Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yeni Dizayn..

Efendim selamlar! Nasılsınız?

Ben de iyiyim Hamdolsun :P

Konsept değişikliğine gittim, daha güzel olmasını, daha işlevsel olmasını, daha az göz yormasını falan istemekteyim. Hepsinden ziyade canım değişiklik yapmak istedi. Zaten bunu daha önce de söylemiştim. Şu an için görünüm böyle ancak altyapıda bazı hoşuma gitmeyen durumlar var. Kodlarla uğraşıp düzeltebilmeyi umuyorum. Yani ara ara ufak çaplı değişikliklere rastlayabilirsiniz, şaşırmayın. Ha, eğer o canımı sıkan sorunları kodları kurcalayarak yapmazsam o zaman başka bir tema ile yine beyninizi allak bullak edip, size "sıktı bu lavukta ama artık heeaaa" dedirteceğim. Azıcık sabredin yahu! Yakında daha köklü değişikliklerde gözünüze çarpabilir, aman diyorum dikkatli olun, sakının gözü-başı..

Ankete tıklayın. Bana emir kipi kullandırmayın!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Yeni Dizayn..

  1. İyidir azizim sağol, yaşayıp gidiyoz işte. Güzel olmuş dizayn ama içerik önemli ehuhee:D Bende değiştircem sayfamı da uğraşmak lazım koddu bilmem neydi, değişiklik gerek ama sıkılıyo insan.

    Ee naber müdür, n'aptın?

  2. The Dude says:

    onemli olan icerik. misal http://www.research.att.com/~bs/ gibi

  3. Dude; adam olayın zaten .mına koymuş, o herif dizayn yapmasa da olur artık :D

    Mimi; bu işler kasınç işler harbiden. uğraştırıyor, can sıkıyor. uzunca bir süre uğraşmak istememekteyim artık bu işlerle. sonracığıma g.t büyütmeye devam :P

Bu gadget'ta bir hata oluştu