Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ot / Bok Kastırmaca..

Selamlar efendim. Nasılsınız?

Bugün pek güzel bir hava vardı dışarıda ama ben içeride olmayı tercih ettim. Çok yabaniyim yemin ediyorum. Yok ama direk yargılamayın, benim de bahanelerim var! Belim ağrıyor ilk olarak. Bu gayet yerinde ve geçerli bir neden.. Ve bu beni çok zorluyor okuyucu. Yani bilemezsiniz hissettiklerimi. Her cumartesi gününü iple çekmemize neden olan halısaha maçını bu sefer kenardan izledim. Çok acıklıydı. Hiç mutlu olmadım. Ama yine kazandık, bu yüzden sevindim. Haftaya da oynayamayacaktım ama maç zaten iptal edildi. En azından gözüm arkada kalmayacak şimdi ihohoho Bencil style..

Yabaniliğim son raddesinde. Haftalardır sakallarımı bile kesmedim ve zaten biçimsiz çıkan sakallarım yüzünden gerçekten komik görünüyorum. Bir fotoğrafımı çekip buraya koyardım ancak -çok şükür ki- pilim bitik. Şimdi üşeniyorum şarj etmeye falan. İdare edin. Bildiğiniz Süper Cem silüetini gözünüzün önüne getirin bi, çekinmeyin. Evet, şimdi ona kafanızdan biçimsiz bir sakal çizin. Bence oldu.

Yarın nefes alacağım ama. Traş bile olacağım. Hahahah bayramla alakası yok yahu, hemen de nasıl heyecanlandılar..

Yalnız bu arada bayram deyince, malum annem burada. İnanılmaz güzel tatlılar yaptı hanuna. Zaten 1561 kilo oldum, saldım g*tü göbeği, bu anne durumları gerçekten yetişkin bir erkek için pek hayırlı değil. Annemler geldiğinden beri günde 3 öğün tıkınıyoruz, abartısız tıkınıyoruz. Hiç bir öğünü atlamadan, çatır çatır yemek yiyoruz. Güzel yemek yapıyor zaten, ki bir de özlemişsin "yemek yemeyi".. Din, iman, yemek yemek style kastırıyoruz. Sevdiceğim bu durumdan hiç hoşlanmayacak, eminim buna ama o olsa, o da yerdi hiç ara vermeden. Birde geç yatıyorum, malum işsizim, gece acıkıp bir de gece yiyorum. Oh, etti mi dört? Kesin 1561 kilo oluyorum, bence çok az kaldı..

Bu aralar çok fazla çay içiyorum. Neden bilmiyorum.. Kahve içerdim önceden bol bol, günde 2-3 fincan falan.. Şimdi ağzıma süresim gelmiyor ama "çay olsa da içsek beaah" diyebiliyorum. Bu günleri, bu hissiyatları yaşayacağımı söyleseler g*tümle gülerdim. Çay içerdim ama bu kadar da değildi hani. Ama şimdi "çay olsa da içsek beaah" diyorum. Aynen böyle diyorum ve bu sırada göbeğimi kaşımayı ihmal etmiyorum. Sanırım yavaş yavaş "tipik Türk erkeği standartları"na kavuşuyorum.. Çok korkunç.

Yakında yine köklü değişiklikler yapmayı planlıyorum. Değişiklikler cazip geliyor bana. Güzel planlarım var. Normal Özkan'ın, normal olmayan özelliklerinden faydalanarak güzel birşeyler yapmayı düşünüyorum. Bol şans lan Cem. Tenkyuğ Cem.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Ot / Bok Kastırmaca..

  1. peluk says:

    lol ne guzel bisigmis
    bol sans Cemcigim :H
    reklamlara da tiklayam bare.

  2. ozkan says:

    :D elımden geldiğince koçum :p

Bu gadget'ta bir hata oluştu