Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kara Koyun... v2

Ankara'da Seçim Yoklaması!

Efendim yaklaşan seçimler öncesinde AK Parti Ankara'da bir nabız yoklama style girişimde bulunmuşlar. Sevgili başkanımız Melih Gökçek'in durumunu komple merak etmekteydik, zira bu sefer karşısında dişli bir rakip olan Murat Karayalçın var. Ankara'daki koyunlar arasında yapılan ankette Murat Karayalçın %32 lik oyu alarak şu an birinci sırada görünüyormuş. Sevgili başkanımız Melih Gökçek ise %29 la ikinci sırada. Diğerlerinin yaklaşamayacağı bu ikili kapışmada kararsız koyunlarımızın seçimi çok önemli olacakmış. Ama tüm bu anketler falan hikaye. Nasıl olsa sevgili başkanımız Melih Gökçek işini bilir, çöpe gidecek oylardan sonra başkanlığı yine göğüsler, Ankara'nın ak koyunlarına yine gereken hizmeti verir. Sevgili başkanımız Melih Gökçek için üç kere, aşk ile; Beee! Beee! Beee! Hepimiz koyunuz, hepimiz Gökçek'çiyiz!

Koltuk İlanihaye Değil!

Başbakan Tayyip Erdoğan pazar günü 41 il için belediye başkan adaylarını açıklayacakmış. Bunu açıkladığı sırada şu anki belediye başkanlarına mesaj göndererek "koltuk ilanihaye değil" demiş, yani kimsenin sonsuza kadar o koltukta kalamayacağını söylemiş. Bunu kendisine hatırlatmakta bir gazetecinin bile aklına gelmemiş. Aklına gelse bile g.tü yemezmiş zaten. Döver lan adamı valla :D Of koptum bi an..

Mecliste Yumruklaşma!

TBMM Genel Kurulu’nda yolsuzluk ve ihbar tartışmaları yumruklu kavgaya yolaçtı. DTP Muş Milletvekili Sırrı Sakık tartışma sırasında kendisine "ihbarcı" diyen kürsüdeki CHP Malatya Milletvekili Mevlüt Aslanoğlu’nu yumrukladı. Hızını alamayıp önce CHP kulisine daldı, sonra da AKP'lileri dövdü. Tam MHP'ye dalacaktı ki kendisine doğrultulan silahları görüp vazgeçti. Hırsını alamadığı için olay yerine gelen güvenlik kuvvetlerini dövdü ve fotoğrafını çeken muhabirlere "bu ülkede demokrasi yok, dilediğince adam dövemiyorsun, dövsen bile dokunulmazlığın yüzünden bi karakolluk olamıyorsun. Demokrasi için Van'da ve Diyarbakır'da geçen hafta şeker verdiğim arkadaşları eylem yapmaları için göreve çağırıyorum" diyerek sitem etti. Olaydan sonra DTP, CHP'den özür diledi..

Müslüm Baba Hollywood'ta!


Hollywood’a son Türk transferleri Müslüm Baba ile İsmail YeKe oldu. İki sanatçı Türkiye’de bugün vizyona giren ünlü aksiyon filmi Transporter 3 (Taşıyıcı 3) filminde rol aldı. Ama afişleriyle... İsmail YeKe ile Müslüm Babanın görüntüsü, filmin başrol oyuncusu Jason Statham, Budapeşte’de bir oto tamir atölyesinde yaptığı telefon konuşması sırasında arka planda gözüktü. Yaklaşık üç dakika süren sahnede İsmail YeKe’nin Paris konseri afişi, Müslüm Baba’nın ise posteri dünyaya göz kırptı. Kim demiş İsmail YeKe'den adam olmaz diye. Onu eleştirenleri her zaman kınadım ve bu haberi gözlerine soktuktan sonra da kınamaya devam edeceğim. Müslüm Babaya zaten laf yok. \m/

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Kara Koyun... v2

  1. Darkohl says:

    Tayyibm canim tipine kurban oldugum ouyh oy

  2. Tayyip 1 Mayıs'a katılacakmış.

Bu gadget'ta bir hata oluştu