Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

%53'lük Dilimde Olmanın Haklı Gururunu Yaşayanların Bloğu!


Efendim selamlar! Nasılsınız?

Beni soracak olursanız, uykusuzum! Gece dördü buldu yatmam -lost izledim hehe- ve sabahın kör vaktinde, sırf beraber kahvaltı edelim diye uyandırıldım. Üzgünüm olaya sizin kadar duygusal bakamadığım için. "kahvaltıdan sonra yatarsın canım ne olacak?!" dediğinizi duyar gibiyim. Saat 9'da kalkan Cem insanı, bir daha uyuyamaz. İmkanı yok bunun. Sonrasında, zaten ben kahvaltıda pek bir şey yiyebilen bir adam değilim. Bir bardak çay içtim ve işte, yine buralardayım...


Galatasaray'ın, kendi evinde Hamburg'a yenilmesine üzüldüğümü söyleyemem. Sevindiğimi söyleyebilirim. Aslında ben, son zamanlarda pek takmıyordum böyle durumları ancak bu sefer durum gerçektende canımı sıkmaya başlamıştı. Galatasaray'ın Kadıköy'de final oynamasını isterdim ve bir Fenerbahçe'li olarak bundan rahatsızlık duymazdım. Ama Galatasaray yönetimi ve taraftarları öyle kompleksli bir bünyeye sahipler ki -genelleme- olayı yine kendi basitlikleriyle örtüştürüp, bir Fenerbahçe sorunu haline getirdiler. Amaçları sanki UEFA kupasını kazanmak değil. "Kadıköy'e yine Galatasaray bayrağı dikeceğiz", "Köprüyü geçtik Altunizade'deyiz" gibisinden, sırf Fenerbahçe kompleksleri ile konuşup, kendilerini büyük gördüler.


Çok güzel bir deplasman skorundan sonra Ali Sami Yen'de gerçek kimliklerine kavuşup, daha köprünün kavşağında bile olamadıklarını gördüler. Maçtan sonra Arda'nın açıklamalarıda komik. Sizin Kadıköy'de final oynamanız kimseyi rahatsız etmiyordu. Siz kendinizi dev aynasına yerleştirmeden önce tabi. Çok basit bir mantaliteniz var. Ezik olduğunuzu iddia ediyorum. Ve gerçekten böyle işkembeden sallamalar sonucunda babaocağına dönmenizden mutluluk duyuyorum. Siz Kadıköy'e ancak tarihi fark yemeye gelirsiniz.

Bu zamana kadar zaten şans meleklerinin muazzam yardımlarıyla geldiğinizi eminim sizde kabul ediyorsunuzdur? Çekirgenin sıçrama limiti doldu...

Normal, olması gereken seçmen bilgi pusulam sonunda geldi. Birazdan afiyetle yırtacağım üzerinde tayyibin fotoğrafı olan seçmen bilgi pusulasını. Bu herifler benim kimlik numarama kadar otumu bokumu nasıl buluyorlar, gerçekten uyuz oluyorum.

Aslında üzülüyorum. Gerçekten. Bizim, Türk milletinin neden böyle kutuplaştığını düşünüyorum. Ve üzülüyorum bu kutuplaşmaya. Sosyalist olduğunu iddia eden partiler arasında bile inanılmaz kutuplaşma var. Karşıt görüşlüleri hiç saymıyorum zaten. Ülkenin %47 sinin beğenip seçtiği başbakandan, diğer %53 NEFRET ediyor. Samimi bir şekilde nefret ediyor hemde. Önceden böyle değildi sanki bu. Deniz Baykal %30'la başa gelse, bu sefer diğer %70 nefret edecek ondan. Çok ilginç ve üzücü aslında. İnanılmaz kutuplaştık. O kadar açıldı ki aramız, yakın zamanda parti kavgaları başlayacak diye düşünüyorum. Lanet olsun parti aşkıyla yanıp tutuşan zihniyete.

Hiç bir şey yapmak istemiyorum bugün. Ne derece ruhsuzca yazdığımı zaten fark etmişsinizdir. Film açıp izlemek, dışarıya gidip dolaşmak, Şile'ye gidip alkole bağlamak... Hepsi birbirinden farksız. Hepsi boğucu geliyor bana şu an. İsteksizim. Sevdiceğimin yanında olabilmeyi ve boş boş konuşup, gevezelik etmeyi isterdim sadece. İlk ağızdan doğaçlama süper cem hikayeleri...

Dikkat ediniz efendim.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : %53'lük Dilimde Olmanın Haklı Gururunu Yaşayanların Bloğu!

  1. heh. pek doğru demişsin Cem insanı. ben ki, 2000'de onlarla kutlamalara çıkmış adamım bu sene de alsınlar istiyor idim ama taa ki kendi oyuncuları bile çıkıp, kupayı kazanmaktan çok, sanki bizim elimizden alırlarmış gibi konuşmaya başlamalarına dek. gerçi bana sürpriz olmadı. Bülent geldiğinden beri aldıkları üç galibiyet var, üçünde de rakiplerin kendi kalelerine attıkları ve savunma hatası kaynaklı gollerle galip geldiler. neyse yahu, susalım, bizi ilgilendirmez, iki hafta sonra ilgilendirecek ama ehehah.

  2. Travis says:

    ilk bıyık bırakışımda soluğu tayyeap amcanın yanında alacagım..
    tayyeap bizi de meclise götür diye tempo dahi tutacam..

Bu gadget'ta bir hata oluştu