Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Subject: FW: [gelisim1-B:152] FW: TürK DeĞiLim DiYeN OkuMaDaN SiLSiN!!

Bu sene eurowizyona ermenistandan bi metal grup sözde soykırımı dünya ya duyurmak amacıyla TÜRKlere karşı hakaret dolu şarkıyla katılacak. Bu metal grubun köpekler ve TURKler giremez diye şarkısı da var. Yarışmayı alet edip, Türk milletini yanlış tanıtacaklar ve bütün bunlara rağmen Türkiye 2 senedir tam puanı ermenistana veriyor. Lütfen biraz duyarlı olalım ve biz Türkler mail zinciri oluşturarak bu haksızlığı tüm Dünya ya duyuralım!!!

( malesef haberin doğruluğu kanıtlanmıştır )

ilet e basarak kişi listenizdeki arkadaşlarınıza gönderin lütfen ciddiye alın bunu!!!

Şeklinde muhteşem bir mail aldım. EuroWizyon yazarken bile ne kadar Türkçü (?) biri olduğunu göstermiş maili hazırlayan arkadaş. TÜRK kelimeleri büyük harfle vurgulanmış. Türk, büyüktür, sikertir. Ermenistan eziktir, kötüdür, tü kakadır, o yüzden küçük harfle yazılmalıdır.

Bu metal grubunun kim olacağını merak ettim. Belki de System Of A Down'dır. Öyle bir şarkısı var mı bilemiyorum ama parçalarında Ermeni soykırımı ile ilgili konulara değindiklerini duymuştum. Ve bazı konserlerde "Köpekler ve Türkler Giremez" şeklinde bir afiş astıklarını falan duymuştum. Onlara da kızamıyorum. Geçmişi en az bizim kadar az biliyorlar muhtemelen. Vatanından kopartılmış ve uzaklara sürülmüş bir neslin çocukları onlar, içlerindeki nefreti anlayabileceğimi, onu sıfatlandırabileceğimi sanmıyorum. Ama müziğin bu tarz karalamalara alet olmasını tasvip etmediğim için, o grubu dinlemem. Tarzı da hoşuma gitmiyor zaten. Neyse, konu bu değildi ama tahminim neticesinde biraz bilgilendirme fena olmadı bence..

Bu mailin en vurucu noktası, bunu herkese yollayıp, bunu tüm dünyaya duyurma hedefi. Peki beyninin tamamını bu maili yazabilmek için harcamış olan sevgili kardeşim, tüm dünya Türkçe biliyor mu? Neden bu maili ingilizce hazırlayıp, altına Türkçesini yazıp öyle yollamıyorsun? Ha, belki öyle yapmışta olabilirsin, pek sanmıyorum ama bu da bir ihtimal neticede, onu da senin maili yolladığın diğer Türk arkadaşların "bu ne la amk? gavurca gavurca?" diye mırıldanarak silmişlerdir sanırım.

Komik olmayın! Biraz mantıklı düşünün, azıcık beyninizi çalıştırın.

Şu tarz mailleri yollayan ve benim mail adresimi spamcı botların şefkatsiz ellerine teslim eden insanlara gerçekten kızıyorum.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Subject: FW: [gelisim1-B:152] FW: TürK DeĞiLim DiYeN OkuMaDaN SiLSiN!!

  1. Pelorto says:

    isterdim ki bu maili alanlar okusun bu yaziyi

  2. ozkan says:

    bu maili bende aldım benimde aklıma system of a down geldi.şahsen türkleri karalayan bir şarkıyla dinlemek isterim onları. eğerki 1 numara oluyorlarsa dönüp gerçekten kendimize bakmanın zamanı gelmiştir.bukadar panik olmanın bir anlamı yok ayrıca.eminim trafikte günde 88 tane türk kardesim en iyi ihtimalle köpek diye telkinde bulunuyordur bana diye düşünmekteyim. hal böyleyken kasmayın gevşek bırakın köpekler asil hayvanlardır.saksağandan iyidir :P.

  3. bana bu şekil mail atanları engelliyorum(güvensiz olarak işaretle oh yes!)listemden de siliyorum, facebooktan saçma sapan grup üyeliği yollayan arkadaşlarımı da direkt siliyorum hiç konuşmadan etmeden. kafa yormaya değmez azizim, laf anlatsan dinletemezsin zaten sana bana yazık yani...

  4. Adsız says:

    evet arkadaslar ihtimal degil gercek sytems of a down muş katılan grup :/ sevgiler Semini

  5. ozkan says:

    bu arada konuyla alakasız ama şu kar tepede gazzeye yardım için yapılan eğlenceyi izleyen varmı?

    yav gerçekten başörtüyü ampul gibi bağlıyınca beyne kan gitmiyor azizim bunu anladım ben.

  6. hahaha umarım birinci olurlar ve ezikliğimiz yine su üstüne çıkar vereceğimiz tepkiyle "ama biz size tam puan verdik, siz niye bize vermediniz kiiğ :("

Bu gadget'ta bir hata oluştu