir hayran kitlem ve yorum yapıp beni tempra yapmayı azimle bekleyen (hatta beklentinin sonuçlarını gözlemlemeyi arzulayan coook fotokritik üyesi olurdu. buda bir kız için çok kritik olurdu.

  2. Adsız says:

    www.cvyolla.com a cv gönder, sonra dile benden ne dilersin e geleceksin hey gidi, bu da sana 2009 hediyesi olsun ;)

  3. Boba says:

    bu sene için senden isteğim şu olacak blogla ilgili; bu kadar siyasetle ilgili yazılar hazırlamazsan daha güzel olur, eskisi gibi yani eskiden daha çok haz alıyordum ben şahsen ^^

  4. Buket says:

    siyasete devam Cem Gezmiş! siyasete dokunmayan bir mizah olamaz, mizahın bir amacı hep sorgulamaktır, eleştiridir...

  5. Boba says:

    höh.. lütfen yorumlara yorum yapmayalımm.. hem sen buketsin ben boba yım bu durumda cem kimi dinler sen bir düşün bakalım ^^

  6. (Süper) Cem says:

    Efendim selamlar. Bir müddet uzak kalacağımı buradan belirteyim önce. Sonra, siyasetsiz olmaz bobacığım! diyelim. Adsız sen kimsin hacitsu? diye soralım. Sonra görüşürüz diyerek sevgilerimizi sunalım.

  7. Buket says:

    bu durumda cem babayı dinler heralde...

Bu gadget'ta bir hata oluştu