Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

YAKInma...

Efendim selamlar! Umarım iyisinizdir? Yalnız bu arada benim kadar böyle hal hatır soran bir blog yazarı daha var mıdır bilmiyorum ha. Sevildiğinizi bilin lan okuyucu!

Öncelikle YAKI denen şerefsizden bahsetmeliyim. O kıçıma yapıştırdıkları gece üzerine yatıpta uyuyamadım amk!.. Üzerine yatınca etkisi bir anda 1561 katına çıkıyor, cayır cayırın limitlerini zorluyor. Dönüp yüzüstü yatalım diyorsunuz, aklınıza doktor tavsiyesi geliyor, "sırtüstü yatın ya da cenin olun".. Cenin oluyorsun bi süre sonra bayıyor, tekrar sırt üstü yapıyorsun yine başlıyor cozurdamaya. Be şerefsiz, be vicdansız, be karlar altında kalıp etkisini yitiresice!

Ha iyi mi geldi? İdare eder. Aman aman bir güzelliğini görmedim, her kim görmüşse yalan söylemiş. Ya da benim rahatsızlığım bambaşka birşey.


O değilde, tüylerini yolmak zorunda kalan memeli türlerini ayakta selamlıyorum! Bu şerefsiz YAKIyı kıçımdan sökerken neler çektim bilemezsiniz. Gözlerimden yaşlar geldi adeta.. Ama o YAKI şerefsizi öyle bir yapışmış, öyle sevmiş ki benim sevimli kıçımı, çıkmamak için yalvarıyor adeta. Ama inatçıyım, boyun eymem bir YAKI terbiyesizine. Gözlerimi kaparım, vazifemi yaparım! Kıçımdayken yakıyordu, çıkartalım kurtulalım dedik, çıkarken bile ses getirdi şerefsiz. Allah düşman başına vermesin.

Ama tekrarlıyorum; tüylerini yolmak zorunda kalan memeli türlerine ayrı bir saygı duydum efendim. Ne zor iş lan tüyleri yolmak. Kabus gibi hanuna. Gerçi tüylerini yolmak zorunda kalan memeli türleri artık bi yerden sonra alışıyorlardır bu acıya. Ben bile sonlara doğru kopan tüylerimin kerpetenle çekilen etlerim olmadığına ikna oldum. İlk başlarda o dereceydi. O derece!..


Çok lanet birşey.


Neyse efendim.

Once filmini izledim geçenlerde ama bunun yorumunu yapmayacağım. Ne diyeceğimi bilemiyorum film için. Filmden çok müzikal gibiydi hanuna. Devamlı bir müzikle uğraşmaca style takılıyordu abi ile abla. Konu-konsept güzelliğini geçtim, keza güzeldi zaten ama kesinlikle dinlemeniz gereken bir soundtrack albümü olduğunun altını çizerim. Ben şahsen indirdiğim andan itibaren death metalci bünyemi zincirlere bağlayıp, karanlık bir odaya kapattım ve bunu dinliyorum sadece. Pek şahane olm. Gerçekten güzel. Seversiniz.


Glen Hansard isimli İrlandalı abinin ve Markéta Irglová isimli Çek ablanın hem oynayıp, hem müziklerini icra ettiği bu filmi izlemeli ve albümü dinlemelisiniz.

Hatta bloğumun muazzam hediyesi olarak indirme linkini
ahan buradan veriyorum size. Şifresi infosh

Ayrıca belirtmeliyim ki bu İrlanda olayına hastayım ben abi. Muhteşem bir yer bence İrlanda. Okyanus kıyısında oturup denize işemek isterdim. Oturarak işeyemezsem ayakta işerdim. Dert değil, takma bu kısmını.. O kırlarda dolanmak isterdim. Güzel bir yer İrlanda. Seviyorum orayı. Ben ölünce beni İrlandanın okyanusa bakan bir kıyısına gömün. Ya da yakın gitsin hanuna. Çok güzel bir yer bence İrlanda.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : YAKInma...

  1. Yakı diye ağda bandı mı taktılar sana be :p

  2. ahahaha hayır be :p

  3. Dreamtime says:

    Müziklere taptım.En yakın zamanda filmi de izleyeceğim.

  4. ozkan says:

    abı ben sen ılk soledıgınde dıyecektım cok acıyacak yapıstırmasaydınız dıye ama yapıstırmak ve sokmek arasındakı zamanda belkı ıyıgelır (kı ıyı geldıgını kımseden duymadım ama herkes yapıstırıyor)ve olurya sokene kadar mutlu ol ıstedım ama hıc bırı olmamıs sanırım yakının adı yakması bı yana ınsanın ıyılesme hayallerının altına koca kamyon lastıklerını atıp yakıyor olmasında saklı

  5. The Dude says:

    abi giderim karadenize yemisim irlandasini

  6. zeynep says:

    geçmiş olsun. itinayla lazer epilasyon yapılır.

National Geographic POD