Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bugün Yine Dışarılardaydım.

Bugün yine dışarılardaydım.

Mahallenin minibüsü, camına Filistin bayrağı asmıştı. Gülümsedim. Biliyorum ki, yarın öbür gün dünyanın her hangi bir yerinde vahşetle karşılaşan hristiyan ya da musevi bir halk olduğu zaman, onların bayrağını asmayacak. Bu nasıl "insan"severlik ki?

Sokağımızda oturan ve konuşma zorluğu çeken minik Osman'ı gördüm bakkaldan çıkarken. Kolasını açıyordu. Kapağını yere fırlattı bisikletine binerken. Yere çöp atılır mı lan?! dedim, kızdım, eliyle "siktiret" yaptı bana. Uzatmadım. Bi' tur versene dedim, kaçtı.

Etrafta sarıklı, cüppeli, sakallı ve gözlerinden başka bir yeri görünmeyen tipler görmektense, modern giyinmiş "orospular" görmeyi tercih ederim.

Beylerbeyinden geçerken down sendromlu bir çocuğun, Turkcell'in Istecell reklamlarında oynayan patron amcayı tanıyıp el uzattığını, ama amcanın elini uzatmayıp çocuğu siktirettiğini gördüm. Amcanın adını bilmiyorum ama bugünden sonra onun hakkında başka şeyler biliyorum.

Özkan'ın bir alt başlıkta yazdığı son yorumun haberini ben de okumuştum. Şu Gazze için Kartepe'de yardım organizasyonu düzenleyen tipler... Gerçekten çok kolpa bir ırkız abi. Yüzyıllar boyunca Araplarla kültürel ve fiziksel bağ içinde olan bir ırktan gerçekten pek bir şey beklememek gerek. Adamlar savaşta ölen çocuklardan bahsediyor, bunu dramatize edip oy toplamaya çalışıyor, yardım edeceğiz deyip organizasyon düzenliyor ve bu savaşta yaralanan ve muhtaç duruma düşen insanlara yardım etme gecesinde köpekler gibi göbek atıyorlar, oynuyorlar, dans ediyorlar. Sonra gözyaşları döküyorlar en timsahından. Boykottan bahsediyorlar. Ya yapacağınız iyiliği, organizasyonu s.keyim afedersin!

Bu aralar paso böyle anarşik durumlara el atıyorum ama gerçekten motive olamıyorum. Ama yakında bir Seyfi Abi gelecek, bugün tohumlarını serpiştirdim zihnime.

Bugün yine çok çirkinim. Hayır, her zaman böyle değilim. Bugün özellikle çirkinim. Ergenlik çağına yeni girmiş bir veletmişim gibi, burnumun orta yerinde koskocaman bir sivilce çıktı yine. Evet, yine! Adet gören hatunlar gibi dönem dönem çıkartıyorum bu koskocaman sivilcelerden. Bir de öyle ufak tefek bir şey değil, hayvan gibi, koskocaman, insan demezsin görsen. Sıksan sıkılmaz, yolsan yolunmaz. Palyaço burnu gibi, kıpkırmızı burnum şimdi. Bir hafta civarı böyleyim. Koyim ya.

Bugün arkadaşımın facebook'una girip, askerlik arkadaşım Hasan Şeker'i arattım. 3 sayfa Hasan Şeker çıktı. Fotoğraflı olanlardan bir tanesini benzettim, mesaj attım ona, dedim ben Cem. Bakalım kısmet.

Eski yazılarımı okuyup güldüm bugün. Ne acaip.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Bugün Yine Dışarılardaydım.

  1. özkan says:

    Amerika yolcuları kurtaran kaptanı konuşuyormuş.iki motoruda duran bir uçağı büyük cesaret göstererek suya indirirken verdiği karara bağlılık ve liderlik vasfıyla madalyalara boğulduğunu hayal edebiliyorum.hatta sokaklara ismi caddelere heykeli dikilecekmiş.


    oysa nekadar yanlış bana göre..

    aslında ne uçağı düşürecek kadar büyümüş serpilmiş sevgili kaz kardeşlerimden nede düşen uçağı sağ salim yere indiren kaptandan bahsetmek gerek

    bence olayın kahramanı bilmem kac irtifadan yere çakılmayıp suya kuğu gibi iniş yaptıktan sonra hayatta kalmış insanların önce ben inicem ulan diyerek birbirlerini orada ezip öldürememiş kafa yapılarıdır.

    işte üstün ırk olarak biz bu gibi durumlar içinde dahi üstün olduğumuzu kanıtlıyacak davranışlar sergilemekten zerre rahatsızlık duymayarak itişmeyi bir toplum dili olarak kullanmaktan acayip haz duyarız.

    aramızda bu yüzden çok kahraman dolaşmakta

    ey amerika...

  2. Pelin says:

    off tespite bak ozkostaki :D

  3. özkoşa ayrı blog açıcam ben zaten en sonunda.

National Geographic POD