Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Günün Anlam Ve Önemini Belirten Parçalar...

Büyük ve küçükbaş hayvan kardeşlerime Teoman'dan - Güzel Bir Gün Ölmek İçin isimli parçayı armağan ediyorum..

Gösteriş için hayvan katliamı yapıp, can alanlara Adnan Bal'dan Allahından Bulasın isimli şiiri armağan ediyorum..

İnsanlara yardım edeceklerini söyleyip kurban derilerini toplayan ama kimseye yardım etmeyen hayır kurumlarına İsmail YeKe'den Allah Belanı Versin isimli parçayı armağan ediyorum..

Karşı komşumun keseceği boğanın üzgün bakışlarına Bulutsuzluk Özlemi'nden Bunun İçin mi Geldim Dünyaya (Parçanın asıl adı Seyyarede idi sanırım...) isimli parçayı armağan ediyorum..

Kurban kesen insanlardan et yardımı bekleyen fakir insanlara Haluk Levent'ten Umutlarım Cikletlerde isimli parçayı armağan ediyorum..

Yılın diğer üçyüz küsür günü varlıklı olduğu halde insanlara yardım etmeyen, ancak bu gün dini vecibeler dolayısıyla, sırf cehenneme gitmekten korktuğu için insanlara yardım eden ve inandıkları tanrılara hoş görünmeye çalışanlara Cengiz Kurtoğlu'ndan Yalanın Batsın isimli parçayı armağan ediyorum..

Tüm bunları görüp bu tarz insanlardan nefret ettiğim için kendime Deicide'tan Lunatic Of God's Creation, Kreator'dan People Of The Lie, Headhunter D.C.'den God's Spreading Cancer... isimli parçaları armağan ediyorum..

Siz sevgili okuyucularıma da Cenotaph'tan Ex-Feminine Promiscuous Mesaculine's Solidified Klitoris Swallowed By Vermins in Coffins isimli parçayı armağan ediyorum. Ne alakaysa işte.. sdmfsd

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Günün Anlam Ve Önemini Belirten Parçalar...

  1. Boba says:

    lan Deicide güzel işte gerisini geç bu listeden

    bak "Slugathor" dinle SLUGATHORRRRRR bayılacaksın lann indir 2 albümü de hatmet amk hade eyv

  2. ozkan says:

    sabah otobüste ömür tüketenler için random yorumcu tanrım beni baştan yarat parçası , krizde patronuna yamanan yalakalar için patron patron ron ron ron adlı inanılmaz eser , para sıkıntısına düşmüş insanlara dost kara günde belli olur temasını taşıyan hey corc versene borç olmaz maykıl bozuk yok adlı eseri tarihin tozlanmış fakat cem sayesinde silinip paklanmış sayfalarından çıkarıp armağan ediyorum.

National Geographic POD