Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.10

Sürttürmeseydin Geçseydin Üzülürdüm, Ağlardım...

İndim dağdan, özlemişim İstanbul'u
Her yan trafik, her yan insan dolu..
İnsandan nehir olmuş İstiklal'de yürürken,
Sürttürmeden geçseydin üzülürdüm, ağlardım...

Gözümden değil, g*tümden dökülüyor yaşlar,
Bir acaip terlemişim sormayın gitsin..
Ben kan ter içinde dinlenir iken
Sürttürmeden geçseydin üzülürdüm, ağlardım..

Bakıyorum buğulu camların ardından,
Pek duygulu, hisli ve bi o kadar durgunum..
Otobüste arkaya doğru ilerler iken,
Sürttürmeden geçseydin üzülürdüm, ağlardım...

Ohh beybi, sevdiceğim, maralım, danyel amokaçim..
Haminimihüppen daziki banna'm,.. reprep'im..
Otobüsten kaçarcasına iner iken,
Sürttürmeden geçseydin üzülürdüm, ağlardım...

Derki Aşık Seyfiniz;
G*tüne koyim lan İstanbul halkı!..
Yarım saat gezinelim dedik, çok mu ettik?!
Dağdan geldik, yabancılık çekmedik..
Her yanıma dokandı memeler, çükler
Ama yine de.. sürttürmeden geçseydin üzülürdüm, ağlardım...

İnsan kendi memleketinde yabancılık çekmemeli hesabı..

Anladın sen beni, çözdün maksadı,
Zaten anlamayana da kafam girsin artık, ne diyim...
Bir kez daha sürttürürsen 10 YTL vereyim!
Alışkanlık hesabı...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.10

  1. ozkan says:

    pastırmanın kralı
    soğanı salatası
    iyisi orda anlaşılır
    verdinizmi ayarı

    bir tutam ter
    bir parça döner
    işte iett nin inanılmaz tadı
    işte kokudan geçilmeyen ikarus hayranları.

  2. Yalçın says:

    şimdi bu şiierleri nasıl yazabildiğini daha iyi anlıyorum seyfi abinin geçmişini düşünüyorumda onu yazarken nerden esinlendin acaba flşkjşflkjşldkg

  3. Pelin says:

    bekledigimden guzelmis megersem..

  4. ...
    Ohh beybi, sevdiceğim, maralım, danyel amokaçim..
    Haminimihüppen daziki banna'm,.. reprep'im
    ...

    Cem harcanıyorsun, azizim!!!

    çok güzel olmuş yahu, her yeni macera bir öncekinden biraz daha iyi, Seyfi Abi'nin felsefesini yayma zamanı geliyor yavaş yavaş.

National Geographic POD