Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Şerefsiz Yobazlar, Beyinsiz Faşistler! Boykotlarınız G.tünüze Girsin!

Efendim selamlar!

Şu İsrail'in yaptığı kıyımlar neticesinde mail kutuma her dakika "boykot" mailleri düşmekte. Gerçekten sıkılıyorum. Sus diyorum ama susturmayacaklar beni. Bu maillerin içeriğini anladığım anda siliyorum, tek bir cümlesini bile okumuyorum ve içerikleri benim zerre umurumda değil.

Yıllardır kendi halimde, sessizce protesto ederim Coca Cola'yı ve bunun gibi bir kaç markayı. Ülker falan da var mesela. Ha, arada bir kullanmak durumunda kalıyorum, o kadar olur, ne yapalım. Peki bu şimdinin trendi haline gelmiş boykotçular, eskilerden beri neredeydi? İlla birilerinin ölmesi mi gerekiyor insanların bazı konularda uyanabilmesi için? Daha önce neredeydi ulan aklınız şerefsiz yobazlar! Beyinsiz faşistler! Coca Cola ve bunun gibi kartelleşmiş ve kapitalizmin bir numaralı savunucusu olan firmalar şirketlerinden keyfi olarak adam çıkarttıklarında neredeydiniz?! Adamlar yeni başlamadı ki karının bir bölmünü İsrail ordusuna yollamaya! Bu sadece Coca Cola Company'nin yaptığı bir şey de değil zaten! Çalışan, şirket sahibi olan her yahudi ülkesine yardım yapıyor zaten. Dünyanın her neresinde yaşıyor olurlarsa olsunlar, ülkelerine yardım yapıyor bu adamlar. Senin gösteremediğin milliyetçiliği gösterdikleri için mi bu kadar kızgınsınız bu adamlara?

Yahudilerin soykırımdan kurtulup, şimdi bu katliamları yapmalarını ben de tasvip etmiyorum, ancak ben savaşın her türlüsüne karşıyım. İnsanın ölmesine her türlü karşıyım. Burada ölenler Yahudi olsaydı, yine karşı olacaktım!

Bir laf vardır, g.te giren şemsiye açılmaz diye. O şemsiye yıllardır g.tünüzde zaten sizin, açıldıktan sonra neden bu kadar feryat ediyorsunuz ki şimdi?!

Yüzyıllardır adam olamamış Filistin halkı. Topraklarını satmışlar zamanında yahudilere. Evlerini satmışlar ve gidip o paraları yahudi meyhanelerinde yemişler. Bunun hesabını soran mailler hazırlayın, öyle yollayın bana. Bir ırk nasıl bu kadar aptal olabilmiş, bana bunu sorgulayan mailler yollayın! Yüzyıllardır müslüman ülkeler arasında en gelişmiş görünen ülke Türkiye ve Türkiye'de gördüğünüz üzere bariz bir şekilde üçüncü dünya ülkesi statüsünde. Hal böyleyken, siz NEDEN KENDİNİZİ SORGULAYAMIYORSUNUZ?! Neden sormuyorsunuz kendinize; biz neden bu kadar geri kaldık, biz nerede yanlış yaptık, biz neden oynatılıyoruz parmak ucunda, biz neden dışlanıyoruz avrupada müslüman olduğumuzu söylediğimizde? Bunları neden sorgulamıyorsunuz?

Onu da ben söyliyim o halde; Bunları bir kibir haline getirdiğiniz için sorgula-ya-mıyorsunuz! Biz müslümanlar olarak muhteşemiz. Her dine saygı duyarız, hoş görülüyüz, temiziz, terbiyeliyiz, örf ve adetlerimize bağlıyız. O kadar bağlıyız ki, hala taş devrinde yaşıyoruz! O kadar hoşgörülüyüz ki, kiliseleri cami yaparız. O kadar temiziz ki, tuvalete Kuran'la gireriz. (Kitapların indiği araplar bu işte özellikle uzmandır) İşte sizin bu kibiriniz, gerçekleri kaçırıyor gözlerinizin önünden. Biz Türkler olarak muhteşemiz. Üstün ırkız! Damarlarımızdaki asil kanda mevcut bizim kudretimiz. İstersek .mına koruz dünyanın, alayınız s.keriz! Değil mi? O yüzden memleketinin %90'ının nefret ettiği kokuşmuş amerikan kültürünü benimseyip, İncirlik üssünden bile kovamıyorsun! İşine geldiği zaman "Müslüman kardeşlerim!" dediğin insanların üzerine bomba yollamasına izin veriyorsun!

Mail forward ederek eylem çağrısı da çok komik gerçekten. Bu da bambaşka bir komedi. Maille "acil kan aranıyor" mailleri dolaşıyor ya bir de. Çok duyarlı ya bizim ülkemiz insanları, çok müslüman ya, işte bu yüzden birbirlerine forward ediyorlar bu mailleri. On bin tanesinden belki üç tanesi arayıp sormuştur hastanın durumunu. Maili hazırlayanlar da ama hata. "Acil Kan Aranıyor" yazarsan insanlar o maili yıllarca birbirlerine forward edeler, acil acil... Oraya akıllı olan adam "Asil Kan Aranıyor" yazar, bak o zaman nasıl geliyor kanlar...

Ölmüş bir bebek fotoğrafı koymuşlar, "O, senin bebeğin olsaydı" falan, duygu sömürüsü. Türk insanını derinden etkilediniz bravo. Bunun karşılığında, etkilenmiş olan Türk insanı hemen maili forward edip, normal yaşantısına devam edecek. Senin yaptığın gibi.

Eyleme geçin sizi gidi asil kan sahipleri! Eyleme geçin! Kaldırın o koca g.tlerinizi yerlerinden! Ses çıkartın! İsrail konsolosluğunu taşlayın! Size karşı çıkan polisle çatışın! SES ÇIKARTIN, MAİL ATMAYIN.

Kendinizi boykot edin! Sırf size inat her gün iki litre Coca Cola içeceğim! Şerefsiz yobazlar, beyinsiz faşistler.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 10 Comments

10 Responses to : Şerefsiz Yobazlar, Beyinsiz Faşistler! Boykotlarınız G.tünüze Girsin!

  1. Arkandayım Blogger! Yazıyı okuduktan sonra bir "ohhh!..." dedim, sağolasın.

  2. Kendi içimi de aynen öyle ferahlattım. Derin bir oh çektim. Sen de sağolasın Mimi..

  3. Pelin says:

    ne kadar da sertsiniz Cem bey wuhuu mucuk kere mucuk

  4. hak edene, hak ettiği gibi.. ayrıca sensin mucuk kih

  5. The Dude says:

    bi de bunun msn ve facebook versiyonu var. hani bilmiyorsaniz oradan da ulke kurtarmak mumkun.

  6. Masa başından devleti milleti dünyayı kurtarmak çok kolay ki! Bu yorumu 10 saniye içinde onaylamazsan ülkende savaş çıkacak :p

  7. ozkan says:

    hani bazı mailler var bunu 10 kişiye göndermezsen kötürüm kalırsın çocuğun olmaz cücük kalırsın diye. Bence buda geçmişte insanların! dini ezici ve yokedici bir unsur olarak kullanmasından kalma birşey. Bizde herşey korku üzerine. yapma yanarsın etme sıçarsın. çocukluktan başlıyor bu dinin sosyal yaşamdaki yeri. herşeyimiz korkutarak doğruyu buldurmanın üzerine kurulu olunca din,iman,ahlak,hoşgörüde içiboş öğretiler oluyor.Allahından korktuğu için inanan herkes bence kendini kandırıyor.düşünüyorumda etrafımdaki insanlara yukarıdan bir ses olm korkmayın ateş burda daha icat olmadı dese yeminlen çalınmadık bir tek donum kalır üzerimde.çünkü insanların içi fesat,çünkü insanların vicdanı zayıf.(insan diyorum isteyen bir topluma mal edebilir)bir başka konu ülkeyi yönetenler insanlarınıda yönetirler siz eğer cahilseniz demekki birileri cahil olmanızı istiyor. örneğin eskiden sufizim denen bir öğreti vardı. eski mısırlı alimlerin müslümanlığı zorla! kabul ettikten sonra kendi öğretilerini müslümanlık çizgisinde devam ettirirken bunu benimsemişler.(sufizm öğretisini araştırırsanız sevinirim)zaten amacımda sufizmi anlatmak yerine sufizmin ve şeriat arasındaki ilişkiyi irdelemek.(biliyorum ev ödevi gibi ama şeriatide araştırın dostlarım aradaki farkı bilin)nedir konu çok basit bugün sufizmi benimseyen insan sayısıyla seriati benimseyen insan sayısını tahmin edin (tüm müslüman alemi için düşünün)sonra bu rakamları birbiri ile değiştirin. eskiden oranın nasıl olduğuna ulaşmış olursunuz. önceden sufizme (tasavvuf felsefe hoşgörü)bukadar yönelen insan varken şimdi neden şeriat? dostum tabiki geri kalırsın tabiki bir icat bulamazsın tabiki sen elyapımı bomba atarken öbürü bantta seri üretime geçmiştir tabiki uzaya çıkmıştır.tabiki atı alan gazzeye yol almıştır.

  8. coca cola içmeyin, lipton ice tea için diye az yırtmadım oramı buramı yıllarca olan oldu işte! şaka bir yana, katılmadan edemiyorum (aksi yönde bir girişimim de yok zaten) hiç okumadan sileceksin o mailleri. dünya klavyelerimizin başında, parmaklarımızın ucunda yönetilmiyor, başka başka amcaların parmaklarının ucunda yönetilir o tartışılmaz tabi. ayrıca günümüzde şeriat taraftarı şusunun busunun o'suna rastlamak ne kadar kolaysa (adımını attığın yerde örtüsünden iğneler fışkıran, armut kafalı hatunların ve kıyafetin altındakini görebilirmiyim acep diye şaşı olmuş amcacıkların olduğunu düşünürsek), sufizmi benimsemiş adam bulmak da o kadar zordur.

  9. the dude: ahah evet, yakında başlar ölen çocuklar için siyah kurdela tripleri..

    santa roja: eğer öyle olacaksa anında silerim mesajını, yeter ki olsun ahah..

    özkan: din diye bahsettiğimiz şey, o eski şey mi? hani 1.500 yıl önceki hayat şartlarına göre yazılmış bir kitaptan öğretilen şeyler? he, sanırım şeriat öyle bişeydi, pardon kehkeh

    alesse: ehehe haklısın valla, aslında direk Coca Cola Company olarak ele alıyordum durumu ama o an yaşadığım şiddetli sinir krizinden atlamışım onu belirtmeyi ehehe

  10. Bunların bir de yollamazsan ne biçim Türksün, Müslümansın olanları var. Bu tarz maillerin çoğunu başlatan kişiler dönüp dolaşıp nasılsa bize gelecek mantığıyla hareket ederek, mail geri geldiğinde forward edilmiş kaç mail adresi varsa bunları reklam göndermeleri için şirketlere satıyorlar. Onu geçtim, çoğu kişi göndereceği kişilerin adreslerini gizlemediğinden mal mal insanlar burada görünen adresleri ekleyip boşuna kirlilik yapıyorlar. Ters bi günüme denk gelse de, yollama lan bana bunları gerizekalı diye geri meyil atsam..

Bu gadget'ta bir hata oluştu