Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kara Koyun... v1

Asgari Ücret 1 Ocak'tan itibaren yüzde 4.3 artışla 527 YTL olacak.

Haber muazzam güzel. Tam 24 lira artış var asgari ücrette. Yani yoksul insanlar bir iki ekmek daha fazla alabilecekler artık. Ama üzülmelerine gerek yok. Başa getirdikleri Tayyip amcaları onlara oy dönemleri 25 liralık yardım çeki ve ucuz (ama beleş) kömür dağıtıyor nasıl olsa. Ha, unutmamak lazım, Üsküdar'da da sabahları çorba dağıtıyorlar, hemide beleş. ;) Sessizce.. Bu yardımlar olmasa ne yapardık bilemiyorum gerçekten. Yoksa bu 527 liralık aylıkla nasıl geçinebilirdi ülkem insanları. Neyse ama güvendikleri dağa kar yağmıyor onların. Tamam, damları akıyor olabilir ama dört yılda bir aldıkları hediye çeki fena birşey mi? Bunu bulamayanlarda var. Allah muhafaza, ya sosyalist olsaydı o adamlar? Hamdolsun, sosyalizm bizi teğet geçti..

Erdoğan'a Facebook'ta Hakaret!

Ya bu facebookçuları anlamak mümkün değil gerçekten. Hani siz ilkokul arkadaşlarınızı bulmaya çalışıyordunuz? Tamam, onları buldunuz, hala güzel kalabilmiş olanları ya da zengin olmuşları ayıkladınız, güzel. Biraz abartıp bir iki sevişmelik hatun/adam buldunuz. Tamam, hadi biraz daha fazla olsun. Yüzlerce insanla sevişebildiniz facebook sayesinde, ok.. E tamam işte daha ne istiyorsunuz. Elinizin facebookuyla bir de siyasete mi soyunuyorsunuz yahu? Utanmadan bir de Erdoğan'a hakaret etmişler.. Yani hakaretin bile oturduğu yerden karı-kız avlama sanatı icra eden insanlar tarafından gelmesi beni rahatsız ediyor. E birinizde bi eyleme katılın? Manitalarınız da gelsin hacı, gelmesin diyen yok ki? Nezarette sevişirsiniz işte?.. "Cumhuriyet tarihinin en şerefsiz başbakanı Recep Tayyip Erdoğan" demişler bir de.. Ayıp la. Hani şunu sosyal sikiş platformlarından insanlar söyleyince gerçekten geriliyorum. Bunu demeyi bile haketmiyorsunuz lan. Hamdolsun facebook beni teğet geçti.

Nihat Doğan Siyasete Atıldı!


Günün en sevindiğim haberi bu oldu hacı. Nihat Doğan'a ihtiyacımız vardı. O girmese ben girecektim zaten. Nihat Doğan'ın girmediği siyasete kafam girsin! Kendisi bir süredir AK Parti Beşiktaş İlçe başkan yardımcılığı ve halkla ilişkiler birim sorumluluğu yapıyormuş. Nihat Doğan'ı severim. Çünkü Nihat Doğan sakal gibidir, kestikçe daha gür çıkar. Müthiş bir adamdır. Üsküdar'da konserine gitmiştik arkadaşlarla ta*ak olsun diye, bayılmıştık. Halkın adamı, halkın partisinde, halk ile ilişkiler kuruyor. Beklediğimiz, aradığımız ve her zaman özlemiyle yanıp tutuştuğumuz bir gelişme.

La bakıyorum da, diyoruz bu andavalları kim ve nasıl seçiyor diye.. Abi nasıl seçilmesin ki lan? Halkla ilişki kuran adama baksana bi. Neyse ki ben Üsküdar'a bağlıyım, Beşiktaş'la işim yok. Hamdolsun Nihat Doğan'da beni teğet geçti.

Ha bu Dede ve Teyze Kadar Olamayanlar Utansın Hacılar..


TEMA Vakfı Başkanı 82 yaşında ki Hayrettin Karaca ve Türkiye'nin bir numaralı Sümeloğu 94 yaşındaki Muazzez İlmiye Çığ ellerinde pankartlarıyla birlikte meclise gidip oturma eylemi düzenlemişler. Sebebi yabancılara satılan toprakları protesto etmek. Bu konuda gerçekten birşeyler yapılması gerekmekte çünkü her gün yüzlerce hektar alan satılıyor. Şaka gibi. Bodrum'da yaptım askerliği bilirsiniz. Her hafta birkaç düzine yabancılara taşınmaz satılmasıyla alakalı evrak geliyordu. Yapılan inceleme sadece askeri bölgelere uzaklığı ile alakalıydı. Adamlar kimdir, necidir kimsenin umrunda değil. Çatır çatır izin çıkıyor devletten. İrlandalı, Hollandalı, İsrailli.. Bir sürü insan parsel parsel satın alıyor topraklarımızı ama kimsenin s.kinde değil. Bu amcayla teyze takmışlar s.klerine ama onları meclisin önünde s.kine takan bir tane bile milletvekili olmamış haliyle. Toplanmışlar gitmişler evlerine sessizce.. Hamdolsun'lu bişiy bulamadım burada. Yazıklar olsun diyerek bitireyim..

Gökçek'ten Ankara Halkına DEV Hizmet!


Bu kadar eleştiriyorlar ya bu adamı, üzülüyorum. Oturup geceleri sessizce gözyaşı döküyorum kıvrılmış uyumaya çalıştığım yatağımda. Ankara halkına lanetler savuruyorum. Bu kadar dünya iyisi bir adamdan ne istiyorlar diye düşünüp duruyorum, bulamıyorum cevabını. Yanaklarda ki tontişliği bile bu adamı sevmemiz için bir etken. Bıyıklarından bahsetmeyeceğim çünkü içim "cızz" ediyor. O derece etkileyici. Neyse.. Dev hizmete gelelim. Sayın Gökçek Ankara'da doğalgazda indirim yapmış! İndirim oranı 0,000544 YTL olsa bile indirim indirimdir. İstanbul'da hiç yok mesela. Buldunuz bunuyor musunuz birde? İstanbul yapsın bunu, hiç düşünmeden oyumu veririm o başkana. Helal olsun. İşte o kadar kızdığınız sayın başkan Melih Gökçek Ankara halkına ne kadar değer verdiğini gösterdi. Tebrikler sayın başkan! Oyum sana kanka ;)

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Kara Koyun... v1

  1. Pelor says:

    hehe iyimis bu _kih

  2. ozkan says:

    ünlü bir düşünürün sözü
    gece gece işi olmayan insanlar ya sevişirler yada geri kalan kısımdaki teyet geçen anları düşünürler. Bezmiş İŞYAPAN.

    o değilde ben nihat doğana hayranım
    bence kültür bakanlığına aday olmalı.ona bakınca doğu ve batı sentezinin sınırlarını aşıyorsunuz. fotoya bak ismini bile bilmediğim bir şapka ve delikanlılığın renk tonlamasında son sırada bulanan bir gömlek. halkımız ya bu senteze aç yada seda sayanı .ikene. gökçek için için son söz ankara halkı yeni bir sayaç getiriyormuş. yine dogal gaz için ama o gaz topraktan çıkmıyor biraz değişik bir nokta deneme gökçek üzerinde sonrası allah kerim

  3. nihat doğan haberine pek bir güldüm arka tarafımla. "iyilikle olmazsa vallahi zorla" felsefesiyle bence siyaset alanında da ağırlığını koyacaktır kendisi.

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=iyilikle%20olmazsa%20vallahi%20zorla

    o soğukta pankartlarla saatlerce beklemeyi herkesin orası burası yemiyor tabi. böyle insanlar teğet geçmemeli.
    bir de sevgili gökçek'in kafasından terler boşaldığında da gayet sevimli olur kendileri, yanında dolaştırdığı sayaçlarıyla hele..

  4. yahu o değil de; Gökçek Ankara'ya deniz getirecekti la, ne oldu o iş!

  5. Konunun takipçisiyim Mimi lol

    Alesse; Nihat aday olsun, ona da bi oy var benden. Seviyorum, elimde değil. Ayrıca İsmail YeKe aday olsun onun seçim kampanyalarında gönüllü olarak çalışırdım.

Bu gadget'ta bir hata oluştu