Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

İnsan Kaynakları Sitelerinden İş Bulma Ümitlerini Başka Baharlara Saklayanların ve AK Partinin Oynadığı Oyunları Görenlerin Bloğu!

Efendim selamlar! Sıkılmadınız mı hala cevap vermemekten? Başlığa gel yalnız. haha

Bugün uzun zaman sonra sabahın köründe kalktım. Uzun zaman sonra diskmanimi çalıştırdım. Uzun zaman sonra Death'in Leprosy albümünü dinledim. Uzun zaman sonra çalıştım tüm gün. Ve çok yoruldum lan.

Yok hacı, çalışmaktan şikayet ettiğim falan yok, bi' dinle! Hemen önyargı olmaz ki ama!

Hayatım boyunca bir kere bile anadolu yakasında bir iş bulamadım arkadaş. Çıldırmak üzereyim. Onu geçtim, bulduğum işler hep daha uzak, daha uzak oluyor. İşler kaçıyor benden adeta. Ben kovalıyorum, onlar kaçıyor. Te anasının nikahı olan Merter'de bu sefer çalışmaya başladığım yer. Kilometre bazında bakarsanız anasının nikahı yerine bambaşka bir yerini söyleyebilirim aslında. Ama söyleyemem çünkü burası nezih bir ortam. Burası artık kendine çekidüzen vermiş bir insanın yazılarını insanlarla paylaştığı sanal bir ortam. Küfür yok. Hepimiz kardeşiz. Bi'de Davos benim için bitmiştir.

Efendim, yollar çok yoruyor insanı. Ne mutlu bana ki, az bile olsa okumayı seviyorum. Alıyorum kucağıma güzel kitabımı, veriyorum beyin hücrelerime güzel güzel old school'u. OH! Sabah hiç dert değil aslında. Bakmayın yukarıda erken kalkmak falan gibi kalıpları cümle içersinde kullandığıma. Erken kalkmaktan ve o kadar yolu gitmekten şikayet etmiyorum. Beni böyle bir durumla suçlayamazsınız! İşten dönmek çok fena asıl... Dönüşte işin vermiş olduğu yorgunluğun üzerine, dönüş yolunda kaba etleriniz arasında bulunan arıtma tesisine kaçan kilolarca metrelik trafik hiç çekilmiyor. Bi'de dönüş yolu neredeyse tamamen ayakta geçiyor. Gerçektende çok yorucu.

Ne iş lan?! diye soracak olursanız, yine yazıcı tamir ettiğimi söyleyeceğim size. En iyi yaptığım iş bu, diyemem. Ama elimizde bu vardı işte.

Şimdi sevdiceğim yanımda olsaydı, fiti fiti karşılıklı yemek yeseydik pek mutlu bir insan evladı olabilirdim. Günün tüm yorgunluğunu bir çırpıda atıp, keyifle kahkahalar atabilirdim.

Sanırım acaip uykum geldi lan :D OH YES!

İş dağıtıyoruz diye, günde yüzlerce ilan yayınlayan insan kaynakları sitelerine kafam girsin. Oraya ilan yollayan ve 5-6 ay sonra gelen başvuruları değerlendiren firmalara da kafam girsin. Hiç cevap vermeyenlere Roberto Carlos'u yolluyorum. Tamam, bizim özgeçmişimiz muhteşem olmayabilir, her yanında diploma, her yanında sertifika görünmeyebilir... Ama be ağzımı bozduracak kadar beni sinirlendirebilen terbiyesiz karaktersiz karafatmalar! Hiç bir taneniz bile mi tecrübeye bakmaz lan! Bırakın lan bu işleri eşşekle cinsel ilişkiye girmiş karaktersizler!

Arkadaş, bu Türk milleti harbiden beyin denen organı nasıl kullanacağını bilmiyor. Ben yargılarım arkadaş! İnsanları yargılarım! Fikirleriyle, görüşleriyle, eylemleriyle yargılarım! Tüm AKP yandaşlarına KAFAM girsin! Yani bu kadar beyin özürlü vatandaş olunmaz hacitsu. Dün Özkan söyledi, özel günlerde atılan havai fişekleri, Kadir Topbaş'ın akrabasının firması karşılıyormuş. Bu yüzden bu kadar çok havai fişek gösterisi yapıldı zaten bu sene ehe. Her yıl neden olduğunu anlamlandıramadığım bir şekilde oraya buraya dikilen (göt) lalelerini de her halde bir akrabası getirtiyordur. Lale festivali ne abi? Nedir bu? SİZİ SİKİYORUZ EY HALKIM diyemeyip, böyle sikindirik festivalllerle falan para harcıyorlar. Bir lale kaç paraya geliyor? Kaç para gösteriliyor? Bu laleler kimden geliyor? Kimin cebine iniyor komisyonlar? Lan lanet olsun karaktersiz top başlar, biriniz çıksında "noluyor lan?" desin. Hala koyun gibi oy vermeye devam ediyorsunuz sizi sikenlere! Boş yere dememişler seveni sikerler, sikeni severler diye. Tam Türk milletine uygun bir atasözü olmuş. Siz Davos'u konuşun hala. Onlar sıradaki adımı konuşuyorlar... Ulan! Diyecek o kadar çok şey var ki, kendini anlatamamak delirtiyor. Sonra anasının söylemeye dilim varmadığı organlarının olduğu yerlere çalışmaya gidiyoruz.. Tey amk tey. Sinirlendim lan. Şerefsiz yobazlar. Ümmetinize sokayım.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : İnsan Kaynakları Sitelerinden İş Bulma Ümitlerini Başka Baharlara Saklayanların ve AK Partinin Oynadığı Oyunları Görenlerin Bloğu!

  1. Pelor says:

    hahha dayanamamış basmış yine küfürü pislik :D
    öperu

  2. The Dude says:

    yalan o siteler yaw

  3. ozkan says:

    merhaba sayın cem bey yaklaşık olarak eeee... hıhımm
    yaklaşık olarak 6 ay önce yapmış olduğunuz iş başvurusunu değerlendirdik. ve karar verdik arkadaşlarımızla hım evet arkadaşlarımızla ve sonucunda eğerki kabul edilirseniz bizede baş vurma durumunuz gözardı edilemez bir gerçeği oluşturmakda.dedik bu böle olmaz almayalım. topbaş ve fişekçitopbaş ailesi.

  4. Dreamtime says:

    kimse tutmasın beni sövüyorum +18
    hepsi şerefsiz,amuğakodumun orospu çocukları hepsi.işverenin de mk, bu devletin de mk.insanmışız peh.ben artık insan olduğuma, bir birey olduğuma inanmıyorum bu ülkede

  5. özkan says:

    bir göçmen
    nereden olduğu kimin umurunda
    devlet onu uzun zaman önce bir mal olarak gönderdiğinde balkanlara
    neyi vardı bilmiyorum.
    ama bildiğim tekşey verdiklerini buraya gelirken orda bıraktıkları
    ve yine elde birşey olmadan döndüğünde ana yurduna dedeler, tutmuşlar
    birşeylerin ucundan
    devlet mübadele göçmenlerine nekadar yardım etti bilemiyorum.
    sorun değil herkese oturduğu yerden para gelecek değilya (buzdolabı çamasırmakinesi vb beyaz eşya dışında) çalış kardeşim...
    ama ne için ?
    dede yurda kesin dönüş yaptığında acaba dil sorunu çektimi düşünüyorum ?
    keza ozamanlar trt gibi bir kurumda tek dil var
    diğer (bla,bla) dilde tvler nezaman açılır? (açıldımı hadi canım )
    açılması lazım mıdır peki?
    şimdiki durum demokrasiyse dede yurda ilk geldiğinde burası krallıkmıydı ?
    acaba oralara gönderilip bu dilleri öğrenmek o kültürü yaşayıp anayurtlarında döndüklerinde bocalamak onların seçimimiydi ?
    şimdi neden herkes ayaklanmıyor kendi dilinde özgürlük diye ?
    bu ülkede kaç milletten azınlık var?
    biri mecliste başka dilde konuşmuş..
    devletin resmi kanalı hangi dilde konuşuyor ?
    sen sorun yaratanın sırtını sıvazla
    sonra aaaa konuştu de
    dedemi hala yaşıyor yav taş gibi
    zamanında yol gelsin diye kendi arsasından geçirerek yaptığı yolu şişli belediyesi genişletti sonuç?
    oturacak göt kadar yer kalması dışında derdi yok.
    he birde dede balkanlarda konuşulan 7 etnik dili biliyor yav
    ve orada doğmasına rağmen ana dilim Türkçe diyor.(kime inat ?)
    bir göçmen
    nerden olduğu kimin umurunda
    derdini Türkçe anlatmasına rağmen anlamayan bir devleti olan.
    sorunun kaynağı yerine çözümü olmak gibi bir yanlış felsefeyi benimsemiş olan.
    balkanlarda ülkesinin çıkarlarını korumak için mahsur bırakılan.
    döndüğünde çalışarak yaptığı evinin tapusunu 3 kere ödeyerek belediyeyi doyuramıyan.
    mavi kart yeşil kart gibi renkleri olmamış.
    sustukça devlet hergün birini tokatlamış.
    diyorki ey devlet
    başka bir arzun...

    peki ya diğerleri...

  6. en kibar bu yazıya bence topunun a.q olur:D

  7. Sinirlendim sabah sabah gene, oturup kendi kendimize sinirleniyoruz zaten ancak. Ulan alkolik ya da keş filan olucam olan biteni algılamamak için artık. Millet nasıl hala algılamıyor onu da anlamıyorum ya...
    Ha RSS'de bir problem mi ne olmuş, bi Amerikanyalı manyağın postlarını gösterdi bana google reader senin bloğun diye. Son 24 saat içinde 26 tane yazı. Gerçeği anlayana kadar gözlerim yaşardı. Sonra kurudu :p

  8. Buket says:

    herşeyi geçtim de şu melih gökçek'e oy vermiş ve bu seçimde de oy verecek olan biriyle tanışmak isterdim.. hmm, şimdi düşündüm de hepsi içimizde dolaşıyor aslında, sadece akp ye oy verdim demiyorlar... her gün görüştüğüm kişiler aslında bu oy verenler, yoksa nasıl bu kadar oy alsınlar ki hem... evet, şu ana kadar melih gökçek'e oy vermiş biriyle tanışmışımdır muhtemelen, hem de çok...

    maliye bakanının eşi istihareye yatıyor, dua ediyor, nerede yaptıralım bu kemalimin ameliyatını diyor.. buraya kadar çok komik oldugunun farkındayım ama daha fenası var, aynı maliye bakanının eşi bu istihareden sonra içine "cleveland" (kıliivlınd diye telaffuz ediliyormuş, ilk defa duyuyorum) cevabı doğduğunu söylüyor ve bunun üzerine amerikaya gidiyorlar ameliyat yaptırmaya... söyleyecek söz bulamıyorum cidden, gülemiyorum bile...

National Geographic POD