Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Cayır Cayır Yanıyorum Adeta...


Selamlar lan okuyucu. Umarım iyisindir, iyi olmana ihtiyacım var, hayır, bana bir yararı yok elbette iyi olmanın ama olsan iyi olur. Hatta süper olur belkide. Kim bilir?

Kim bilir diye sorunca geçenlerde okuduğum yüzyılın en geyikçe esprisini yazmak istedim. Geçenlerde dediğime bakmayın aylar oldu. O kadar geç'enmemiş. Mayıs ayındaymış. İşte malum geyik..

Hande mi yener, Funda mı arar? Hayır, Seray sever. Bu üçüne önce Nejat işler, sonra da Ahmet çakar. Bu geyik Celal'i bayar, bu geyiğe dayanamayan Ferhat göcer, yıllar sonra bunlar tarih olur, o tarihi de gönül yazar, Mehmet okur. Bu mesajı on kişiye yolarsan dileğin gerçek olur. Buna kim inanır? Kadir inanır. hehehe


Sizi bilemem okuyucu bence mega bir şekilde geyiğin .mına koymuşlar adeta.

Neyse, umarım iyisinizdir, zira ben iyi değilim. Kıçımın üzerine oturamıyorum afedersiniz. Hayır, hemoroid falan değil (itiraf ediyorum, doğru yazıp yazmadığımdan emin olmak için gogıl'da arattım..), ama felaket bir biçimde belimi ağrıtmış durumdayım. Aslında gözle görülen ya da hissedilen bir çarpma, dürtme, zorlama, amuda kalkıp el şaklatma antremanı sırasında bir hasar falan olmamıştı. (Mütemadiyen her gün amuda kalkıp el şaklatmaya çalışırım) Geçen hafta halısaha maçına çıktık her zaman olduğu gibi, maç öncesi ısınma turlarında iki şut çektim, ahandaé dedim. Evet, bizzat bunu söyledim, ahanda! Hissettirmişti kendisini. O halde, diye ekledim ahanda!nın arkasına; o halde bu maçta kendimi fazla zorlamamalıyım! Ama işte insanoğlunun biraz daha gelişmiş modeli olan Süper Cem'in futbol aşkı dinlemiyor hiç bir ağrı-sızı. Kendimi çok fazla kasmadan, sadece süper güçlerimi kullanarak bitirdim maçı. Bu arada laf aramızda yine eksik oynadık ve yine koyduk lan okuyucu ahahah. Çok mutlu oluyorum kazandığımız zaman. Neyse.

Maç bittiğinde belimin ağrısı hissedilir biçimde artmıştı. Artçı şoklar halinde buram buram bir "yatakta geçecek 3-5 gün" isimli belgeselin jenerikleri geçiyordu gözlerimin önünden. Sıcak su torbası, masaj gibisinden kocakarı style tedavi yöntemlerini denedik ama ertesi gün beklenen belgesel kanlı canlı karşımdaydı. Hatta bizzat bana vermişlerdi başrolü. Kabul etmek istemedim önce, olmaz, dedim, lütfen, dediler, kıramadım.

Cumartesi akşamından başlayaraktan bugün hala ilk günkü etkisini sürdüren bir bel ağrısı yaşamaktayım. Durumun özeti bu. Ancak olayın perde arkasındakiler beni rahatsız etmekte ve bir o kadar düşündürmekte!..

Öncelikle aktif futbol yaşantımın sekteye uğraması beni inanılmaz üzüyor. Aylardır süren uğraşlar neticesinde takım arkadaşlarımızla birlikte takımımızı istenilen seviyeye taşımış ve istediğimiz oyun kurgusunu sahaya yansıtmaya başlamıştık. Şimdi "ne diyor bu adam, alt tarafı halı saha maçı lan bu?!" şeklinde bir iç geçirme yaşamayınız! Biz hepimiz, en azından büyük çoğunluğumuz bu işi ciddiye alan ve kazanmak için oynayan insanlarız. Tam sistemin tıkır tıkır işlemeye başladığı şu dönemde, eksik olsak bile çatır çatır kazandığımız bir dönemde takımımı yalnız bırakmak beni üzüyor efendim. 2 hafta sahalardan uzak kalacağım ve sonra duruma bakacağız..

Sonralıkla, ablam ve annem belime masaj yapma bahanesiyle beni taciz ediyorlar. Yıllarca kendisini sevdirmeyen bir en ufak erkek kardeş olarak şimdi bahane ile beni mıncıklamaları hoşuma gitmiyor. Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum. Önceden ablamın bana sadece sarılabilmesi için büyük fedakarlıklar yapması gerekirken, şimdi kıçımı mıncıklamasına ses çıkartamıyorum. Adeta kabus gibi.

Daha sonralıkla, şimdi kıçıma YAKI adı verilen kocaman bir bant yapıştırdılar. İlk başlarda YAKImıyordu ama şimdi kıçım resmen alevler içinde!.. Cayır cayır YAKIyor, şerefsiz YAKI.. Ha, iyi etsin sözümü geri alırım ama iyi olmadığım sürece bu YAKI şerefsizdir ve şerefsiz olarak kalacaktır!

Hamdolsun YAKI bana direk geçti..

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 9 Comments

9 Responses to : Cayır Cayır Yanıyorum Adeta...

  1. OZKAN says:

    BEL FITIGI 0533 812 .... :D:D:D

  2. Pelor says:

    resmen kih seklinde gulmek istedim. ama bazi durumlar cok ayipci kiziyorum bu durumlara.

  3. Yakının kıçta ne işi var yahu? Nasıra yapıştırılmaz mı o? Bilemedim gari. Çok çok geçmiş olsun ama zorlama beli budu.

  4. Santa Roja: hehe sağolunuz Alice hanım. Ancak bunun bel ağrısını emen cinside varmış işte. Belki ikisi aynı şeylerdir, iki işe birden yarıyordur. Bilemiyorum ama hala cayır cayır yandığım kesin.. OMG! ehah

    Pelor: <3 Sorma kuzum, bu aciz halimden nasıl da faydalanıyorlar hiç acımadan.. Geldiğin zaman özellikle Neşete seri aduketlerini bekliyorum gf

    Özkoş: *NAH dsjoıfsd Terbiyesizsin billah :D

  5. Halı saha maçlarının stadyum maçları kadar heycan verici olanlarına denk geldim ben, sesim falan kısılmıştı o derece coşmuştuk 15-20 kişi. Kıçıkırık taraftar olarak biz o kadar coşmuşken,oynayanların nasıl zevk alıp eğlendiklerini tahmin edebiliyorum. Ayrıca çok geçmiş olsun, sandığın kadar süper değilsin azizim, kıça başa dikkat et ehuehehehe :D

  6. Yalçın says:

    şimdi hafta sonu sevişemicezmi :(

  7. Pelin says:

    bu hafta sonu goruselim yalcin!!

  8. Yalçın says:

    adanaaaa çık aradan adanaa :D :D

  9. Canselmo says:

    Biraz (!) geç olacak ama geçmiş olsun hacı. Aman diyim, halı saha maçlarında ısınmadan şut bile çekmeyeceksin. Önce babalar gibi esnemeni falan yap ki böyle terse gelme. Neyse, ukalalığımı da yaptım, tekrardan büyük geçmiş olsun.

National Geographic POD