Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kara Koyun... v5


Efendim selamlar!

Kılıçdaroğlu İstanbul Belediye Başkan Adayı!

Günahım kadar sevmem CHP'yi. Amaçsız bir parti görünümünde şu an benim için. Ergenekon muhabbetlerinde kimi ve neyi savunduklarını sorgular dururum. Normalde s.ksen işim olmaz bu partiyle ama bu Kemal Kılıçdaroğlu denen adamı seviyorum. Hepimiz kendisini Sayın başkanım Gökçek'in eline vermesinden hatırlarsınız (elektrik saatini yani :p). Taze taze, dumanı üstünde.. Tunceli'li insanlardan şu ana kadar bir yamuk görmedim, genelde iyi insanlardır. Bir ampulcü geleceğine, bu adam gelsin ulan! diyerek basacağım EVET'i kendisine. Ama seçim sonuçları açıklandığında, oyumun hangi çöplükten çıktığını büyükşehir belediyesinden biri bana lütfen bildirsin!

Cami İçinde Saf Tutma Kavgası!


Denizli'de iki acaip insan, cami imamının arkasında saf tutmak için tartışmaya başlamışlar. Tartışma uzayınca acaip insanlardan bir tanesi, diğer acaip insanı
çekmiş olduğu tabanca ile yere sermiş. Acaip insanlardan vuran gözaltına alınmış, vurulan hastaneye kaldırılmış. Ne kadar meraklıyız birilerinin arkasından gitmeye. Hadi imamın arkasında sen dur şimdi. Anında cennetliksin. Orada duranlar 2 katı sevap kazanıyorlarmış. Ayrıca hareketlerini imama uydurursan bonus sevaplarda cabası! Bi'de selamın aleyküm yazıp 9236'ya yolla, aleykümselam sana gelsin falan.. Allah'a yakın olmak için imamın arkasında durmak istiyorsun ama onun yasakladığı şeyleri yapıp adam vuruyorsun. Ne acaipiz lan.

Kurtlar Vadisi'nin Kılıç'ı 10 Kişiyi Öldürmüş!


Atilla Olgaç dün canlı yayında "Kılıç karakteriyle senaryo gereği adam öldürdük. Ama ne yazık ki bu vatan için ben gerçek hayatta 10 kişiyi vurdum" diyerek büyük bir sırrını açıklamıştı. Olgaç nasıl öldürdüğünü şöyle anlatmıştı: "Askerlikte terhisime 1 gün kalmıştı. Tam o sırada Kıbrıs Barış Hareketi oldu. Beni Mersin'den Kıbrıs'a gönderdiler. Savaşın en acımasızca ve en kanlı bölümünün sürdüğü temizleme harekatında görev verdiler. Komutana 'Yapamam, adam öldüremem, ben sanatçıyım' dedim. 'Burada sanat bitti. Burası gerçek hayat, savaş. Emir verdim mi öldüreceksin' dedi. İlk öldürdüğüm çocuk 19 yaşında, esir düşmüş bir askerdi. Silahı yüzüne doğrulttuğumda yüzüme tükürdü. Alnından vurdum, öldü. Daha sonraki çatışmalarda 9 kişiyi daha öldürdüm. Öldürdükten sonra gidip karargâhta ağlıyor, ertesi gün yine öldürüyordum. Rüyamdan çıkmıyor. Uzun süre psikolojik tedavi gördüm. Bu yüzden hala et yiyemiyorum. Kan göremiyorum. Aklıma öldürdüğüm çocuklar, kokmuş cesetler geliyor" dedi.
Şimdi de bunların şaka olduğunu ve kendisinin yazdığı bir senaryo olduğunu açıklamış. Lan ne sapık bir sanat dünyamız var arkadaş. Böyle sapıkça bir senaryo yazıp, açıklamasını yapmak ertesi güne mi düşüyormuş? Hasta olmasan zaten Kurtlar Vadisi gibi bir dizide oynamazdın. Sanatçıymış...

Ergenekon'da 11. Dalga!


Dalga dalga geliyorlar. Yakında benim bloğu okuyup beni de alırlarla hiç şaşırmam. Hükümet ve Tayyip karşıtı olan herkesi topluyorlar ve benimde pek yandaş olduğum söylenemez. Birkaç dalga sonrasında beni de alırlarsa süper karizma yaparım sanırım. Bu işte ekmek var hacı. Baksana Tuncay Özkan'a, anında geçti partinin başına. Dalga dalga geliyor! ahaha. Padişahım çok yaşa!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Kara Koyun... v5

  1. Buket says:

    Atilla Olgaç'ın bu söyledikleri ülkeler arası kaos yarattı, rumlar ayaklandı, esir alınmış kişiler öldürülemediği için bu adamın savaş suçlusu olduğunu söylediler, yunanistan bildiri yayınladı, hukukçular bu adamın yargılanması gerektiğini söylüyorlar... yargılanmalıdır evet, senaryo lafı komik olmuş, artık çok geç...

  2. ehaha evet Buket, adam bir sıçtı, tam sıçtı gerçekten. "Ayıkla pirincin taşını" demiş geçmişte yaşayan zeki insanlar böyle durumlar için..

Bu gadget'ta bir hata oluştu