Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Gerçekten Osuruktan Bir Anket...


Efendim selamlar. Nasıl olduğunuzu umursamıyorum bu sefer.

Ama iyi olduğunuzu umarım.


Yüzyılın klişesini yaptım ve bir anket koydum bloğa. Gel gelelim 18 kişi gibi inanılmaz bir katılım oldu. Gözlerim doldu sevgili blog okuyucuları. Çılgınlar gibi heyecanlandım. Bu muhteşem birşey...


Tabiki abartıyorum.


Neyse. Bu klişeyi kaldırmayarak, bu anket olayını da bloğum için bir klişe haline getirdim resmen. Umarsızım gerçektende.


Yeni dizaynın muhteşem olduğunu iddia eden sadece bir kişi var. O da muhtemelen benimdir ve sarhoş olduğum bi ara tıklamışımdır. Beğenmesem koymazdım herhalde bu dizaynı .mına koyim?!


İğrenç olmuş diyemeyecek kadar beyin özürlü oldukları için "yivrenç olmuş" diyen 5 kişi var. Bir kelime oyunuyla benim beğendiğim temaya iğrenç diyenleri kınarım, aşağılarım. Neresi iğrenç lan i.neler? Sanki cennete açılan kapıyı vaat ediyorum size. Beğeniyorsanız okuyun, diyebilecek birşeyiniz varsa yorumlayın, yok beğenmiyorsanız zaten ne s.kime fikir beyanında bulunursunuz ki? Ki zaten okuduğunuz b.kların dizaynla ne alakası var. Gözleriniz yorulmasın diye beyaz beyaz yaptık ama iylik yaramıyor hacı. Biz de biliyorduk arkaya siyahı verip, şekilli bir tema kullanmayı. Yok hacı yok, sallandıracaksın bunları Taksim'de, bak bi daha yapıyorlar mı... (
Burası anarşizm kokuyor kız Ayşe)

Neyse.
Dizaynla artık oynama diyen bir kişi var. Onu bulursam dövücem. Şaka lan, ne dövcem adamı. Takılıyorum işte. Tamam abi, oynamayacağım bir daha dizaynla. Ama belki oynarım. Sapığım ben.

11 tane içerik-sever arkadaş var. Kim olduklarını bilmiyorum ama çok idare etmeci gördüm sizi sayın 11 kişi. Böyle diyen insanların mantalitesi "yakışıklı değil ama sempatik" diyen insanlarla aynıdır bence. Korkulur böyle insanlardan. Asla tam bir fikir beyanında bulunmaz mısınız efendim siz? (
Ayşe sinirli galiba bu bugün kız?)

Sinirli değilim Ayşe! Sıkıldım sadece. Bi de (Normal)Özkan, Chopartypical kod adı altında karalamaca yapacak canı istediği zaman. Siz de canınız istediği zaman okur, canınız istediği zaman yorumlarsınız. Canım denize girip sualtı dünyasını izlemek istiyor...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Gerçekten Osuruktan Bir Anket...

  1. Ooo ikincil yazar, hayırlı ossun :)
    Onu bırak da fotomontaj harikaymış!

  2. Darkohl says:

    sen de hiçbirşeyi beğenmemişsin ki
    menepozlu adam gf

  3. onu bırakamam santa roja.. bırakamam.. bırakmayacağım..

    çünkü yazar kendini beğenmişin teki sevgilim darkohl..

  4. özkan says:

    bırakma beni süper şeysim :P

  5. Dreamtime says:

    o değilde tayyip süper hahahahahaha.koltuktan düşüyordum :D
    ne güzel nuri alço efekti verilmiş öyle hahahaahahha

  6. bir daha anket yaptığında "bi siktir git lan anketine koiim" seçeneği de ekle bari, ne bu böyle Hülya Avşar tarzı çemkirikler falan, hiç yakıştıramadım anarşik duruşuna:/

    menapozlu adam cuk oturmuş ehuhahehknjabfcjbvsbl.... kendimi imha etcem ben, ok bye.

Bu gadget'ta bir hata oluştu