Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

En Son Neler İzledik... v1

Efendim sağ tarafta bulunan en son ne izledim bölümünü kaldırıyorum, çünkü bir sürü film birden izliyorum aslında. O şekilde değil ama izlediğim bir dolusu dvd içersinde karşıma çıkan filmlerin sikko analizlerini yapacağımdır. Böylesi daha uygun olacaktır.

[Rec]



http://www.imdb.com/title/tt1038988/

Şu İspanyol'lar arada bir güzel filmler yapabiliyorlar bence. Arada bir güzel fimler yapabiliyor derken, aslında çok fazla rastlayamıyoruz bu adamların filmlerine ama rastladıklarım hep güzel oldu genelde. Az ama sağlam çıkıyorlar karşıma. Rec, çekim açısından pek şahane geldi bana. Tek kamerayla çekilmiş, sadece kameranın gözünden izlenilebilen bir gerilim filmi. Ha, kasım kasım kasılmıyorsunuz filmi izlerken, en azından ben öyle çok kasılmadım, zira artık çok fazla korku filmi eskittiğim için anormal bir gaz vermiyorlar bana. Ama konu, oyunculuklar ve çekim olarak gayet başarılı bulduğumu belirtmeliyim. İkinci versiyonu çıkacakmış, hadi hayırlısı diyelim ve son olarak Amerikalılara küfredelim, çünkü bununda Amerikan versiyonunu yapmışlar. :D

The Fountain



http://www.imdb.com/title/tt0414993/

Ya hacılar bana bu filmi çok övdüler. Amanda aman dediler, süpsüper dediler, adeta yarmış, bitirmiş, .mına koymuş dediler ama şahsen sevmedim. Sıkıcı, çok ağır, kasınç.. Bitmek bilmiyor. Başlangıcından sonuna kadar bir arpa boyu ilerleme yok filmde. Evet, kurguladıkları mevzu güzel, Maya'lar, Xibalba falan.. Bi oraya gidenzi, bi buraya gelenzi.. Kasıldım, bitsin artık dedim. Bu filmle alakalı tek mevzu Clint Mansell'in yapmış olduğu soundtrack olayıdır. Onu açar dinlerim, gerisi umurumda olmaz.

Pulp Fiction



http://www.imdb.com/title/tt0110912/

Evet abi, ne var yani, daha ancak izlemiş olamazmıyım? ahaha.. Çok eski bir film olmasına rağmen daha yeni izleyebildim ve bence aldığı her övgüyü hakeden bir filmmiş. Gayet eğlendim izlerken, mutlu oldum izlediğime. Quentin Tarantino p.çinin oyunculuğu yine yıktı beni. Zaten bu adam ne yapsa içinde izlenebilecek birşeyler oluyor bana göre. Benim kafadan bir adam diyebilirim ahaha.. Filmin kadrosunda yine herkes var, bi ben yokum, bu da aslında gayet normal.. öhm.. Ne diyorduk.. Evet, iyiydi, sevdik..

Şimdilik bu kadar, yeni bir dvd'de görüşmek üzere..

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : En Son Neler İzledik... v1

  1. Canselmo says:

    Pulp Fiction ki, sinema tarihinin en çok tartışılan filmlerinden biridir, benim favorilerimden. Kim ne derse desin, senaryosu, klişeleri yıkan anlatımı ve zaman olgusu, her daim yaran yardıran diyalogları.. Bi' de işte Guy Ritchie zaten bu alanda 10 numara. Geç olsun güç olmasın brutal insan..

  2. Çok geç olmuş yahu Cem Bey, ama sonunda izleyebilmek de birşey. Ben filmler için ayrı bir blog açtım, daha düzenli oluyor, tavsiye edebilirim :)

  3. ozkan says:

    şu koyunlu filme yorum isterdim ben gerçekten insanın ufkunu açıyor

  4. The Dude says:

    REC pek saglam film degildi yauw. amerikanlar cakmasini yapmis olabilir ama Cloverfield ve Diary of the Dead bayaa yah$iydi.
    fountain denen filmde uyudum ben arakadas, clint mansell bile kurtaramadi.

  5. Dreamtime says:

    oww o fountain çok illet bişi.Öyle bir sıkılmıştım ki izlerken.Fentestik şeyleri sevemedim gitti yahu.
    Pulp fiction'a laf yok zaten.Kült film.

Bu gadget'ta bir hata oluştu