Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.9

Ben Şaplağı Vurdummuydu...

Yıldızlar daha bir parlar icabında
Güneş solmaz aynı zamanda
Meteoroloji tutturamaz tahminleri
Ben şaplağı vurdummuydu...

Dönmez dünya, durur bir anda
Düşmez elma ağaçtan, dereler terse akar
Astronotlar yaşar uzayı dünyada
Ben şaplağı vurdummuydu...

Ohh beybi, bilirsin bu kafiyeli düzen bize gelmez
Ama arada kullanmaktan kimse ölmez
Mani hesabı katılırız arada
Ben şaplağı vurdummuydu...

Ağrıyor her bir yerim tek bir santim atlamadan
Koşasım var dere tepe ama g.tüm yemiyor
Oysa dile gelirdi denizler, yeşiller
Ben şaplağı vurdummuydu...

Düşünmeden edemiyorum otu, boku, baharı
Ne güzelde koşardık kırlarda el ele
Her yanımızda çiçek açardı bir anda
Ben şaplağı vurdummuydu...

Ohh beybi, der ki Aşık Seyfi;
Aşmak lazım engelleri, barajları ve çölleri..
Çöller kır olur, engeller toz,
Ben şaplağı vurdummuydu...

Haydi gidek o halde hepberaber kol kola
Duyan gelsin, duymayan ç.kümü yesin
Herkes aşkla takılsın, oynaşsın, sevişsin
Ben şaplağı vurdummuydu...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.9

  1. döktürmüşsünüz efenim yine. akşam akşam ne güzel gitti 750 soruluk ödevimden hemen önce xD

  2. Son dörtlüğü okurken gözümden yaş gelecekti nerdeyse, Seyfi Abi Forever!

  3. Pelin says:

    bence Seyfi Abi'nin en iyisi olmus bu :D koptum

  4. ozkann says:

    şaplağı nereye vuruyorsunuz birde melih gökcekin 180 avroluk sorusuna takıldım ben konuyla baglantısız ama dunyada ne sebelek adamlar var yav

  5. Seyfi Abi'yi sizler vağrettiniz :P

  6. Yalçın says:

    yazılarına devam et lan seyfi abi için zite yapacaz fak kulüp oluşturacaz seyfi abiyi dünyaya tanıtacaz :D :D

  7. Yalçın says:

    ulan fan diceme fak demişim düzeltebiliyosan düzelt dsfkljasdflkşj

Bu gadget'ta bir hata oluştu