Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Osuruktan Anketler v.2


Efendim yeni bir anketle daha karşınızdayız. Anketimize katılan, katılmayan, katılırmış gibi yapıp sıçan, sıçar gibi yapıp osuran, fantastik cevaplar verme kaygısıyla kasılan herkese teşekkürlerimi sunarım.

Yeni sorumuz şu idi;


Ordu'nun dereleri yukarı aksa ne olurdu?


Evet aslında klişe bir soru bu da ama cevaplar gayet eğlenceliydi. Bazıları yıktı beni. Şimdi teker teker ve toplu olarak yardırmaca yapıyoruz efendim..

Ordu'nun yeni logosuymuş efendim, bunu da bildirelim arada. Bir Ordu'lu olan Sayın Umut Bey'e de arada teşekkür edelim hem cevabı, hem bu yolladığı logo için.. Kibarım lan aslında ben..

Anketin En Klişe Cevapları

onur:

newton göt olurdu!


Ender:

aşimet göt olur!


Anketin En Absürd Cevabı


lifelessness:

hm ilk aklıma gelen ama oldukça saçma olan cümleyi söylüyorum, oktay derelioğlu olurdu


Anketin En Piç Cevabı


ian ^~?V''^?~?V^?V--------------------:

bilmem
ian ^~?V''^?~?V^?V--------------------:

ama yine de onu ellere vermezdim

Anketin En İnatçı Cevabı

Dreamtime:

çakacam şimdi sana

deathrow:

cevap ver seyhan kamuoyu senden yanıt bekliyor

Dreamtime:
vermiyorum hıh
deathrow:

rica ediyorum

Dreamtime:

etme

deathrow:

seyhan vereceğin bi cevap lan

Dreamtime:

salak salak anket yapıyosun yine
Dreamtime:

blog için?
deathrow:

evet nolcak bi cevap versen ölür müsün

Dreamtime:

ölürüm
Dreamtime:

abi soruya bak

Dreamtime:

ordunun dereleri yukarı aksa ne olur
Dreamtime:

ne bilim ne olur.
Dreamtime:

ordunun derelerini görmedim hiç

Dreamtime:

yuukarı akınca ne olacağı hakkında tahmin yürütemiyoum

deathrow:

hay seyhan kere ya

deathrow:

dsamfoadsfdsa

deathrow:

uyuz musun olm
Dreamtime:
D:
Dreamtime:
evet

Dreamtime:

tamam lan yukarı aksa duş etkisi yapar hehralde

Dreamtime:
ıslanırım

Dreamtime:
alla alla


Anketin En Bilinçli Cevabı


Böjüğb':

zaten yukari dogru akiyor ki gordum ben ordulu bir insan evladi olarak

Anketin En Anarşist Cevabı

Önder:

bunu gören ordulular hacca gidip şeytan taşlar


Anketin En Siklemez Cevapları


Ersin:

aksada olurdu akmasada


deadnight:

zerre sikimde olmaz


Anketin En Korkan Cevabı


" efesgrup ~ Kenan ":

iyi olmazdi


Anketin En İnananamayan Cevabı


k@@n:

yukarı akamaz kı

k@@n:

a.q

k@@n:

aksaydı eger

k@@n:

bı bok olmasdı

k@@n:

bu nasıl bır soru a.q

deathrow:

mısoafmısdfs vereceğin cevaba sıçam kaan
k@@n:

soracagın soruya sokam

deathrow:

mnafıomasdıofsadfsa


Anketin En Bilimsel ve En Duygusal Cevabı

dmndrtms:

yercekimi yasasi, gecerliligini yitirirdi herhalde.

dmndrtms:

newton'un kemikleri de sizlayabilirdi bunun üzerine

Anketin En Zıvanadan Çıkmış Cevabı


...timeout expired...:

tüm karadenizin mına konurdu, tüm ordu terse dönerdi, doğum oranları artardı, horon tepenler azalırdı, ormanlar yanar kül olurdu, vazgeçtim lan, fındık ağaçları kül olurdu, robin hood oklarından yapamazdık, ordu el koyardı, darbe yapardı, tüm ordu manyardı

Anketin En Fantastik Kurgu Cevapları


Suya düştü gülümüz ötmüyor bülbülümüz:
galatasaray uefa kupasından katılıp şampıyonlar lıgını alırdı

µmµt:
turkunun ardindaki giz perdesi acilirdi abi XD


Semini:

tıkanırdı


B ig N!!!:

yerçekimine karşı koyamayınca başımıza düşer ıslatırdı bizi


Chopartypical®

ordu susuz kalırdı

exilia:

ordu ordu olmazdi


! ! ! D u Y q U ! ! !:

o zamn ordunun dereleri olmazdı

Anketin En Kararsız Cevabı

ALLAHIM SEN VATANIMIZI KORU...TÜRKİYEM RABBİM SENİN YANINDA.:

BİLMİYORUM NE OLURDU?

Anketin En Sinirli Cevabı

MTT:

böyle salak bi şarkıya gerek kalmazdı herhalde


Anketin En Acaip Cevabı


SeVgi KeLeBeğİ----RüZgAr GüLüÜüÜüÜüÜüÜü:

yukarı ayrancı olurdu

Anketin En Çabuk Sonuca Giden Cevabı


! hüseyin:
ordu ustune kalırdı

Ve İşte Anketin En Bomba ve Beni Yerlere Vuran Cevabı


Betacom Bilg.Orhan:

emine olurdu

deathrow:

ne alaka lan

Betacom Bilg.Orhan:

bizim bi ordulu emine varda

Betacom Bilg.Orhan:

çatlak
Betacom Bilg.Orhan:
onun için


Evet efendim, gördüğünüz üzere halkımıza sorduk ve bu sefer aynı cevapları pek alamadık. Bu sefer halkımız çok yaratıcıydı ve beni yerlere vurdular. Evet, kah güldük, kah eğlendik, kah düşündük, kah kahkahalar attık. Bir anketin daha sonuna geldik. TRT spikerleri gibi girerim mevzuya, psikolojinizi bozarım amk. asdofsd Neyse. Bir daha ki ankette görüşmek üzere!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 13 Comments

13 Responses to : Osuruktan Anketler v.2

  1. Pelin says:

    ankatin en inatci sevabini cok sevdim :D

  2. Pelin says:

    ankat olmaz tabi anket olur ankettir o anket

  3. ozkan says:

    şu ingilizceyi bize öğretmeye çalışırken Türkçemizi unutanlar yokmu gf :P

  4. Yalçın says:

    sevabınımı sevdin cevabınımı canımın içi kdlsajfslşkdjff

  5. nuran says:

    :)))))) süpsüper olmuş

  6. Bir Ordulu olarak, yapılan anketi de, verilen cevapları da kınıyorum. Memlekette her şey bitti de bir bizim derelerimiz mi kaldı terbiyesizler? Buradan tüm katılımcılara sesleniyorum; lütfen Cem Bey'in reyting amaçlı oyunlarına gelmeyin, güzel ülkemizin güzel yöreleri hakkında biraz daha duyarlı olun, adam olun lan!

  7. Ordulu birbaskasi says:

    puahuhdsuadhuas:D mehmet bey alemsiniz billah

  8. Sayın Ordulu Mehmet Bey; burada kendinize rating sağlama amaçlı yorumlarla bir yere varamazsınız. Hepimiz orduluyuz ve gerekirse hepimiz Hrant Dink falan da olabiliriz! Mahsun Kırmızıgül olmam ama. Neyse!..

    Yorumunuz için teşekkür eder ve son söz olarak size Ordu'nun dereleri isimli türküyü armağan ederim!

  9. İyi güldüm ya:D süpermiş cevaplar bu arkadaşalarla kamuoyu yoklaması yapmak lazım.

    Destansı yazılarını okuyamadım daha la, o ne öyle insan bir güne sığdıramıyor, eziyet etme okuyucuya!

  10. nuran says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  11. ozkan says:

    cem reyting amaçlı yazıyor olsaydı. sanrım başkasının bloğunda memleketini savunuyor olurdu.

  12. ahahah çok güldüm çok eğlendim, çakır keyfi bünyeye iyi geldi xD

  13. Nuran Teyze; Beğenmene sevindim :)

    Mimi; Sizler için yazıyoruz efendim, lütfen ama ihmale gelmez bu adam, gücenir sonra bak! :P

    Pelinciğim <3; O anketin en inatçı cevabını alana kadar çileden çıktım ama ben :D

    Ozkan ve Yalçın; Milletin yorumlarını eleştireceğinize yazının içeriğini eleştirin, geyiğini yapın, adamın canını sıkmayın! :D (Diktatör Blogger)

    Alesse; Burada yayınlanan esprilerin ve yazıların alkolikler için özel etki yaptığı İsviçreli genç bilimadamları tarafından yapılan testler sonucunda kanıtlandı zaten! Long live alkolizm falan gazı! ;P

National Geographic POD