Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Depeche Mode Soygunu...


Efendim selamlar!

Depeche Mode konseri var tee 14 Mayıs'ta. Hadi hep beraber gidelim! Diyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Aslında gitmeyi pek çok isterim. Şahsen bayıldığım bir grup olmasa bile sevdiceğimle beraber izlemek isteyeceğim bir grup olacaktır. Güzel bir konser olabileceğini düşünüyorum. Hem ben sevmesem bile eğlenen sevdiceğimi görmek, beni de mutlu edecektir zaten otomatik olarak. Evet, 'aslında' bölümüne dönelim. Halimiz ortadayken bilet parasını görmek dudağımı uçuklattı resmen.


Normal: 99,00 YTL - Sahne Önü: 300,00 YTL - VIP: 180,00 YTL


Yani gerçekten bu parayı hakedeceklerini ben şahsen düşünmüyorum. Düşünene saygı duyarım ama içten içten "para var huzur var tabi dimi mk" derim, hiç kusura bakmasınlar... Burjuvamsı gençliğe hitap eden bir konserden başka birşey değil bu. Yani o kadar parayı verebilecek durumda olsam bile bi durup düşünürdüm. Bu durum ve bu fiyat bence "eşşeğin .mına suyu kaçırmak"tan başka bir atasözüyle açıklanamaz. Ya da müthiş bir geyik olan "yok artık Lebron James!" te söylenebilir gayet tabi. Adaletli bir fiyat politikası değil.


Sırf popüler bir müzik yapıp, büyük bir kitleye hitap edecek diye insanları yolmaya ve kısa yoldan voleyi vurmaya çalışmanın anlamı yok. Büyük grup, güzel grup falan eyvallah. Sevenleri görmek isteyecekler bu bilmem kaç yılda bir gelecek grubu. Belkide son kez görebilecekler falan... Ama bundan bu kadar nasiplenilmez ki? Depeche Mode'un yürek olarak 20 misli sağlamı olan gruplar taş çatlasa 30-35 liraya konser verirken; bu ne müsriflik? Bi' de kriz var falan demezler mi? İşte o zaman gerçekten diken diken oluyor tüylerim.

Bu yaşıma kadar sayısız konsere, festivale gittim. Metal ve rock müzik camiasının en t.şşaklı isimlerini canlı canlı izledim sayısız kere. Hangi konserin ne kadar edeceğini bildiğimi düşünüyorum artık. Iron Maiden gelse bile memleketimin nezih topraklarına, standart bilet fiyatının en fazla 70 lira olması gerekmekte, fazlası soygundur!

Hypocrisy gelse 100 lirayı vermem şu zamanda!
Yanına Gojira ve Gorefest gibi birkaç grup daha getirirse verebilirim ama :P


Neyse!


Depeche Mode: OFF

Fakir Mode: ON

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Depeche Mode Soygunu...

  1. tayyip i götürelim konsere. bilet paralarından yırtarız. içirir, karılarla kızlarla fotolarını çeker sansürlü gazetelere sansürsüz bir biçimde veririz xD şaka bir yana (şaka maka güzel olurdu ama) pahalı vs ama depeche mode bu da, fanı olsam aç susuz kalır giderdim herhalde.

  2. ozkan says:

    demekki Iron maiden sulu geliyor susuz gidiyor.Depeche Mode hendek açıp memlekete götürüyor.

    aslında ben bunları okuyunca gitmek istedim bi an kapı önünde tshirt satıp voleyi vurduğumu hayal ediyorum yada bayanlara Depeche Mode tokası
    terliği
    hırkası
    ne demişler zenginin fanı
    fakirin gojirası

    karacoğlan derki
    zengindir Depeche Mode
    gittinmi konserine
    olursun lord

  3. Fan man olmasam da dinlenebilir diyorduumm ki bilet fiyatlarını gördüm. Benim bir konser için verebileceğim maksimum para 75 TL'dir kardeşim. Aksi takdirde bileti beleşe getirmeye çalışırım. Dur bakalım bunu da bir deneyim :p

  4. Dreamtime says:

    sevdiğim gruba 100ytl ye kadar limitim var.gerisi fakir mode on a girer.
    ama 100 ytl bile ayıp bir rakam tabi.tey tey sevdiğim grubu 2 sene önce 20 ytl ye dinlemiştim be :/

  5. Pelin says:

    ama turkiye daha 2000'lerin tozunu yeni yeni yutarken biletler DM konseri icin yine 90Tl ye satilmsti. Hic bir fark yokmus ki bu durumda..

  6. O zaman blogger değildim ben, yoksa yine küfrederdim :P 2000 yılında 90 lira vermek bana koymazdı. O zamanlar insanlar kazandığını yettirebiliyordu aysonuna kadar. Ama şimdi o zamanlar kazandığımızın çok daha yükseğini kazansak bile ekonomi daha kötü durumda. Bu yüzden 100 lira benim için maksimum derecede yüksek göründü... Konser zamanı gelsin bi bakalım, durup düşünebilecek kıvama gelebiliriz belki o zamana kadar...

  7. özkan says:

    90 li yıllarda 90 lıra vermek bana da koymazdı sevgili yazar ama hiç bir zaman hakan pekerin konseri 90 lira olamadı :) hem mustafa sandal vardı ozaman ve onun arabası vardı.güzel günlerdi...

    sertaç ortaçın saçları uzun
    sezen aksunun su gibi şarkıları vardı.
    ajda pekkan henüz otuzbeşinci estetiğinde
    gülben ergenin kaseti yapım aşamasındaydı.

    test yayını trt 3 e
    erol köse komedi dans üçlüsüne
    savaş ay savaş muhabirliğine
    nede çok yakışırdı.

National Geographic POD