Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Geri Döndüm!


Efendim selamlar!

Geri döndüm lan! :G

Canım bilgisayarımdan uzak kaldığımız şu günlerde.. Ne diyorum yahu! Neyse efendim. Sonuç itibariyle sonunda internetime ve dolayısıyla kendi bilgisayarıma kavuşmuş bulunmaktayım. Mutlu, huzurlu ve başım dik, yüzümde bir gülümseme falan oldum. Yalan tabi. Abartıyorum. Açlıktan ölüyorum, bu haldeyken çok mutlu bir insan olamam.

Yalnız klavye çok sert geldi lan! Önceden böyle miydi bu adaletsiz klavye? Neyse.

Gidip ekmek alayım bari. Annemler geldi bi yarım saat önce. Bundan kelli birkaç gün anne yemekleri yiyeceğim. Bu mutlu ediyor beni. Açım lan. Hemen gazı vereyimde güzel birşeyler yapmaya başlasın. Ama çıkmam gerekmekte. Tadını çıkartamadan gitmek zorunda kalabilirim. Neyse.

Bol neyse'li bir yazı oldu. Yazı bile denemez gerçi. Sadece içimdeki heyecanı, sevinci, mutluluğu paylaşmak, karnımın gurultusunu dinletmek ve bir Tayyip fotosu koyabilmek için kıvrandım bu kadar. Evet, Tayyip'te sizi özlemiş...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Geri Döndüm!

  1. özkan says:

    notbooka alışınca pek normal klavyenın sert gelmesi. bende 1995 yapımı bir klavye kullanıyorum evet zamanında benimkiside sertmiş belki ama şimdi yaşlı kurt diyoruz biz ona efendim. birde bu klavyelerin temizlenmesi vardır sökersiniz bütün butonlarınıda birdaha toparlayamazsınız. toparlasanız bide enter ve boşluk tuşları asla oturmaz. rengi sıtandart beyaz en ufak kiri gösterebilcek tondadır.tabi ozmanların teknolojisi. birde oyun oynayanların a s d harfleri silinmiştir. hertürlü anınıza ortak olur sevenleri kavuşturur.işte bu yüzden klavye candır klavye sırdaştır. klavye enstrümandır. allah klavyene zeval vermesin.

  2. ilk fırsatta çöpe atıcam bu klavyeyi. hiç memnun değilim. zaten mecburiyetten almıştım. tükkana girdim ve "en ucuzundan bi klavye ver bana abi" dedim. bunu verdiler. normal yani bunun böyle iğrenç olması. sevmiyorum klavyemi. senin klavyenden daha iyi ama orası kesin :D

National Geographic POD