Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ortaya Karışık...v3


Efendim selamlar. Uzun zaman oldu ha? kehkeh

Yok yok, daha ölmedim. Sürünme çabalarına devam ediyorum. Gayette başarılıyım! Hakkını veriyorum. Devletim sen çok yaşa, canım feda olsun sana'nın bana verdiği yetkiye dayanarak muhteşem bir şekilde, dizlerimi yırtarcasına, dirseklerimi parçalarcasına devletim sen çok yaşa, canım feda olsun sana'nın benim ve benim gibiler için yakıştırdığı hayatı yaşamaya çalışmaya çalışıyorum. Devletim sen çok yaşa, canım feda olsun sana bir şey diyorsa doğrudur. Sürünmemiz gerekiyorsa sürünmeliyiz. Şikayet eden devletim sen çok yaşa, canım feda olsun sana'sız kalsın işallah!


Umarsızca canımdan çok sevdiğim insan kaynakları sitelerini karıştırmaya devam ediyorum. Beni tarif eden orospu çocukları var. Gerçekten beni tarif ediyorlar. Annem yazsa ilanı bu kadar yazar. Yakında abartıp, "okumak istemediği halde ticaret lisesi okutulmuş ve sonradan bankacı yada sikindirik bir muhasebeci olmak istemediği için bilgisayarcı olmuş bir eleman" diye bir ilan çıkarsa şaşırmayacağım. Zerre şaşırmadan, sakince ve bi o kadar da cool görünmeye çalışarak okuyacağım o ilanı. Çünkü biliyorum ki o sikikler beni aramıyorlar. Beni tarif eden orospu çocukları var ama aynı zamanda bu insanlar, yani orospu çocukları, sağır, kör ve de dilsizler. Başvuruyorum, "hey bakın, ben buradayım" diyerek çığlık çığlığa kalıyorum, adeta nefes borumun vazifesine bürünüyor kıçım; ama buna rağmen duymuyorlar beni. Adımı yazıp öyle ilan verseler yine heyecanlanmam. O derece tarif ediyorlar beni ama hiç bir başvuruma cevap vermiyorlar. Sanırım insan kaynakları siteleri dolandırıcılık yapıyorlar. İnsanlar iş var sanıp siteye girsinler, sitenin hiti artsın, reklam alıp paranın .mına koyalım düşüncesindeler ve bunun için bizim gibi saf, temiz, bıçkın ve yağız delikanlıları hiç gözlerini kırpmadan harcıyorlar, gururlarıyla oynuyorlar ve bunu yaparken eminim ki ellerini bile oğuşturuyorlardır. Çok sefilce.

Krizden bahsediyorlar! Bana krizden bahsetmeyin dostum, bana krizden bahsetmeyin! Amerikan zenciler gibi konuşmak istedim. Zenci dedim diye kızarsanız afro-amerikan deyip kültürlü bir genç olduğumu tüm dünya halkına gösterebilirim. Bunu yaparken çok fazla düşünmem bile. Evet, bazen düşünmem gerekebiliyor. Bazı kelimelerde takılıyorum. Bir kelime kullanmam gerekiyor ve düşünüyorum. Neydi lan o kelime, diyorum. Böyle ekrana bakakalıyorum ellerim klavyede ve gözümün kenarında birikmiş bir damla yaş ile.. Sonra sikerim o kelimeyi diyip, o anlama gelen ama 90 yaşındaki altına sıçmış ninelerin bile kullanabileceği standart bir kelimeyi yazıveriyorum. Hiç cool olamıyorum adamım, anlıyor musun beni. Sonra bunu nasıl lehime kullanacağımı düşünüp, kendime "halkın adamı" diyorum. Kimseden korkmadan, halktan kopmadan!

Neyse amk. Ne diyorduk nerelere geldik. Bana krizden bahsetmeyin adamım! Aslında kriz falan yok. Kriz insanın kendine yakışanı giymesidir ve kriz girmeyen eve kafam girsin. Krizi, kriz olduğunu iddia ederek ve bundan korkarak yaşamaya çalışan götverenler (işveren) çıkartıyorlar. Piyasada nakit para akışı olmazsa kriz çıkar. Bunu altına sıçan, sıçamayan, sıçtığının farkında olan ve olamayan tüm insanlar bilip, anlayabilirler. Korkunun ecele faydası yok adamım! Ecel girmeyen eve ne girer? Evet, bildiniz, kafam girer!..

Bu arada götveren ve işveren ne kadar uyumlu bir ikili oldular. "Bir ikili." Tezat. Neyse.


Bi de şey geldi aklıma. Askerde çok Konya'lı arkadaş vardı. Hepsinin .mına koyim, o ayrı, ondan bahsetmeyeceğim. Götverenden geldi aklıma benim, sardım götverene. Konya'lı arkadaşlarımda götverendi genel bağlamda. Karaman'lı Ahmet'i severim. Bi de canım arkadaşım Hasan Şeker'i severim. Konya'lı o, ama götveren değildi. Kaybettim izini adamın, hala için için üzülüyorum lan.. Neyse.. Şimdi burada abartıpta, erenler şehri Konya'nın nezih insanlarını kızdırmayalım. Üstüne alınan orspu çocuğudur zaten. Neticeye gelemedim bi türlü amk.. Konya'lı arkadaşlarım bana şu atasözünü öğretmişlerdi; Konya'nın altında erenler, üzerinde götverenler yaşar.

Karaman'lı Ahmet İstanbul'da Sürterken

Bi de harbi Konya'ya takasım geldi benim ha. Çok dinci bir kesimdir ama Türkiye'nin en kallavi keranelerinin Konya'da olduğu söylenir. Acaip bi tezat gibi gelebilir bu size ama bence değil.

Bizim kedi acaip salak ha. Yani öldürmeye kalkışsanız, elinizden kaçıp bir yere saklansa, sonra onu arasanız ve bulamasanız yapacağınız tek şey yem kutusunu sallamak hacı. Anında çıkıp geliyor saklandığı yerden, dakika sektirmiyor. Koşamıyor bi de, zıplaya zıplaya geliyor. Böyle salak bi kedi olmaz olsun arkadaş.

Pelinciğim canım benim, söyle senden başka kimim var benim'in mavi çubuğu tuttuğu ve (Normal)Özkan'ın çektiği bir fotoğtaf..

Ha sevimli, tamam, itiraf ediyorum, güldürüyor beni bazen, kuyruğunu kovalarken eğlenceli oluyor, halıyı yakalamaya çalışırken öldürücü etki yapabiliyor ama bunların hepsi salaklığından değilse nedendir a sevgili dostlarım, okuyucu kitlem, milyonlar verseler dövmem nazlı yarimi dinleyesiceler!..
O boş bakışları adamı delirtiyor bazen. Bak bak gül hanuna.

Neyse efendim. Böyleyken böyleymiş işte.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Ortaya Karışık...v3

  1. ozkan says:

    gecen gun haberlerde ızledım anadoluda ıckı masadan kaldırılıyormus
    her yerde ıckılı mekanlar kapatılıyor baskı yapılıyor ıcenlere hos bakmıyorlarmıs hatta mekan sahıplerı kola kutusunda bıra ıkram edıyormus kımse gormesın dıye gercekten ılgınc ıcmeyınce bu mıllet yukarıdan prım alıcaklar sanırım yada cennettekı dubleks vıllaları tırıblekse terfı edecek ulan salaklar cennete benım gıbı cem gıbı adamı komsu almaktan daha vahım ne olabılırkı senın ıcın yazık bırakında ordada buyuksehıre goc baslamasın

  2. Pelin says:

    ickiyi yasaklayanlara kafam girsin

  3. Pelinciğim canım benim says:

    "Pelinciğim canım benim, söyle senden başka kimim var benim'in mavi çubuğu tuttuğu ve (Normal)Özkan'ın çektiği bir fotoğtaf.." lol

  4. Dreamtime says:

    Bu ülkenin, bu sistemin, bu devletin, bu işverenlerin mk!
    götlerine patlıcan girsin hepsinin!

  5. Bizde de var bir tane İran kedisi, otistik olduğuna inanıyorduk. Hepsi böyle, genetikleri bozuk demek ki.

National Geographic POD