Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bir Aptalın Anıları v.2


- hımmm büyük güne az kaldı neler yaptık arkadaşlar hazır mıyız?

- hazır sayılırız patron çok yaklaştık zafere.

- patron sırasıyla dediğiniz gibi bütün planı uyguluyoruz.

- evet patron bazen kendimizi koyun güden çobanlar şarkısını dinleyip motive ediyoruz. İyi geliyor. bezmiş başkan ise bu dağların kazı bitmez, yatırıp ziksen köylü gücenmez türküsüne takmış durumda ama onun çalışma azminden de motive olduğu anlaşılıyor.

- hımm iyi iyi peki neler yaptık bir anlatın yahu ?

- efendim, ilkin dediğiniz gibi kömürle başladık. Gerçi eş dost derken fakire bişi kalmadı ama yine de doğalgazdan kömüre geçmek çok nostaljik ve keyifli.

- fakat bezmiş başkanın kayıngilleri Sefa ve Mustafa abimizin amcaoğulları, dağıttığımız kömürden zehirlendiler ama olsun olaya baca süsü verdik kapattık.

- hımm sonra neler yaptık?

- efendim listemizde ikinci sırada beyaz eşya vardı. Dediğiniz gibi gittik Tunceli'de dağıttık hepsini.

- neye göre dağıttınız peki ?

- efendim onu da isterseniz ben anlatayım. Önceden bir araştırma yaptık, sorduk ne istersiniz diye, herkes eksiğini söyledi. Gerçi kimisi sağlıkla ilgili isteklerde bulundu, okul falan istediler ama çamaşır makinesi çok kıyaktı. Bir de elektrikleri olsa.

- efendim ?

- yok bişi efendim, lambayı evden çıkarken açık bıraktım sanırım elektrik çok gelecek. Ona istinaden hihihi

- anladım peki sonra?

- efendim, üçüncü sırada nakit para olayına geçtik. Belediyelerden özürlü çocuklara yardım maksadıyla 180 lira dağıttık görmeliydiniz ne kadar mutluydu garipler.

- efendim, bazıları "seçim zamanı böyle yapıyorlar biz işşiziz, bize para vericeklerine iş bulsun" demişler TVcilere, geri aldık paraları. Ahmet Reis arabayı değiştirecekmiş ona mahsup ettik.

- iyi yapmışşınız peki dördüncü sırada ne yapacağız çocuklar bir fikri olan var mı?

- efendim bezmiş başkan birşeyleri bitirsin hayatında, ne dersiniz ?

- ne alaka böyle seçim kampanyası mı olur, neyi bitirecek?

- ne bileyim benimki de bir fikir. Davos'u filan bitirse, zaten çıktığımızda kimse bizi zikine takmayacak, Türküz zikertiriz ayağı hoş olmaz mı?

- afferim lan zeki seni, başka bir şey daha de bakayım?

- hehe efendim dernek kursak, adı gölet feneri olsa bu da iyi olmaz mı?

- g*t herif atın bunu dışarı!!

- abi naaptın, fener yok fener yok! Fener kelimesini unut çıkar at hafızandan alla alla

- nerden bileyim ağızımdan kaçtı abi

- bizim başkan Fener kelimesinden nefret eder unuttun mu? Yarası olan gocunur hesabı he ?

- ne konuşuyor bunlar hala orda ?

- yok efendim kılıçyar oğlunun anasına küfrettide ona sus dedim.

- hee affettim o zaman gelsin ama fener yok zikerim.


Hazırız dimi arkadaşlar!?


bekleyin bizi ak koyunlar!!!

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Bir Aptalın Anıları v.2

  1. Yalçın says:

    vayy özkoşta yazarlığa soyunmuş soyunmuşta ne bu böle dakka 1 gol bir politik yazılar felan kimle taşak geçiyonuz la siz anarşikmi olacanız başıma siz benim

  2. tek perdelik oyun çıkar bundan, meydanlarda 1 karışlık sahne kurar oynarız bedavadan :D pek güzel olmuş.

Bu gadget'ta bir hata oluştu