Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Davos Benim İçinde Bitmiştir!


Evet. Davos benim içinde bitmiştir. Buraya kadarmış, ne diyebilirim ki.

Çok uzun yıllar önce, işsiz güçsüz bir adamdım. Birileri elimden tuttu. Artık güzel bir mesleğim var. Dediklerini yapıyorum ve iyi kazanıyorum hamdolsun. Daha bir kaç uzun yıl önce kahvede batak atmaya cesaret edemezken, şimdi gemiler, televizyon kanalları falan alabiliyorum. Allah ve elimden tutanlar sağolsun.

Herşey aslında o sakallının eteğini öptüğüm zaman başladı. Bir çok güzel insanın dikkatini çekmiştim. Yıllar geçti, bir kaç laiklik karşıtı söz söyledim, büyük insanlara saldırdım. Prim yapmam için bunlar gerekiyormuş. Güzel mevkilerde iş verdiler bana. Bazı skandallara adım karıştı ama akbil makbil derken yolumuzu bulduk sülalecek. Minareleri süngü bellediğim için kızdılar bana ama bu da hesaplanmış bir oyundu. Benim işimin bir parçası. Ben, bir vantroloğun en gerekli ihtiyacıyım.

Sonra zaman geçti, yöneticilerim fikir değiştirmem gerektiğini söylediler. Değişim süreci başlattılar adıma. Geçmişte laf söylediğim büyük insanların izinde olduğumu söyledim. Bu maske beni rahatsız ediyordu ama elimden tutanlar bunun gerekli olduğunu söylediler. İşe de yaradı hani... Arkamda büyüyen destek çığ gibi büyüyordu. Bir anda kendimi en tepelerde buldum. Gaza geldim. Tüm gücün bende olduğunu söylemişti elimden tutanlar. Gözüm görmüyordu kimseyi. Görülemeyecek kadar fakir olanları zaten göremiyordum. Ama bazıları akıllıydı onların. Kafalarına ampul takmışlardı ve o ampullü kafalarıyla kendilerini belli ediyorlardı. Elimden tutanlar, onların elinden tutmamı söylediler bana. Bir tanesiyle oğlumu evlendirdim.

Vantrologlarım bana komut veriyordu ve ben yapıyordum. En yukarıda bendim ne de olsa. Görünen buydu. Zam yaptım doğalgaza. İyi para kırmıştık. Bir yılda %76. Güzel rakamdı. Elektrik desen bi o kadar. Benzini söylemeye bile gerek duymuyorum.

Elimden tutan vantrologlarım, bazı daireleri satmamı söylediler. Sattım. Güzel paralara sattım hepsini.

Karşımda duranlar olduğunu tespit etti vantrologlarım. Bi şekilde onları ezdik. Fazla uğraşmama gerek olmadı aslında. Herşey hazırdı çünkü. Gösterdikleri yerleri kazıyorduk. Suç delilleri ortaya çıkıyordu.

Ama bir şekilde rakiplerimin güçlenmeye başladığını hissetti elimden tutanlar. Bir şekilde rüzgarı yine kendi yönümüze çevirmeliydik. Delikanlı olmalıydık. Kafa tuttum elimden tutanlara. Kızdım onlara. One minute! One minute! diye haykırdım milyonlarca insanın önünde. Vantroloğuma bağırdım! Siz öldürmeyi iyi bilirsiniz zaten hıh! dedim. O da kızdı bana.

İplerim çekiliyordu yukarılardan. İşaret parmağım parmağım kalktı. Nasıl olduysa ayağa fırladım. Ağzım açıldı kendiliğinden. Oynamaya başladı dudaklarım. Ben, her zaman olduğu gibi kendimi bırakmıştım vantoloğuma. Davos benim için bitmiştir! dedim ben, yani vantroloğum.

E, diyecek birşey yok o zaman. Davos benim içinde bitmiştir...

Herkes beni kahraman ilan etti. Kapalı kapılar arkasında süren vantrolog replikleri işe yaramıştı. En az %10 oy kazanmıştık. Doğalgazı %17 indirmiştik. İyi bişiydi bu. Rüzgar tersine döndü.

Bu vantrologlar işini biliyordu. Öyle iyi biliyorlardı ki, pek kahraman Türk milletini nasıl kandırabileceklerini gayet iyi çözmüşlerdi. Beni sevmeyenler bile takdir ettiler beni. Onlar oynattı, ben oynadım. Kazanan bizdik. Ya bizi sevenler? Ya bizi sevmeyenler? Ya fakirler? %17. Boru değil.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 11 Comments

11 Responses to : Davos Benim İçinde Bitmiştir!

  1. özkan says:

    ooooo bunu tanıdım ben adnan şenses olmalı. yoksa izzet altınmeşe biografisimi

    hımm çıkamıyacğım işin içinden

    karac oğlan derki:


    davosun taşları geçit vermiyor
    vantro gözlerime uyku girmiyor
    şimdi şeçim vakti yüzüm gülmüyor
    aylar oldu bir indirim vermeyeli

    hamd olsun düştü gemimin çapası
    ve deniz fenerinin süren davası
    şimdi seçim vakti işte kömür torbası
    aylar oldu .ikemedim halk sizi.

    ötme cemo ötme yüreğim yare
    biliyorum yoktur çenene çare.

  2. dsmıomdsafoıdsam ulan özkoş :D dasjfjıasdfsdıafdsa

  3. oy derdime çare, derdime çare
    indirim yaptım, kediye fare
    davosta da bağırdım mı;
    kim tutar tayyip seni...

    oy derdime çare, derdime çare
    araplar çokta s.kime
    ipleri tutanları güldürdün mü;
    kim tutar tayyip seni...

    oy derdime çare, derdime çare
    metrobüsler çok şahane
    istanbul'da salak bolsa;
    kim tutar tayyip seni...

    oy derdime çare, derdime çare
    ampullerim taze taze
    toprakları satar isen;
    kim tutar tayyip seni...

    sattım tüm devlet dairelerini
    sattım vatan toprağını
    açtım tüm üsleri, zamları durdurmadım
    beslediğin kene çoksa
    kim tutar tayyip seni...

  4. özkan says:

    bir elimde gemiler
    bir elimde Ülker
    Söyle memleketi kim .ikler

    hergün başka ihaleyle
    hergün başka bir şekilde
    Satıyorum telekomu
    sefam olsun ohh ohh

    bankaları satıyorum
    hergün cami yapıyorum
    birde kömür veriyorum
    oylar gelsin ohh ohh

    adaleti sağlıyorum
    14 yaşta kız veriyorum
    bekle davos geliyorum
    sefam olsun ohh ohhh

  5. canımı sıkmayın benim
    ananızı alın gidin
    bi kerede hamdolsun deyin
    ne karaktersiz yurttaşsınız...

    telekomu sattım, iş yapmıyordu
    tüpraşı sattım, kar etmiyordu
    toprakları sattım, erezyon falan hani?
    ne karaktersiz yurttaşsınız...

    bakarsan bağ olur olm,
    bi kere bakmadın ki bana!
    sulayacağım diye tükürdün hep,
    ne karaktersiz yurttaşsınız...

    oğluma gemi, damadıma tv almış olabilirim.
    çalıştımda kazandım ben.
    iki elham, bi kulfü
    ne karaktersiz yurttaşsınız...

    gelin bana çare bende dedim, dinlemedin.
    yaptıklarımı hep tersten gördün.
    bir oy bile vermedin lan göt!
    ne karaktersiz yurttaşsınız...

  6. ozkan says:

    ah bi bilsen ne temeller attım aşkına
    sattım herşeyi gemiler aldım uğruna
    metrobüs yaptım adını binlerce yolcuya
    bildiğin yolu kesip iki kutu boyayla

    ayy ay hamdolsun
    düşe kalka herkese hayırlı olsun

    yanarım bana oy vermeyene
    yanarım ahh ananı anarım
    deniz feneri yok
    yazık uçtu gitti varlığım
    neçıkar şimdi ülker var
    ah kalmadı eti'm tadım

  7. ben sizi düşünüyorum ey halkım!
    çıkıp bağırmadım mı "one minutesss" diye?!
    sizin gururunuzu kurtardım işte,
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    sizi düşünüyorum ey halkım!
    geçen sene doğalgaza abandın diyorsunuz
    düşürdüm işte doğalgazı %17!
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    sizi düşünmüyorsan namerdim lan!
    yaz geldi, doğalgazı düşürsen ne olur deme.
    bu sene kış uzun olacakmış meğersem.
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    lan valla sizi düşünüyorum ya!
    toplu taşıma çok pahalı oldu deme.
    metrobüs yaptırdık o kadar işte!
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    vergi affı çıkarttık ama bunun benimle ilgisi yok.
    biraz damat, birazda unakıtan istedi onu.
    şirketleri borçtaytmış azcık..
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    ya ama hiç dinlemiyorsunuz ki!
    ananızı alın bi gidin yahu!
    türbanlı analar gitmesin ama
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    gayette hassas bir insanım aslında ben.
    eşim ağladı işte davos çıkışında!
    ben uçaktayken ağladım, çaktırma ;)
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    nice adamlar geldi geçti, hepsi sattı vatanı.
    anıt diktiniz hepsine; astıklarınıza bile...
    nazım'a verdim vatandaşlığını, haketti çocuk.
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    aslında ben avrupaydı daha çok seviyorum.
    araplarla işim olmaz. kokuyor onlar.
    allah kitap filistin; ülke bunu istiyor!
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    bırakıyorum artık, anlamıyorsunuz beni..
    saçlarım döküldü sizin yüzünüzden,
    hastalandım, araç içinde kriz geçirdim.
    oy için derseniz, kalbim kırılır...

    derki aşık ampul;
    koyim la beni sevmeyenlere!
    %47 oğlum, boru mu?
    sizin borunuz "çok delikli"
    yetişemez bizim zurnamıza!
    hepinizi teker teker kandırıyoruz işte bir şekilde!
    alıyoruz aklınızı efelene efelene!
    dağıtıyoruz kömürü, indiriyoruz doğalgazı!
    veriyoruz yardım çekini, asfalt döküyoruz yollara!
    koyverdik kampanyayı, her mahallede varız biz!
    dağıtıyoruz altınları, yiyecekleri!
    geliyoruz akın akın, tekrar ve tekrar!
    oy için demezseniz, .mınıza koyayım!

  8. Buket says:

    dahi anlamındaki de ayrı yazılır olm... nihahahhahahahahahah

    yaw bi de demez mi doğalgazı %17 indirdik diye, olm 1 ay önce zam yapan sen degil miydin? ama bu şovu yiyenler var, hem de hiç az değiller, asıl o koyuyor adama işte!

  9. Yalçın says:

    Olm ne biçim konuşuyonuz siz adam çıktı delikanlı gibi van minüt die baardı "Tankların üzerinde filistine girdiğim zaman kendimi bir başka mutlu addediyorum diyen başbakanlarınız vardır" dedi hemde bunu 2 defa söledi, sadece israili değil onu alkışlıyanlarıda kınadı, delikanlı gibi koydu postasını benim için davos bitmiştir dedi kalktı çekti gitti, noolmuş yani özelleştirme adı altında vatanı yahudilere satmışsa, noolmuş yani bugün hala israille iş yapıyorsa silahlar alıyorsa, noolmuş yani medyayı satın alıp kendi propagandasını yapıyorsa, noolmuş yani gündem yaratmak için haberler çıkarmısa, haklı fakirleştirdi diyorsunuz ama bakın fakirleştirdiği halkın kömürünü dağatıyor aylık 3 kuruşta olsa parasını veriyor hem para neyinize, ekmek neyinize allah din iman versin. Bakın metrobüs boşunamı yapıldı. Avrupa kat kat metrolar yapıyormuşta biz hala yerin üstünden gidiyormuşuz. İhracat genen yıla göre %27 gerilemişmiş ihracat neyinize lan allah din iman versin. Yok efendim cahil halkı kandırmışımda siktirmeyin dininizi imanınızı oy verin bana oy.


    NEYZEN TEVFİK

    Türk milleti gariptir,
    Herşeyi kaldırmaz.
    İbne dersin kızar da,
    Sikersin aldırmaz.

  10. ozkan says:

    buyuksun tevfik baba

  11. Dreamtime says:

    Müstehak bizeeeee

Bu gadget'ta bir hata oluştu